40 graden… Moet er niet aan denken :shock: Op mijn vakantie waren de temperaturen tussen de 3 en 18 graden ongeveer :mrgreen:
Welkom terug Esther! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad…
Hier is het aldoor gewoon zo vies klam weer bleghh…
Noekie…Jaa hopelijk kunnen jullie ook snel beginnen!
Vlinder…Hoe was de bruiloft?
HIer alles goed met de kleine meid!
Nog kleine 3 maandjes en dan op naar de 2e…
Hoor na t weekend of ik ben aangenomen, nog even duimen dus!!
Vanavond verjaardagsfeestje nog voor mijn verjaardag…was afgelopen dinsdag jarig maar vier het vanavond…dus wel ff gezellie!
Welkom terug Esther! Kan me voorstellen dat je het hier koud vindt… ik vind het af en toe al herfst lijken qua temperatuur :S
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Liz, veel plezier vanavond! Spannend dat je na het weekend hoort of je aangenomen bent. Ik blijf nog even door gaan met duimen.
Ik snap ook niet goed Noekie waarom mijn zus trouwt. Maar zij zegt gelukkig te zijn, dus ja… Het lijkt wel of ze een wedstrijdje met mij en mijn vriend doen qua samen wonen en trouwen.
Wij zijn tweeling en al haar hele leven heeft ze zich een soort aan mij opgetrokken. Alles wat ik had of deed vond ze beter of mooier dan hoe zij het zelf had. Ik ontmoette mijn vriend bijna 3 jaar geleden via een datingsite en prompt had zij een jaar later ook iemand ontmoet. Begrijp me niet verkeerd, dat kan natuurlijk, maar door de dingen die ze zegt en die bij hun gebeuren heb ik het idee dat ze het vooral doet om niet alleen te hoeven zijn en het lijkt of ze een wedstrijdje aan het doen zijn wie er het eerst samen zou wonen (wij of zij) en wie er het eerst zou trouwen (onze kinderwens heb ik het maar niet over met haar).
Verschillende dingen in haar gedrag komen door haar Bordeline en andere psychische stoornissen die ze heeft; al wil ik niet alles op ‘ziektes’ afschuiven. Jammer genoeg heeft met haar praten wat dit betreft geen zin en met haar man ook niet.
De bruiloft en alles was erg gezellig, iedereen heeft genoten en ik heb mijn negatieve gevoel maar even in de kast gezet. Het was hun dag en ze moeten maar kijken hoe het verder gaat. Ik ben er natuurlijk wel als het nodig is.
Ik ga verder met hangen op de bank en bijkomen van de dag van gisteren, heb nog zere voeten van mijn nieuwe schoenen hihi! En dan vanavond naar het stadion om mijn clubje aan te moedigen… heb er weer zin in!
Misschien maar proberen in de gaten te houden of het wel goed gaat allemaal en af en toe je zus alleen proberen te spreken om te kijken of ze wel echt gelukkig is, als dat lukt. Misschien is er niets en is het allemaal goed hoor, maarja, in je achterhoofd houden dat er misschien iets speelt kan nooit kwaad denk ik.
@Liz: Dat hoop ik ook… Heb het er soms ook moeilijk mee, ook in dit topic. Iedereen begint binnenkort voor een 1e of zelfs een 2e en ik heb die wens al jaren, maar heb dan iemand die het nog niet wil. Het enige positieve is dat hij wel graag kinderen wil. Het duurt alleen veel te lang voor mij… En op sommige dagen is het erger dan andere dagen. Soms heb ik echt een dip en voel ik me verdrietig en soms ben ik er minder mee bezig.
Ik werk ook met kinderen en dat maakt het soms wel extra moeilijk… Zucht… even een dip vandaag…
Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor Noekie. Soms heb je van die dagen dat het je allemaal te lang duurt en dan hoor je om je heen dat mensen beginnen of zwanger zijn en dat komt dan even aan… :hug: voor jou! Wij willen in oktober gaan beginnen maar ik ben aan een kant ook bang dat mijn vriend het dan alsnog uit gaat stellen omdat hij nog geen werk heeft. In eerste instantie wilde hij eerst graag werk vinden voordat we aan kindjes gaan beginnen maar ineens vond hij dat nu niet meer zo nodig. Maar toch zit er een stemmetje in mijn achterhoofd die bang is dat het weer ‘terug gedraaid’ wordt.
Mijn zus en ik spreken elkaar elke dag en dan pik ik soms wat aparte dingetjes op in het telefoongesprek waar ik dan later op terug kom als ik haar persoonlijk zie. Zo kan zij haar hart luchten als ze dat wil en ik heb het gevoel dat ik een beetje af kan tasten hoe het gaat. Gisteren leek ze heel gelukkig. Terwijl ik haar de afgelopen weken alleen maar huilend en negatief aan de telefoon heb gehad en dat vind ik lastig. Komt vast met hun tweetjes, zij moeten met elkaar leven en wie weet is dit voor hun het toppunt van geluk, dat kan natuurlijk.
Fijn dat je er voor haar bent en ik hoop dat het gewoon helemaal goed zit daar!
En wat de rest betreft: Mannen…
Liz, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
*Esther, waar ben je op vakantie geweest?
Noekie, dat is een lastige situatie dat je vriend/man er nog niet aan toe is. Ik herken wel dat zo lang wachten lastig is, bij mij is de wens er ook al heel lang. Wij zijn vooral een tijd bezig geweest om allerlei praktische zaken te regelen zoals een huwelijk, vaste woning, vaste baan voor 1 van de twee. Nu is dat straks allemaal geregeld, maar toen dat allemaal nog moest keek ik ook erg op tegen de tijd dat ik nog moest wachten. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt :hug:
Wij zijn ook nog niet getrouwd. Nu hoef ik niet perse te trouwen, maar ik geloof dat ik weinig keus heb met een zwaar gelovige schoonfamilie. Hij gelukkig niet, ik heb er zelf helemaal niets mee, dus dat zou ik niet kunnen, dan had t niet lang stand gehouden geloof ik :lol:
Maarja, ik kan weinig anders dan 't van me af zetten en me concentreren op mn nieuwe baan, wat meer financiële zekerheid en straks het nieuwe huis heerlijk inrichten Ik ben gek op plattegronden tekenen en kijken hoe ik alles wil indelen enzo. Ben altijd plattegrondjes aan het tekenen haha, volgens mij heb ik mn roeping gemist
Krijg je een nieuw huis? Wat leuk voor je. Wanneer ga je verhuizen? Moet je er veel aan doen?
Ik mag vanaf 6 september aan de slag in mijn nieuwe huis, waar alleen de badkamer en toilet al af zijn.
In november gaan we verhuizen naar het huis van mn schoonvader. Dus ken het huis al heel goed We (of nouja, mn vriend) zijn momenteel druk bezig om de badkamer te verbouwen. Zij zouden hem toch nog opknappen voor de verkoop, dus nu doen we het meteen goed en heb ik 'm ontworpen en hebben wij alles uitgezocht
Huis staat een paar straten verderop :mrgreen:
Dat is lekker zo dicht bij verhuizen Bijzonder ook om in het huis van je schoonouders te trekken. Heb je al een kinderkamer op het oog in het huis?
Ik was trouwens juist heel blij dat ik niet ook nog over de badkamer hoefde na te denken :roll:
Heerlijk hè, plannen maken voor een nieuw huis… soms vind ik het wel jammer dat ons huis al helemaal ingericht is, ik blijf nu maar vaak de accesoires wisselen
We zijn trouwens naar Zuid Frankrijk geweest, de Provence. Ik vind het altijd zo mooi daar
Noekie, kan me wel voorstellen dat het lastig is dat bij anderen (in dit topic) het moment van starten zo dichtbij komt. Hoop voor jou dat jou moment ook snel dichterbij komt!
Fijne avond!
Zeker heerlijk De halve IKEA ga ik straks leegkopen, heb al wat dingen uitgezocht die ik wil hahaha.
We hebben 6 kamers boven, dus plek zat voor een kinderkamer Er komen er straks 2 op de 1e verdieping ivm mijn gastouderopvang. En de derde kamer wordt onze slaapkamer. Op zolder komen een waskamer, een kledingkamer en een bergruimte-kamer :mrgreen: :mrgreen:
Wow, 6 slaapkamers, wat een luxe. Ik heb straks 3 slaapkamers (waarvan 1 bijna zo groot als mijn woonkamer nu) en een open zolder
Het is een grote eengezinswoning (hebben we nu ook trouwens, maar dan op zolder maar 1 kamer en de voorzolder) en er zit beneden een groot stuk aangebouwd, waardoor de woonkamer nu is wat vroeger woonkamer en keuken was en er zit nog een kantoor beneden aangebouwd, waardoor we boven geen kamer meer nodig hebben voor kantoor. Dus dat scheelt een hoop!
Enige nadeel is dat we een kleinere achtertuin hebben straks, maarja, dat is niet anders Daar staat namelijk een schuur en kantoor op gebouwd en dat is ook weer fijn. Tuin is nog iets van 5 x 5 meter ofzo denk ik.
Wow noekie, wat een ruimte hebben jullie straks, fijn joh! Leuk om alle kamers straks in te richten, lekker shoppen bij de IKEA enzo, heerlijk!
5 x 5 meter tuin is toch nog best ok wel?
Ik heb vandaag een hangdag, kan niet op gang komen en ben emo dus heb besloten dat ik helemaal niks doe, behalve met thee, chocola en de laptop op de bank. Mijn vriend is er niet dus kan ik heerlijk chagerijnig zitten zijn terwijl niemand zich er aan stoort. Morgen weer een nieuwe dag met een beter humeur denk ik dan maar.
Vlinder, neem het er lekker van op je baaldag.
Hier ruzie met schoonvader
Noekie, 5 * 5 tuin is prima toch?
Mijne wordt 3 * 5 en op dit specifieke moment heb ik nog geen vierkante centimeter buitenruimte
Jah, dat is ook best netjes hoor, maar nu hebben we zo’n 11 x 6 meter, dus daar gaan we wel op achteruit
@Vlinder: Had vanmorgen ook een baalmoment. Achja, die hebben we allemaal wel eens, morgen weer een vrolijke dag
Vlinder…Fijn dat het toch nog een leuke dag was en tja verder gewoon in de gaten houden inderdaad hoe het met haar gaat!
Noekie…Leuk dat inrichten he??Vind ik ook erg leuk!
En ja dat wachten snap ik wel hoor…is ook erg balen, hopelijk gaat het toch sneller dan je denkt!
Wij willen misschien de woning van mijn oom gaan kopen wanneer ik weer werk heb, dus hopen dat dit doorgaat…Hebben we net even wat extra ruimte voor als de 2e komt! Dus hopen dat onze woning snel wordt verkocht en dat alles goed gaat…lijkt me ook weer leuk om alles in te richten enzo!
Wij zijn gisteren naar Drouwenerzand geweest en Lesley vond het weer super, durfde overal in en hebben heerlijk genoten, was erg leuk gelukkig…en het was droog toen wij er waren haha!
Nou gisteren bericht gekregen van mijn sollicitatie, ze willen me wel hebben en vonden alles goed en prima alleen is er wat gebeurd daar in het bedrijf waardoor ze me pas over 1.5 maand kunnen gebruiken, maar dan is het ook nog afhankelijk of het wel druk genoeg is…Kortom heb er dus niks aan en bied weer geen zekerheid…Ze houden me wel op de hoogte daar, mooi balen!!
Ben alweer druk bezig met verder solliciteren…maar weer duimen!
Wij hebben onze wens voor een 2e wondertje dan ook verschoven naar Juni 2012…We willen dan voor een voorjaarskindje 2013 gaan.
Want ik wil gewoon wel een baan hebben en daar een tijdje zitten voordat we er weer voor gaan…dus tja helaas geen keus op dit moment!!