Ei-rammelaars Deel 10

haha… rammel rammel… :mrgreen:

Ik heb op dit moment eerlijk gezegd niet zo’n last van het rammelen, heb het heel druk met andere dingen. Wens is er en blijft er, maar ik ben er nu niet zo mee bezig en het mag best nog een tijdje duren. :slight_smile:

Tijger. Goed hoor, stoppen met roken! :thumbup: Hoop dat het je gaat lukken, een zwangerschapswens lijkt me wel een mooie stok achter de deur.

Ik rammel ook zo hard niet meer :inlove: :inlove: :inlove: Zie onderschrift :inlove:

Na ruim 2 jaar ben ik bij mijn eerste IVF/ICSI poging zwanger :inlove:

Ik rammel nog aan alle kanten… :lol:

Begin deze week vruchtbare dagen gehad, maar ik heb nu al zo’n voorgevoel dat het niets wordt deze maand… :? Ik ben bang dat ik nu moet wachten tot ca. nieuwjaarsdag… :shock:

Jannigje, wat super!!!

Heel hartelijk gefeliciteerd!!!

Yvonne, hopelijk heb je het mis, zo niet dan is kerst/nieuwjaar ook een prachtig moment om positief te testen! September is een fijne maand om uitgerekend te zijn (spreekt uit ervaring :wink: )

Marda, ik hoop van harte dat je gelijk hebt (ik begin een beetje ongeduldig te worden…)

Marda, eigenlijk doe ik het ook vooral voor mn zwangerschapswens. Mijn man wil niet beginnen tot ik een tijdje rookvrij ben (en hij wat verder met zijn studie is).

Jannigje, ik zie in je onderschrift dat je bloedverlies hebt. Ik duim voor een goede afloop :pray:

Oei Jannigje, ik lees net jouw onderschrift… :frowning: :frowning: :kaars: :hug: :hug: :hug:

Sterkte!!

Jannigje, hoe is het met je?

Jannigje, ik zie je onderschrift… :hug:

Sterkte!

Hoi meiden.

Jullie lezen mijn onderschrift goed. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Heb een mk gehad.

Nu is het dus weer wachten en opnieuw proberen.

:-*

Jannigje: weet niet wat te zeggen. Ik heb het je echt gegund!! Sterkte meis! :hug: :hug: :hug:

Het is hier zo stil…!!!

Dames (Tijger, Marda, Sabje), hoe gaat het met jullie? Nog lekker aan het klussen? Ik zit hier inmiddels op het wachtbankje…

Poci, hoe gaat het met de zwangerschap? Al last van kwaaltjes? Heb je na je echo nog iets meegemaakt??

Groetjes :-*

Met mij gaat het heel goed hoor!! Alleen heeel erg druk… Studie, werken…

Kom van de week ff reageren, heb vakantie!

Yvonne, aan je banner te zien ben je opnieuw ongesteld geworden :hug:

Hier is de 4e kinderwens even helemaal opzij geschoven. Met onze middelste dochter gaat het helemaal niet goed, we vermoeden dat ze autistisch is maar zeker weten we dat niet, we gaan nu een traject in van onderzoeken, diagnose, misschien behandelplan enz. Op dit moment heeft dat onze aandacht, als blijkt dat ze een ernstige aandoening/syndroom ofzo heeft weet ik ook niet of ik onze wens nog wel wil verwezelijken, dat gaat afhangen van wat er aan de hand is hoeveel extra aandacht en zorg ze in de toekomst nodig gaat hebben.

Ik blijf jullie nog wel volgen en wens jullie veel succes zwanger worden!

Hoi Marda, wat ontzettend vervelend nu je de MM met jouw kind in moet… Heel veel sterkte daarmee.

Echt ongesteld ben ik niet geworden, na één keer bloedverlies met daarna af en toe ietsjes bruinverlies heb ik toch steeds meer het gevoel dat het m’n :twisted: was en geen innesteling. Toch gaan we stiekem vrijdag nog even een test doen…, maar we denken toch al te weten dat het negatief zal zijn…

@Yvonne, mag ik toch voor je hopen dat het wel zo is? :pray: Spannend! Heb je altijd weinig bloedverlies tijdens de ongi?

Hier rammelt t nog heeeel erg. Zit nu in de wachtweek na clomid, op dag 20 ongeveer. En heb pijnlijke borsten aan de zijkanten. maar denk dat het nog te vroeg is voor zwanger-klachten, en heb dit ook wel eens gehad als ik ongi werd een week vantevoren :think:

Hoi Flier, dat is zeker spannend… Wanneer kan/ga je testen? :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik heb inderdaad altijd weinig bloedverlies met m’n ongi…

Iedereen hele fijne feestdagen!! :mrgreen:

@Yvonne, bij jou was het echt de ongi?

Ik ga niet testen, wacht mn ongi af, ik móet ongi worden de 28e… dus wacht gewoon af, en als ik niet ongi wordt… ben ik zwanger :slight_smile:

Kan die spanning van een test niet aan hoor :shifty:

Fijne dagen allemaal :lol:

Hoi Flier, ik heb inmiddels getest en helaas negatief… Nu op naar de volgende klusronde… :stuck_out_tongue: Als het klopt moet ik ergens tussen nu en eind eerste week januari flink aan de bak (hihihi…) :wink: