Sabje, fijn dat school zo goed bevalt! Logisch dat je er druk mee bent, neemt niemand je kwalijk hoor
Tijger, een hoop bezichtigingen al gehad? Er staan een hoop huizen te koop, vindt maar net die ene die je hebben wil
Moon, de sleutel al gehad? Spannend hoor!
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, prachtig hotel, heel veel groen eromheen. Hadden zelfs uitzicht op zee, helemaal goed.
Morgen weer 1e dag werken. Lekker kort weekje.
We hebben nu 4 huizen bekeken, zaterdag de 5e. 1 hiervan vinden we erg interresant :mrgreen: (ik nog meer dan manlief) en daar zijn we ook al 2 keer geweest. Het is een redelijk groot huis met veel slaapkamers, alleen het onderhoud is nogal achterstallig.
Dus eerst zaterdag nog kijken en dan beslissen we welk huis we als eerste achteraan gaan, betreffende een bouwkundige keuring.
ik breek weer inā¦ sorry moest erg veel bij lezenā¦
werk van mij is dus weer afgelopenā¦ en voor de komende tijd ook het werk zoeken
in de tussentijd zijn wij met vakantie geweestā¦ lekker een midweekje eruitā¦ alleen ben ik daar op het park van een toestel afgestapt en daar lag een kuil dus ben gevallen (met de jongste op mijn armā¦ die gelukkig niks had)
en heb mijn enkelbanden gescheurd en een klein breukje in mijn enkel.
onze oudste is alweer 3 geworden.
en voor de rest rustig hierā¦ eerst even alles weer op een rijtje en dat deze mama weer vooruit kanā¦
Jeetje wat een rust hier dames.
Ik ben vandaag terug gekomen van onze vakantie oort hahaha.
Maar jee wat rammelde de boel zeg, want zag overal zwangere hahaha
Mereltje ook hier een :kaars:
Pitje, wat vervelend zoān val. Zit je nu ook in het gips?
Gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste :dance:
Ikaa, ik zie ook vaak zwangere vrouwen en dan rammelt het hier ook erg. Ik zie ze overal, behalve op mijn werk dan. Daar zijn ook bijna geen vrouwen.
tijger nee niet in het gipsā¦ alleen tape voor ondersteuning van mijn enkel
dat breukje moet vanzelf genezenā¦
en dank je wel voor de felicitatiesā¦
Gelukkig geen gips, dat lijkt me zo vervelend.
Vandaag nog een huisje bekeken, was niet echt interessant
Jeetje Pitje! :o Wat een pech! Sterkte met je enkelā¦! :-*
Tijger, jammer dat het huis van vandaag tegenviel.
1 hiervan vinden we erg interresant :mrgreen: (ik nog meer dan manlief) en daar zijn we ook al 2 keer geweest. Het is een redelijk groot huis met veel slaapkamers, alleen het onderhoud is nogal achterstallig.
Dus eerst zaterdag nog kijken en dan beslissen we welk huis we als eerste achteraan gaan, betreffende een bouwkundige keuring.
Jij hebt je keuze gemaakt dus?? :wink:
Mereltje, gaat 't weer iets beter?
Ik heb idd mijn keuze gemaakt morgen is de bouwkundige keuring. Als daar niks geks uit komt, dan gaan we bieden. Wordt nou wel spannend, heb van de week ook slecht geslapen ervan.
Hoe is het met de rest
@tijger86 wrote:
Ik heb idd mijn keuze gemaakt morgen is de bouwkundige keuring. Als daar niks geks uit komt, dan gaan we bieden. Wordt nou wel spannend, heb van de week ook slecht geslapen ervan.
Hoe is het met de rest
haha tijgerā¦ ik moest even goed nadenkenā¦ eirammelaarsā¦ keuze gemaaktā¦ en dan bouwkundige keuringā¦ :think: :think: denk zwangerschap en bouwkundige keuringā¦
en dan biedenā¦ :lol: :lol:
maar jij hebt het over het huisā¦ leuk zegā¦
hier nog steeds rustig, nog steeds last van mijn enkel
moet bekennnen het rammelt hier wel steeds meerā¦ :inlove: maar doen nog even rustig aanā¦ nog even genieten van ons grutā¦
Pitje, hoe gaat het met je enkels? Oh, ik lees het al :hug: Enig idee hoe lang je hier last van gaat houden?
Tijger, spannend zeg, hoop dat de keuring positief is!
Sabje, fijn dat je zo geniet van school! Wel jammer dat je weinig aansluiting hebt, maar daar het leeftijdsverschil is dat niet gek he.
Hier weinig gerammel
maar ja, zwanger willen worden is ook niet zo zinnig als je al zwanger bent :inlove: :inlove: . Ik ben nog niet zo vertellerig, maar moet het toch kwijt: nu ruim negen weken en behalve wat moeheid gaat het prima! Wel wat eerder dan gepland, maar ja, dat maakt ook niet uit uiteindelijk.
mereltjeā¦ kan 6 wkn durenā¦
ennen
Gefeliciteerdā¦ :-*
Was een reactie op het er bovenstaande bericht, sorry voor de verwarring :shifty:
Mereltje, gefeliciteerd :dance:
Hoi Meiden,
Nou Tijger, spannend hoor!
Pitje: Beterschap.
A.s maandag krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huisje!!! :dance: :dance: Ben nu wel gespannen over hoe het allemaal gaat lopen en daardoor al een paar dagen last van hoofdpijn.
Maar wel zin om te gaan klussen en ons eigen huisje te gaan inrichten.
Enā¦het rammelt als een gek. Over 1,5 week wordt Matthijs alweer 3 en het wordt echt een grote vent, hoop echt dat we voorjaar 2011 er voor gaan. (Vriend twijfelt zo nu en dan over een tweede)
Mereltje:Jeetje gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?
tijger dat is ook niet ergā¦ zo blijf je gewoon scherpā¦
Moon en Tijger van harte meiden.
Jeetje die Merel van harte gefeliciteerd meid.
nou hier is het maar op de wachtbankje :shifty:
Moon, gefeliciteerd. Wat lekker dat jullie nu aan de slag mogen met jullie huisje. Hoe lang duurde dat bij jullie een huis kopen? Ik bedoel tussen het bieden en de sleuteloverdracht.
Wij hopen nl nog dit jaar te verhuizen (het huis staat al leeg).
Hoi Tijger,
Alles bij elkaar zoān 2 maanden. Begin aug gaan kijken, een dag daarna gaan bieden (bouwkundige keuring was niet nodig gezien bouwjaar woning en volgens onze aankoop makelaar) en binnen een dag eens over de prijs. Woning stond/staat leeg en we hebben de overdracht naar voren geschoven toen we alles rond hadden. Want we hebben nu ook vakantie samen.
Wij gaan nog wel wat aan het huis doen (schilderen, nieuwe keuken) mogelijk dat we half november over kunnen. Vind het wel spannend allemaal, ga nl voor het eerst in mijn hele leven verhuizen!:oops:
Groetjes Moon.
Bouwkundige keuring is geweest, het huis is nog iets slechter dan we dachten
Maar we gaan waarschijnlijk wel bieden. Het mooiste is nog dat op funda staat āprima onderhouden woningā, terwijl werkelijk geen enkel onderdeel prima uit de keuring komt
Ik zal de komende tijd niet zo veel reageren hier, ik heb nl wat last van RSI.
tijger denk er wel HEEEL GOED over na heā¦ bouwkundig niet in ordeā¦ dadelijk had je beter plat kunnen gooien en opnieuw bouwen