Yvonne, komen wel elkaar hier ook tegen! :thumbup:
Wij gaan van 't weekend op zoek naar een auto. Eerst orienteren.
En zondag komt mn zusje met dr 3maand oude zoontje langs, lekker kroelen en kletsen :inlove:
Hoi Tijger, wij gaan voor ons eerste kindje. Pas net twee maanden bezig dus kan op zich nog wel even, maar ben erg ongeduldigā¦!! Ik heb geen zin om een jaar of twee jaar bezig te zijnā¦ Hopelijk zijn we snel zwangerā¦
EstHe, inderdaad komen we elkaar nu ook hier tegenā¦grappig. Weten jullie al ongeveer wat voor auto jullie willen kopen (merk of soort)? En zondag wordt het gezellig zo te zienā¦ :inlove:
Oei Sabje, ik zie dat je van de trap bent gevallenā¦ :eh: Als een paar dagen achter elkaar hoofdpijn hebt zit de kans er natuurlijk wel in dat je een hersenschudding hebt opgelopenā¦ Sterkte ermee. :hug:
Ik zie dat je onderschrift nu ingeschakeld staat. Nog 1 dag tot nod, spannend. Hoe voel je je?
Een beetje zenuachtig eerlijk gezegdā¦ :oops:
En Yvonne, nog nieuws?
rammel de rammel de rammel!!!
Bij mij is het ook ernstig mensen, ik kan geen kinderwagen zien, zwangere vrouwen, babywinkels, het klopt echt dat gevoel!
Is dat voor andere ook zo herkenbaar?
Ik ben nog niet zwanger, maar ben wel al goed aan het voorbereiden.
Wil me dan hier bij jullie aansluiten om zo af en toe wat te melden!
Yvonne, zie dat je ook hier bent!! gezellie!! Spannend voor jouā¦ :thumbup: :thumbdown:
Ik heb nu lekker weekje vrij, ga nog paar daagjes er tussenuit!
Lekker even genieten en naar kinderwagens kijken!!!
groetjes Poci
Poci veel plezier karretjes kijkenā¦! 8)
EstHe, heb je al een auto gekocht? Of heb je een mooie gezien??
Ik ben nog niet ongi geworden, maar wacht nog even een paar dagen voor ik ga testenā¦
Hallo Allemaal,
Welkom aan alle nieuwe rammelaars!! Gezellig hoor.
Heb jullie een beetje verwaarloosd maar heb het ook best druk. Hebben veel in ons nieuwe huis gedaan, de keuken staat er, deze week wordt er nog een wandje gestucd (schrijf je dat zo? :think: )en dan eind van de week de vloer erin. Daarna langzaam gaan overhuizen, heb er zin in.
Ook hier kriebelt erg voor een 2de. De oudste wordt al zo groot, we zijn al aan het informeren naar een basisschool. Hopelijk kunnen wij begin 2011 serieus voor een 2de gaan.
Yvonne: spannend hoor, nog geen neiging gehad om te gaan testen?
Groetjes Moon.
Hoi Moon, ik probeer het niet tĆĀ© spannend te maken voor mijzelf, anders wordt de teleurstelling zo groot ben ik bang. Ik mag niet testen zonder aanwezigheid van mān vriend, dus ik moet het sowieso komende week een keer doen als hij thuis is (zoooo schattigā¦ :inlove: :inlove: ). Misschien dat ik woensdag of donderdag ga testenā¦ (indien nog niet ongesteld gewordenā¦)
Moon wat fijn dat je nieuwe huis zo op schiet. Wij gaan binnenkort ook verhuizen. Eerst een jaartje naar een appartement, dan gaan we naar een nieuwbouwhuis.
Yvonne, nog niet ongesteld geworden? En Poci?
Hallo allen,
ben nog niet ongi geworden, spannend hoor, we wachten afā¦
Moon, druk met je nieuwe huis?
Tijger, leuk in appartement, wonen wij nu ook.
Heb nog ander huis te koopā¦ ellende hoor deze tijd, maar ja. :wall:
Hopen op snelle verkoop, zeker nu we bezig zijn met de toekomst zal ik maar zeggenā¦
Greetz Poci
Voor mij negatief resultaat helaasā¦
Ik heb wel goed nieuws, ik heb mijn rijbewijs gehaald vandaag :mrgreen:
Ben je al ongi geworden yvonne? Sommige mensen testen ook pas laat positief, dus wie weet.
Gefeliciteerd met je rijbewijs!! :dance:
Nog niet ongi geworden nee. Ik hoop niet dat ik zoiemand ben die straks een aantal maanden niet ongi wordā¦ :shifty:
@tijger86, gefeliciteerd met je rijbewijs!
@Yvonne, is je cyclus vaker onregelmatig, of altijd op tijd? al je het altijd geregeld hebt, zal het nu niet opeens maanden duren denk ik! Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad, dus na t stoppen van de pil ook (of beter gezegd; helemĆĀ”ĆĀ”l)
Zo, over 2 weken een afspraak bij de gyn voor de uitslag van het bloedonderzoek omdat ik zo onregelmatig ben. manliefs zaad is in orde hebben we net gehoordā¦ gelukkigā¦zo blij mee!
mensen,
We hebben samen test gedaan en hij ws positief,
Ik ben zoooo blij!!
Wat een speciaal gevoel zeg!!!
ga eens lekker van genieten dit weekendā¦
Liefs Poci
Yvonne, hoop zo erg voor jou!!!
Misschien over paar dagen weer testje???
Poci, gefeliciteerd :dance:
Wat leuk voor je
Hoi Poci, tweede test (vandaag) ook helaas negatief. Zit er nu dus niet in ben ik bangā¦