Hoi Flier, ik ben net terug van een weekje skivakantie. Helaas kwam daar ook m’n :twisted: om de hoek kijken, da’s minder… Gelukkig had ik genoeg afleiding met m’n neefje van bijna een jaar… Hij heeft tijdens de vakantie zijn eerste stapjes gezet!
Ik heb een tijdje zitten twijfelen of ik dit zou schrijven, ik vind het vervelend om te zeggen maar doe het toch.
De ei-rammelaars is een draadje waar meiden met elkaar praten die wel graag (nog) een kindje willen, maar om wat voor reden dan ook hun zwangerschapswens uitstellen. Mensen die dus anticonceptie gebruiken. Ik zelf ben nog aan de pil en hoewel ik heel graag zou gaan proberen zwanger te worden, moet ik nog zeker 7 strippen slikken. Als ik dan de vraag krijg of ik nog druk aan het klussen ben dan doe dat best wel pijn. Want hoe graag ik ook zou willen, als ik nu zwanger zou zijn zou ik mijn kindje nog even niet kunnen geven wat ik vind dat ik het zou moeten geven.
Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat meiden die bezig zijn zwanger te worden hier niet zouden mogen reageren, dat is absoluut niet zo. Maar de afgelopen paar pagina’s gaat het vooral over ei-sprong, nod, wel/niet ongi worden en testen. Dit hele subforum bestaat uit alleen maar uit topics die hier over gaan, behalve dit topic.
Ik wil jullie verzoeken hier wat meer on topic te blijven en eerder genoemde onderwerpen in een ander draadje te bespreken. Nogmaals, ik wil jullie niet weg jagen, maar ik voel mezelf hier een beetje weg gejaagd.
Hoi Tijger86, ik snap het helemaal. Ik vind het fijn dat je dit kenbaar hebt willen maken. Het was al helemaal niet mijn bedoeling iemand te kwetsen of wat dan ook en ik vind het enorm vervelend indien ik dit wel heb gedaan.
Eerlijk gezegd was dit onderwerp mij ook niet duidelijk geworden door hetgeen wat ik gelezen had in deze topic, dus werd hierdoor even verrast.
Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om jou of iemand anders weg te jagen omdat ik deze topic verkeerd benaderd heb… Ik zal mij hier wel terugtrekken, dan is de weg weer vrij voor diegenen waarvoor deze kennelijk bedoeld is/was…
Ik heb dit ook niet zo bedoeld maar dacht dat alles wat met eirammelen te maken had hier gemeld mocht worden???
Dus van de pil tot wanneer je nod is.Het heeft het een kinderwens temaken dacht ik.Maar heb dit dus verkeerd begrepen ik zal me dan ook maar terug trekken.
Yvonne: Ik zal je wel even in sept stoppers beantwoorden…
ik rammel ook nog steeds. Ik hoop dat we rond april/mei voor een 3e kindje kunnen gaan. Ondanks twijfel op financieel gebied, maar ook hoe we alles moeten doen in huis, wie moeten er bij elkaar op de kamer enz…
Darkangel, leuk weer wat van je te horen. Hopelijk houden deze omstandigheden je wens voor een derde niet tegen.
Ik had begrepen dat je eerst wilde trouwen, hoe staat het daarmee?
Hier is eindelijk alles rond voor de hypotheek. Volgende week zijn we bij de notaris, daarna zijn we officieel eigenaar (van een fundering, verder staat er nog niks). Het huis is als alles voorspoedig loopt september of oktober af.
Mijn man gaat lekker met zijn studie, dus misschien kunnen we dan besluiten te stoppen met de pil. Maar ik reken eigelijk op januarie volgend jaar, dan kan ik iig niet teleurgesteld worden.
de wens voor een derde is heel hoog, dus het houdt me niet tegen nee. Maar toch denk ik er wel vaak aan!
Ik ben nog steeds niet getrouwd maar ook nog niet gevraagd. Ik wilde idd eerst trouwen, dat wil ik ook heel graag. Maar ja… binnen nu en een half jaar zie ik mezelf nog niet gevraagd worden, dus dan maar de wens voor een derde kindje voor laten gaan
wat fijn dat alles rond is! heerlijk idee lijkt me!
en hopelijk is het ook rond september/oktober af! en dat jullie er voor de kerst in zitten!