Hoi Allemaal,
FF snel, we zijn druk bezig in ons nieuwe huisje en het schiet lekker op.
En vandaag vieren we de verjaardag van onze vent. Oh, hij wordt al 3 jaar. Zijn eerste cadeau heeft hij al gehad, nu wachten op de visite.
Groetejs Moon.
Moon, gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag!
Mereltje: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!
Gefeliciteerd Mereltje!
Hier rammelt het heeeel erg… hopelijk kan ik snel bij de gyn terecht, en wat kleine onderzoeken doen, en dan verder kijken…
Meiden, ik schaam me kapot :oops:
Ik heb het gewon zo druk!! School, huishouden, sociale verplichtingen en dan ook waarschijnlijk nog een bijbaantje…
Ik weet niet waar ik de tijd nog vandaan moet halen om te kokken…
Hoe is het met jullie?
Mereltje: al een beetje aan het nieuwe leventje in je buik gewend?
En met de rest? Nog aan het rammelen?
Hier rammelt het vooral als ik een zwangere vrouw zie, of iemand met een baby.
Het “klushuis” is het niet geworden, iemand anders heeft, zonder keuring, veel meer geboden. We hebben nu een optie op een nieuwbouwhuis. Dat is alleen pas volgend jaar af, terwijl we feb/mrt ons huidige huis uit moeten. Maar de tussenligende tijd kunnen we in een appartement boven het makelaarskantoor. We gaan daar eerst nog even controleren of het daar enigsinds leefbaar is en dan gaan we daar intrekken.
RSI gaat gelukkig ook weer wat beter.
@ Tijgertje: Jammer dat het huis niet doorgaat! Helemaal na zo’n dure keuring… Gelukkig weet je wel dat nieuwbouw eigenlijk altijd in goede staat is. Fijn dat je RSI beter gaat…
Hier wordt het alleen maar drukker, aangezien ik er een bijbaan bij heb gevonden! Ik ben er heel blij mee, maar het wordt nu wel een beetje gekkenwerk haha. Kwestie van plannen, want met lange schooldagen en werken weet ik niet wanneer ik het huishouden moet doen en ook nog qality time over houd voor mezelf…!
Sabje, helpt je partner wel een beetje mee in het huishouden? Een fulltime studie, bijbaantje en het huishouden lijkt me ook wel erg druk.
Ik geef trouwens liever 300 euro uit aan een huis dat het niet wordt, dan dat ik een enorme miskoop van boven de 2 ton koop. Dus heel erg vind ik het niet.
Volgende week gaan we kijken in het appartement
@ Tijger, ja, vriendlief helpt ook hoor, maar hij is ook druk… Hij werkt volledig, volgt een avondstudie en heeft ook nog diensten in de avonden en weekenden. We moeten gewoon even goed gaan kijken hoe we een voor ons makkelijke routine krijgen…
En inderdaad. 300 euro of 2 ton is een groot verschil… Ik hoop dat het appartement helemaal aan jullie eisen is en bouwkundig ook in orde!
:shock: Wat hebben jullie het druk sabje
Ik dacht dat wij druk waren, maar jullie zijn nog drukker
Als ik jullie was zou ik het huishouden in hele kleine stukjes knippen en elke dag een stukje doen.
Over dat appartement maak ik me niet zoveel zorgen, dat is alleen maar tijdelijk. Daarna gaan we door naar een nieuwbouw eengezins woning (maar daar zijn alleen nog maar palen in de grond geslagen, daarom kunnen we daar nog niet wonen).
Het huis waar we nu wonen hurren we van mensen die we via via kennen. Zij proberen het huis eigenlijk te verkopen maar dat lukt niet omdat de palen onder het huis rot zijn. Die palen worden waarschijnlijk in februarie vervangen (dan zit er geen vloer meer in het huis) maar dan is het nieuwbouwhuis nog niet klaar (daar zit dan wel een vloer maar geen dak :roll: ) Vandaar dat we tussentijds onderdak nodig hebben en dat is dus het appartement van de makelaar wat we kunnen huren.
Ja, het is inderdaad soms gekkenwerk hier… Het is maar goed dat we nu geen kinderen hebben, want ik(en vriendlief) zouden ze zwaar tekort doen nu we allebij zo druk zijn…
Dat snap ik best, zeker als jullie allebij studeren. Wat voor studie doet je vriend? Moet hij nog lang studeren?
@ Tijgertje: Sorry voor de late reactie;)
Vriendlief is service technicus in de verwarmingstechniek. Daar is hij nu net 2 weken klaar mee, maar de volgende cursus staat al weer klaar(koeltechniek)… Echt, vraag me niet hoe of wat, weet er zelf weinig van haha.
Verder heb ik nu een week vakantie, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Maandag druk met alle was :shock: (wat een berg:S) en gisteren van boven naar benden van de trap gedonderd dus gister weinig gedaan en vandaag wil het ook nog niet zo lukken… Ik heb spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had… Vanavond en morgenavond werken, nog een hoop huiswerk en dan is de week weer voorbij…
Jij nog leuke dingen gedaan?
Hoe is het met alle andere meiden?
Sorry dames, heb jullie verwaardloosd :oops:
Klets nu ook mee bij de september-stoppers, zijn dus nu al voor de 2e maand voor het echt bezig heeel spannend.
Hoe is t met iedereen hier?
Dan weten we nu waar we je in de gaten kunnen houden EstHe Spannend hoor. Belangrijke nieuwtjes kom je hier toch ook wel melden he
Sabje, de laatste tijd geen heel spannende dingen gedaan maar er komt wel weer het 1 en ander aan. Vrijdag gaan we naar het appartement kijken waar we tijdelijk kunnen verblijven. Waarschijnlijk gaan we daarna heel snel tekenen voor de eensgezinswoning.
Als dat doorgaat gaan we waarschijlijk begin december verhuizen, en moeten we in 2 maanden tijd de hypotheek rond hebben.
Ik ben alvast bezig het huidige huis op te ruimen en dozen in te pakken.
Zaterdag gaan we met een leuke groep op stap, heb er zin in, lekker eruit (kan ik iig niet opruimen, dozen inpakke ed)
Doe je wel rustig aan meid, alles zal wel goed zeer doen na zo’n val :hug:
Jaja, zal ik zeker komen melden!
Wie weet wel goed nieuws over een kleine 2 weken… Op t wachtbankje nu…
Nog 11 dagen, hebben jullie een beetje je best gedaan? :shifty:
Spannend hoor
Uiteraard
@tijger86 wrote:
Doe je wel rustig aan meid, alles zal wel goed zeer doen na zo’n val :hug:
Die spierpijn is vervelend, maar daar maak ik me nog niet zo druk om… Die hoofdpijn waar ik sinds ik van de trap af ben gedonderd nog steeds last van heb, dat baart me meer zorgen, maar ik hou me zo ver mogelijk maar gewoon rustig!
Esthe: We will waching you;)
Hoi hoi,
Ik kom ook meeschrijven als jullie 't goed vinden… Ik voel mij ook een ‘echte’ ei-rammelaar…
Gaat iemand nog iets leuks doen dit weekeinde?
Tuurlijk vinden we dat goed Yvonne, gezellig. Wanneer gaan jullie voor een kindje? Wordt dat je eerste?
Mijn man en ik gaan dit weekend naar het PINT bokbierfestival (we zijn beide nogal bierliefhebber)
Sabje, gaat het al beter met je hoofdpijn? Je hebt toch geen hersenschudding?