Ei-rammelaars Deel 10

@ Tijgertje: Dat de eirammelaars soms geen eirammelaars zijn is al heel lang zo… volgens mij al vanaf het moment dat ik hier mee ging schrijven…

Hier wordt het rammelen juist stukken minder :shock: Ben zelf ook wel verbaast. En juist nu ik er niet op zit te wachten was ik er bang voor. 3 weken overtijd inmiddels. Negatieve test. Blij! Maar ja, nog steeds niet ongesteld.

Sinds ik de vervangende pil van de microgynon te pakken heb is mijn libido 0… Daarvoor was het al niet veel, maar dat werd dus nog minder. Nu ben ik van de pil af (ff kijken of het nu gewoon op gang komt) en nu is mijn libido het tegenover gestelde van 0 :?

Verder alles goed hier. Ontzettend druk… loop soms echt een beetje op mijn tandvlees. School 30 uur, werk 12 uur, huishouden, overige sociale verplichtingen en dan heb ik het nog niet eens over huiswerk…

Wel is bekend waar en wanneer ik stage ga lopen en ik heb er echt rete zin in!

Kom gauw een keer weer!

X

Welke pil heb je gekregen?

Ik heb ook een tijdje een andere pil gehad omdat Microgynon niet meer vergoed wordt, maar ik had last van doorbraakbloedingen (een maand lang elke dag) en mijn libido was ook 0,0!

Toen maar weer terug naar Microgynon en voelde veel beter!

Ik stop denk ik in april met de pil. Of misschien ook al in maart. :slight_smile:

En nu ben ik ziek, Blugh.

Hopelijk word je gauw weer ongesteld, niet fijn lijkt me zo lang overtijd maar niet zwanger. Misschien komt het doordat je zo druk bent?

Ik heb de ethinylestradiol/levonorgestrel gekregen… Troep…

Nu ik er echt 3 weken af ben, merk ik pas wat dat met mn libido doet. Vriendlief weet niet wat hem overkomt :wink:

Maar buitendat merk ik ook dat ik stukken lekkerder in mijn vel zit, ben opgewekter en vrolijker… Dat is toch echt slecht dat die stomme pil zo’n invloed heeft…

Nu is de vraag: Wat gaan we doen met die anticonseptie… Ik wacht nu eerst mijn menstruatie af, maar daarna moet er wel weer wat gaan komen…

Ik weet alleen niet wat…

Sabje, ik zie op het lijstje dat jij nog wel heel lang moet rammelen!

Ben je dat jaar klaar met je studie ofzo?

Je hebt altijd zo trouw met mij meegeleefd maar ik weet eigenlijk maar heel weinig over jou :oops:

(Ik lees heeeeeeel stiekem nog wel eens mee hier)

Misschien moet ik hier ook maar weer gaan zitten rammelen :wink:

Ik neem je niks kwalijk hoor hanneke, kun je niks aan doen!

Hoe gaat het met je super mooie kindjes? Toch jammer dat het topic er niet meer is.

Leuk als je weer mee komt rammelen;)

Indd, zoals het er nu uit ziet, ben ik in 2013 pas klaar… Maar ik loop nu nog voor en dat wil ik graag zo houden dus misschien lukt het wat eerder…

Hoop dat alles goed met jou en je kleintjes is! Spam?

Spam in het algemene sf hoor! :inlove:

Het gaat goed met de kindjes hoor. De eerste maanden met Aukje zijn alleen heel zwaar geweest. (zogenaamde huilbaby) maar nu gaat het goed.

Ik schrijf zelf niet meer prive met de maartmama’s. Niks bijzonders hoor maar heb de keuze gemaakt om wat meer tijd aan andere dingen te besteden :wink: Ik schrijf nog met enkele en zie ze nog wel via hyves ofzo.

Voorlopig hier geen derde hoor. Door de zware zwangerschap en de vermoeiende eerste tijd met Aukje moeten we er eigenlijk nog helemaal niet aan denken. Mocht er een derde komen dan zal dat iig pas zijn als Mats al naar school gaat.

Maar ja, de wens is er nog wel denk ik. Maar voorlopig dan nog maar even heeeeeeeel lang rammelen :wink:

Maar het kan ook heel goed zijn dat we het er bij 2 houden. Het voelt ook wel weer compleet. We zien wel wat de toekomst ons brengt.

Jij moet nog veel geduld hebben dus. Wel lekker dat je zo voor loopt! :clap: Wat voor studie doe je precies?

Breekt in…

2013 Sabje dat is echt ver weg… maar de pil is funest voor je libido, alleen dat is al erg goed als anti conceptie hihihi

Ik lees hier ook nog stiekem mee hoor :oops:

Moet wel zeggen dat wat Tijger86 zegt wel klopt. Dit topic is van oorsprong voor mensen die wel een kinderwens hebben maar nog niet zwanger kunnen/willen worden omdat ze nog met een studie bezig zijn, de man nog wil wachten, de tijd er nog niet rijp voor is of wat voor reden ook maar bij wie de wens wel behoorlijk is. Eigenlijk om toe te leven naar het moment en die maanden die je nog moet wachten hier met elkaar door te komen door het over van alles en nog wat te hebben. En natuurlijk gaat dat soms ook wel over cyclussen. Ik heb geloof ik hier een jaar lief en leed gedeeld met een fijne groep meiden. Gelukkig zijn de meeste inmiddels zwanger op een enkeling na bij wie het helaas niet wil lukken :frowning:

Toen ik hier nog schreef had ik van die rare cyclussen, ik geloof dat iedere maand er wel met me mee geleefd werd hoe het deze keer weer ging (vooral omdat ik erg onzeker was of ik ooit wel zwanger kon worden en daar dus over sprak o.a.). Later werd er ook wel geschreven over wel zwanger worden enzo maar in mijn beleving viel dat wel mee geloof ik.

De meeste mensen die dan toch voor het echie gaan vertrekken dan richting de stopperstopics. Gedeelde smart is halve smart en daar kon je dan je teleurstelling of blijdschap kwijt. Ik heb dat topic alleen nooit echt gehaald :lol:

Ik wens jullie echt heel veel kletsplezier toe!

Breekt weer uit… :oops:

Ha Meggie, jij hier! :mrgreen:

Hoe is het met de kleine meid? :inlove:

Ben jij niet inmiddels weer aan de rammel? :wink:

@ Hanneke:

Wat ik er van meegelezen heb enzo, heb je inderdaad een zware zwangerschap gehad… Ik weet nog hoe frustrerend het voor je was toen Aukje net geboren was… Ben heel blij dat het nu gewoon echt goed gaat met jullie…

Jammer dat je niet meer mee schrijft met de maart mama’s, maar je was toen altijd al druk en dat zal je nu wel helemaal zijn met je fotostudio! Vond het altijd leuk om met jullie mee te lezen, en toen jullie prive gingen werd het akelig stil. Maar goed, ik wens zowel jou als andere maart mama’s heel veel geluk met hun gezinnetjes.

Loopt je studio een beetje goed?

@ Meggie!! Daar ben je weer! Dat is leuk!

Ik moet me echt diep schamen… Normaal kreeg je nog wel eens een prive berichtje van me, ff vragen hoe het was of anders om… maar ik ben echt zooo druk… Dat ik nog moet wachten tot 2013 is haast gelukkig te noemen, ik zou niet weten waar ik nu de tijd en energie vandaan moet halen om een kindje te verzorgen… Nee, klinkt heel stom en misschien ook wel egoistisch, maar het is nu nog eerst ff ME-time en daarbij kan ik nog geen kleintje gebruiken… Maar, genoeg over mij…

Hoe is het met jou? En met je mooie meisje M.? Ben benieuwd!

Manlief en ik zijn vanaf gister officieel eigenaar van een schuld van ruim 2,5 ton :shock:

En een stukje grond met palen en een betonnen plaat

Over 9 maanden tot een jaar is dat ons huis geworden :dance:

Als mijn man zo door gaat met zijn studie kunnen we dan misschien met de pil stoppen.

Ik ben ook nog steeds gestopt met roken :dance:

Nu wil ik nog een paar kilo kwijt, ben iets te zwaar. Dan heb ik een heel gezond lijf als we er dan eindelijk voor gaan.

Wij wilden nog even wachten zoals ik laatst aangaf, maar soms lopen dingen toch even iets anders zie banner: :inlove:

Ik ben nu klaar met ‘rammelen en klapperen’ :wink:

Succes allemaal met het vervullen van jullie wensjes!

gefeliciteerd Marda!!

en jij ook Tijger, met jullie stuk grond :smiley:

hier nog steeds aan het rammelen. Heb gekeken hoeveel pilstrips ik nog heb, en dat zijn er 3. Dus begin april is mijn pil op en misschien dat we dan ook gelijk beginnen voor een 3e kindje :slight_smile:

@ Geleficiteerd!! Dat zal een verassing zijn geweest!

@ Tijger: Gefelicteerd met jullie grond! Spannend hoor!

@ DarkAngel: Zou leuk zijn in april beginnen! Ik ga voor je duimen dat dat ook mag gaan gebeuren!

Ik hoop het ook :slight_smile:

Maar ik denk het wel, misschien zelfs al vanaf maart!

Het rammelen staat nu op het hardst haha

@tijger86 wrote:

Dan weten we nu waar we je in de gaten kunnen houden EstHe :wink: Spannend hoor. Belangrijke nieuwtjes kom je hier toch ook wel melden he

Like I promissed :smiley: kom ik me even melden met goed nieuws :inlove:

Hoi Marda en Esthé, allebei van harte met jullie zwangerschap!

Spannend!

Ik lees hier ook af en toe even mee en schrijf soms wat. Ben al maanden aan het rammelen en probeer mij er hevig tegen te verzetten, wat me dus niet lukt. Misschien heeft het te maken met dat ik altijd een gezin met drie of vier kinderen wilde.

Nu heb ik het eigenlijk al druk genoeg en moet er soms zelfs niet aan denken…maar toch…het blijft maar rammelen!

Het houdt me maar bezig.

Blijft dat nou zo en gaat het pas over als je zwanger bent of ebt het gevoel langzaam weg?

Ik hoop dat het gevoel ooit weggaat, als ons gezin compleet is.

Sommige vrouwen blijven altijd rammelen en hebben de wens voor nog een kindje. Anderen hebben dat helemaal niet.

Gisteren werd het zoontje van mijn broer 1 jaar. Er kwamen vrienden op visite met hun dochtertje van 4 weekjes oud.

rammel rammel

zo klein, zo lief!!

Nog een maand en dan stop ik met de pil. Of we er gelijk voor gaan weet ik nog niet, misschien wachten we een maandje. Misschien ook niet :wink:

EstHe gefeliciteerd!!

EstHe, Marda, Flier van harte gefeliciteerd. Geniet er van, ik ben heel blij voor jullie.

Hier is gaat het wat minder, manlief en ik hebben enorme problemen met mijn schoonouders. We willen ze niet meer zien, maar nu hebben mijn zwagers ook opeens ruzie :x

He wat naar tijger :hug: :hug: