ah yvonne… :hug: :hug:
Volgende ronde maar weer!!
Hoop dat je wel snel ongi wodt.
Dan volgende keer raak, net als bij mij!!!
Komt goed.
Liefs Poci :vlinder:
Poci, Gefeliciteerd met je positieve test!!
Yvonne: Voor jou ga ik duimen dat het de volgende keer wel raak is.
Tijgertje: Hoe is het met jou?? Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik hoop dat ik als ik het geld bij elkaar heb gespaard over een maandje of zes ook gauw mijn rijbewijs heb!
Moon: Wat gaan jullie snel met je huis!! Je verbouwd er wat af! Weet je al wanneer je gaat verhuizen?
Hier gaat het goed, we zijn alleen allebei rete druk! Verder vandaag een ***dag, maar helaas kan ik daar niet over uitweiden i.v.m. privacy. Bovendien “ken” ik daar niet iedereen goed genoeg voor, maar de hele situatie is erg vervelend en vreet energie.
Poci, gefeliciteerd!
Mag ik me bij jullie toevoegen?
Gezien jullie lijstje zelfs met data’s tot 2014 ben ik hier denk op het juiste topic :mrgreen:
Ik ben mama van 3 dochters van 7, 4 en 1 jaar en heb een wens voor een vierde kindje. Het rammelt aan alle kanten , maar ik wil om diverse redenen nog even wachten voordat we er voor gaan, met als belangrijkste reden dat we graag eerst ons vorige huis dat te koop staat willen verkopen.
Soms is het heel verleidelijk om er toch al voor te gaan, en op andere momenten slaat de twijfel ineens toe met de vraag of dat het niet te druk wordt e.d. Duidelijk een teken dat we er de tijd er nog voor moet nemen, intussen is het verlangen groot en denken en praten we er dagelijks over.
Lijkt me leuk om daarom met jullie mee te kletsen.
Welkom Marda! Rammel de komende tijd maar mooi mee, als ik jou zo hoor dan ben je er inderdaad nog niet klaar voor.
Die 2014 slaat overigens op mij, ik ben net weer met een nieuwe 3 jarige opleiding begonnen, dus vandaar!
Dank je wel Sabje!
3-4 jaar wachten is een lange tijd als je wens er is! Kun je dat goed opzij schuiven?
Hallo dames,
Ik had het zo druk met alles en nog wat dat jullie me helemaal bij ingeschoten waren.
Sorry, sorry sorry sorry.
Maar wat goed nieuws allemaal, echt super meiden.
Nou hier zijn we naar de volgende ronde, nou ja het had zo moeten zijn.
Jaja op sinterklaasdag is mijn NOD en als het postief is dan hebben we 3 verjaardagen in 1 dezelfde maand van 1 huishouden hahaha.
Maar ja ik ga er nu er niet van uit.
We zien wel wat op onze pad komt
Hoi Marda, welkom :mrgreen:
Ik hoop voor je dat het gaat lukken voor de vierde… Ik zou zeggen, gewoon alvast beginnen, met een beetje pech duurt het wel een paar jaar voordat je zwanger raakt… En ik denk dat als je dat gebeurt als je over een paar jaarjes pas begint, dan spijt krijgt… :naughty:
Heel goed, moet eerlijk bekennen dat ik er nu nog weinig aan denk. Het is voor een goed doel, als ik straks een topbaan heb, heeft het toekomsige kindje er ook wat aan…
Marda, welkom je bent hier zeker aan het goede adres.
Sabje, hier gaat het ook niet zo lekker, ik heb een emotioneel zware week achter de rug en ben erg moe. Heel veel succes met rijden. Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben en straks lekker kan gaan rijden. Gaat het nog goed op school? Vervelend dat je zo’n ***dag had :hug:
Ikaa, jammer hoor :hug:
Hee Marda, welkom!! je hebt al heel wat ervaring met zwanger zijn zie ik wel!!
tijger, kop op hoor
Yvonne, gelukkig ongi geworden zie ik, flink knallen deze maand meid!!
Ikaa, met sinterklaas, hoop voor jou op wat moois in je schoen… :inlove:
Sabje, lekker gaan rijden en snel rijbewijs halen, is zo fijn als je dat hebt.
Met mij gaat verder alles echt heel goed, warm gevoel in mijn buik… :inlove:
gr Poci
Ikaa :hug: Hopelijk krijg jij een heel mooi cadeau van Sinterklaas :mrgreen:
Sabje, welke studie volg je?
Poci, lekker genieten!!
@Yvonne77 wrote:
Hoi Marda, welkom :mrgreen:
Ik hoop voor je dat het gaat lukken voor de vierde… Ik zou zeggen, gewoon alvast beginnen, met een beetje pech duurt het wel een paar jaar voordat je zwanger raakt… En ik denk dat als je dat gebeurt als je over een paar jaarjes pas begint, dan spijt krijgt… :naughty:
Je lijkt mijn man wel :mrgreen: Ik snap wel wat je bedoelt, het is zeker in onze situatie ook wel van toepassing, ik heb PCO-syndroom en luteale fase insufficiëntie. De vraag is bij ons ook of het wel spontaan lukt, de vorige keer ben ik anderhalf jaar bezig geweest, waarvan een hele tijd met hormonen en 3 verschillende medicijnen waaronder zware en risicovollen spuiten voordat het ook echt lukte. Op het laatst dacht ik zelfs dat het er ondanks dat ik nog maar 28 was er niet meer in zou zitten. Ook daar ben ik nu bang voor, anderzijds kan het ook zomaar ineens wel raak zijn, want ook dat hebben we al eens meegemaakt met onze middelste dochter, alhoewel ik toen nog geen LFI had. Mijn motto blijft toch, ‘niet doen voor dat de tijd echt rijp is’, ik denk echt dat het beter is wat langer te moeten wachten, en daarna 300% intens te kunnen genieten, dan nu in een situatie zitten waar ik nog niet 100% aan toe ben… We zijn 3 maanden geleden verhuisd dat speelt denk ik ook mee, eerst wil ik alles een beetje op orde hebben.
Hoi Marda, wat een verhaal… :shock: Gelukkig heb je al vier kinderen, dat maakt het natuurlijk ook weer anders voor jullie. Ik ben zelf nu bezig voor mijn eerste, dus dat voelt voor mij anders…
Waar ik ook even benieuwd naar ben, is wat jullie hebben gedaan na bevalling van jullie kind qua bescherming (anticonceptie) om daarna het eerste jaar, anderhalf jaar of zo niet zwanger te raken… Mag ik dat vragen? :shifty:
Yvonne, ik heb er nu 3
Ik gebruik geen anticonceptie, bij ons is de kans op een spontane zwangerschap niet zo groot en voor de zekerheid doen we aan ‘periodieke onthouding’ ik voel wel precies wanneer er een eisprong aankomt
Dank jullie wel dames.
Hoe gaat het bij jullie?
Ikaa, hier alles goed hoor, alleen heel druk:S
Vraag me soms af hoe ik het allemaal volhoudt, maar goed…
Hoe is het met jou??
Hoi dames,
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Hier alles goed. Ben nu bijna een week gestopt met roken (dat leek me toch wel handig voordat ik ga proberen zwanger te worden). Van de week ook voor het eerst even auto gereden, was wel wennen want dat was een totaal andere auto dan de lesauto.
Marda, wat leuk al drie kinderen. Ik kan me goed voorstellen dat even wacht, zeker als je nog een beetje twijfelt.
@Yvonne77 wrote:
Waar ik ook even benieuwd naar ben, is wat jullie hebben gedaan na bevalling van jullie kind qua bescherming (anticonceptie) om daarna het eerste jaar, anderhalf jaar of zo niet zwanger te raken… Mag ik dat vragen? :shifty:
Daar kan ik je dus geen goed antwoord op geven… De tweede kwam hier wat eerder dan gepland :mrgreen:
Tijger, goed dat je gestopt bent, valt het je een beetje mee?
Sabine, gaat het nu beter met je? :hug:
Marda, wat leuk dat jullie een vierde willen! Hier dromen we ook van een groot gezin
Dit weekend lekker druk, want mn schoonmoeder is jarig geweest en we vieren de eerste verjaardag van ons meiske :inlove:
Een van de redenen dat ik opzag tegen stoppen was dat ik altijd hele heftige ontwenningsverschijnselen heb. Dus heb ik van de dokter Champix voorgeschreven gekregen. En met Champix valt het me erg mee, heb voornamelijk op de 1e dag een beetje last gehad. Het doet me zelfs niet zo veel als ik een ander zie roken (waar veel ex-rokers wel last van hebben).
Hoe gaat het met jouw, verloopt de zwangerschap voorspoedig.
Alvast gefeliciteerd met je kleine meid
Rammelt het nog, dames?