Ei-rammelaars Deel 11

Nou gisteren bericht gekregen van mijn sollicitatie, ze willen me wel hebben en vonden alles goed en prima alleen is er wat gebeurd daar in het bedrijf waardoor ze me pas over 1.5 maand kunnen gebruiken, maar dan is het ook nog afhankelijk of het wel druk genoeg is…Kortom heb er dus niks aan en bied weer geen zekerheid…Ze houden me wel op de hoogte daar, mooi balen!!

Ben alweer druk bezig met verder solliciteren…maar weer duimen!

Wij hebben onze wens voor een 2e wondertje dan ook verschoven naar Juni 2012…We willen dan voor een voorjaarskindje 2013 gaan.

Want ik wil gewoon wel een baan hebben en daar een tijdje zitten voordat we er weer voor gaan…dus tja helaas geen keus op dit moment!!

Hè wat jammer Liz! Nu weet je idd nog niks, het is iig niet duidelijk de moeite om op te wachten. En dan ook nog je ‘kinderwens’ opschorten is toch wel erg jammer… Kan me voorstellen dat het even schakelen is als je op november was ingesteld.

Hier heb ik gisteravond een uur na een sollicitatiegesprek te horen gekregen dat ik ben aangenomen. :dance: Als fractiemedewerker voor een politieke partij in de Provinciale Staten van de provincie waar ik woon. Ik vind het helemaal te gek! En dat voor 8-12 uur per week, dus goed te combineren met mn studie.

En heerlijk al dat geklets over huizen en tuinen. Wij hebben ook een postzegeltuintje, maar groot genoeg want we zijn niet zulke tuinierders :wink:

dat is wel balen Liz

Wat voor werk zoek je eigenlijk?

He wat jammer Liz!

Ik begin dus vrijdag bij mijn nieuwe baan en nu kom ik vandaag dus een vacature tegen die ik liever zou doen… Pfffff! Zit dus te twijfelen of ik toch gewoon een brief zal schrijven en kijken of ik uitgenodigd word…

Niet geschoten is altijd mis, als je het niet probeert krijg je daar later misschien spijt van. Ik zou gewoon kijken hoever je komt, je kunt altijd nog terugkrabbelen.

True :smiley:

Wat voor contractvorm heb je eigenlijk Noekie? En hoeveel proeftijd heb je?

Ik begin vrijdag en dan heb ik 2 maanden proeftijd en heb een jaarcontract :slight_smile: En als het goed gaat krijg ik daarna vast contract.

Dan heb je iig voldoende proeftijd om nog achter die andere baan aan te gaan. Het zou ook lullig zijn als je eigenlijk een leukere baan zou kunnen krijgen en dan blijkt dat je proeftijd verlopen is en je niet meer zomaar weg kan.

Ja precies. Heb t hier ook ff besproken en ik ga vandaag tussendoor als t lukt met de 3 gastkids hier een brief schrijven. Morgen ben ik jarig en komen mn ouders, dus kan ik de brief mooi even laten lezen voor ik hem verstuur.

Vandaag ook even bellen of het 4x9 is en welke dagen en dan heb ik meteen een contactpersoon aan wie ik de brief kan richten :smiley:

Ik belde net… de vacature is al vervuld… :cry: :cry: :cry: :cry: Zit echt zoooo te balen nu… Had ik 'm maar eerder gezien :cry: :cry:

:hug: Ik snap dat je nu echt baalt. Hopelijk wordt je andere baan toch erg leuk

Hier wat leuker nieuws, voor mezelf dan. Ik heb net pilstrips die overblijven naar de apotheek gebracht :mrgreen:

Kun je dat terugbrengen? Hoe gaat dat dan met de kosten die je ervoor hebt betaald?

Dat geld ben je wel kwijt, maar twee strips stederil kost ook maar iets van 4 euro ofzo. Alle medicijnen die je niet meer gebruikt of over datum zijn kun je bij je apotheek. Die verwerkt het dan op een milieubewuste manier

Ohh, nooit geweten haha :oops: :lol:

Tja het is helaas balen meiden!! Ben alweer druk bezig met verder solliciteren…

En tja dat we de kinderwens moeten verzetten is erg jammer maar in eerste instantie wilden we ook van het voorjaar 2012 er weer voor gaan maar hadden het dus vervroegd naar november omdat het zo kriebelde, dus het valt mee gelukkig met de teleurstelling!

Wat voor werk ik zoek??Ik zit in de financiele branche (hypotheken en verzekeringen) Maar vind een administratieve/secretariele functie ook erg leuk…dus heel breed eigenlijk wel. Kijk gewoon wat ik leuk vind en daar solliciteer ik op!

Esther…Dat klinkt als een leuke baan, gefeliciteerd!!

Noekie…He balen meid dat die andere vacature al vervuld is, nou je nieuwe werk wordt vast ook erg leuk! Oh ja en Gefeliciteerd!!

Tijger…Wist ook niet dat je dat terug kon brengen. Maar die pillen zijn toch altijd heel lang houdbaar??Kun je toch gewoon bewaren en na je bevalling weer slikken???

Hier alles goed verder, alleen heeft Lesley erg last van 2 doorkomende kiesjes, van haar tandjes nooit last gehad maar hier wel van, erg zielig…Hopen dat ze gauw door komen!

Ik kijk net even op het doosje, ze zijn houdbaar tot eind 2012. Dat hangt er dus heel erg van af of ik snel zwanger raak en hoe lang het daarna weer duurt voor ik menstrueer.

Bovendien denk ik, dat als ik nu opnieuw anticonceptie ga gebruiken, ik een andere vorm dan de pil ga gebruiken. Ik ben daar nl heel slordig mee :oops:

Zo meiden ik ben er ook weer.

Had een hele druk week op mijn werk met veel overwerken… las wel tussendoor mee maar gunde mezelf geen tijd om te reageren.

Wat balen Liz dat ze nu nog geen duidelijkheid kunnen geven over je nieuwe werk. Ik zou inderdaad ook verder gaan zoeken, wachten is misschien zinloos als de kans er is dat ze niet voldoende werk voor je hebben. Kan me voorstellen dat het beter is om jullie wens voor een tweede kindje op te schuiven. Wel aan een kant een teleurstelling ook al hadden jullie het wel vervroegd, dan stel je je toch een beetje daar op in stel ik me zo voor.

Sneu dat Lesley zo last heeft van 2 kiesjes die door komen, hopelijk zijn ze er snel.

Gefeliciteerd Esther met je nieuwe baan, leuk en goed dat het qua uren te combineren is met je studie.

Hoe was je eerste dag bij je nieuwe baan Noekie? Zal je zien he… zie je daarna nog een andere leukere vacature ben je net te laat. Wel goed dat je gebeld hebt, dan weet je het maar toch?

Super tijger dat je de overgebleven pilstrips naar de apotheek hebt gebracht. Dat is weer een stapje hih :smiley: i!

We gaan er straks lekker op uit met het mooie weer. In ieder geval lekker met de fiets en we zien wel waar we uit komen. Fijn weekend allemaal!

Gister heb ik gesamelijk met mijn moeder mijn verjaardag voor familie gevierd. Vandaag even rustig aan, ben vannacht een tijd wakker geweest omdat ik iets verkeerds heb gegeten.

Nu slaap ik de laatste tijd sowieso vrij beroerd, door verschillende redenen. In ons huidige appartement hebben we veel last van herrie 's nachts zoals auto’s, brommers, schreeuwende jeugd die ook doordeweeks om 4 uur 's nachts pas naar huis gaat. En verhuisstress doet het ook niet goed (werkstress ook al niet).

Heb je nog lekker van het weer genoten Vlinder?

Ik heb gister mijn verjaardag gevierd, erg lekker weer, dus we hebben alleen maar buiten gezeten hier!

Ik slaap ook al tijden slecht, geen idee waar het door komt eigenlijk. Ja wat stress af en toe en niet weten wat ik wil en dan liggen malen en malen… pffff Zou handig zijn als ik een maal-knop had, kon ik 't even uit zetten :shifty: