Ei-rammelaars Deel 10

Hè bah, tijger. Dat is niet leuk, sterkte ermee!!

Ik stop vandaag met de pil. We gaan er nog niet gelijk voor maar het is toch al spannend :slight_smile: ik moet nog 1 week medicijnen slikken, en in de bijsluiter staat dat er niks bekend is of het schadelijk kan zijn voor de baby. Maar dus ook niet of het niet schadelijk is, daarom wachten we ook nog even tot het helemaal is uitgewerkt.

Angel: Wat spannend!! Ik hoop voor je dat je wens snel in vervullig mag gaan!

EstHe, Marda, Flier GEFELICITEERD!! Geniet ervan.

Tijger, vervelend zeg die ruzie met je schoonouders:S Altijd naar zulk soort dingen. Hebben je zwagers nu ook ruzie met hen, of met jullie? Dat zou helemaal vervelend zijn zeg:S

Als je je verhaal kwijt wil… Je mag me altijd PB’en.

Hier is dan eindelijk mijn menstruatie doorgekomen afgelopen vrijdag en hoe…:S Nu even moet verzamelen om morgen een nieuwe pil te vragen…

Dank je!

Balen dat je zo’n last hebt van je ongi! Gaat het al weer wat beter?

Darkangel, dus je gaat er bijna voor?

spannend hoor…ik zal voor je duimen.

Hier is het nog hetzelfde, twijfels gaan maar door.

Het ene moment is het zus en het andere zo.

Mijn man begon er gisteren over dat hij ook wel eens aan een derde denkt maar hij wil dat ik eerst wat rust neem.

Ach hij is ook wel weer lief, dat mannetje van mij :inlove:

Toch wil ik graag begin juli stoppen met de pil dus ik heb nog even de tijd om het rustig aan te doen…

Ik hoop volgende maand :slight_smile:

Het liefst nu al maar ik slik dus nog medicijnen. Moet nog even geduld hebben.

Vriend twijfelt soms ook nog, gister zei hij dat ik eerst mijn streefgewicht moet halen maar dat is nog 10 kilo! Dan ben ik zo weer 3 maand verder, dat duurt me wat te lang. En m’n motivatie om af te vallen is toch bijna weg.

Twijfels heb ik ook nog weleens hoor, hoort er ook bij vind ik haha

Ik had het bij de eerste, en bij de tweede en nu dan bij de derde.

En het is zo juli! Spannend hoor :smiley:

Zoooooooo zal ik dit topic maar even de lucht in gooien.

Is het niet bijzonder dat jullie een week lang geen berichten plaatsen… en dat voor dames met rammelende eierstokken!

Maar ik meld me dus maar even.

Ik verlang heel erg naar een brusje voor Marith & Janniecke*.

Afgelopen woensdag ben ik bij de internist geweest.

Twee weken terug geopereerd; schildklier eruit.

Nu aan de medicijnen die de schildklierfunctie moeten overnemen.

Ze vertelde me dat de waarden er nu al goed uit zien.

Als ze over zes weken er nog zo goed uit zien, dan geeft zij me groen licht. (mocht je nu al zwanger worden dan is dat medisch gezien ook geen probleem.)

Dan mijn man z’n licht nog op groen zien te krijgen, dat flitst volgens steeds tussen rood & oranje.

Dus bij deze; ik rammel alvast even met jullie mee.

heej anita :slight_smile:

welkom meis!

fijn dat het al weer zo goed gaat en dat de waarden er goed uit zien.

jammer dat je man er nog niet helemaal klaar voor is, maar dat zal vanzelf wel komen. Het is natuurlijk een moeilijke periode voor jullie en dan is het begrijpelijk dat hij soms twijfelt…

6 weken is ook al snel :slight_smile:

heerlijk samen rammelen :slight_smile:

Zou ik misschien mee mogen rammelen?

Wij hebben 2 kids, dicht op elkaar. Heel blij zijn we met dit stel, we dachten compleet te zijn maar toch blijft het knagen bij ons beide. We denken hetzelfde.We dachten een half jaar geleden, het is goed zo. Maar nu…veranderd dat zo… Gevoelsmatig, het liefst gisteren zwanger zijn, verstandelijk is het goed zo.

We redden ons redelijk financieel,dus dat is niet echt een belemmering. Wel dat ik fibro heb, en het soms zwaar vind om de kleintjes te verzorgen. NU gaat de oudste volgende maand naar school dus dat zou wat verlichten.

Jammer genoeg hebben wij 2 kleine en 1 grote slaapkamers en geen verdieping waar we een kamer van kunnen maken. Dus we zitten met ruimte tekort.

Daarbij loopt mijn baan als een tierelier, ik heb me in een half jaar tijd opgewerkt terwijl ik dat nooit gewild heb. Nu me dat in de schoot is geworpen vind ik een kleine carriere wel fijn voelen en worden de kids zelfstandiger en is het dus beter te combineren.

We hebben dus een fijn leven met ons viertjes…maar toch blijven we die 3e aan tafel missen, het gevoel nog niet compleet te zijn.

En waarom raakt het me toch zo als meiden die ik ken wél zwanger worden?

We hebben een ultimatium gesteld. Voor mijn 30ste willen we beslist hebben. Dat is over 2 jaar en 3 maanden. Anders komt er best veel leeftijdsverschil tussen de kids en mijn man heeft dat altijd als negatief ervaren.

Maar oowwww wat rammelt het, dus mag ik meeschrijven?

Welkom Reat, tuurlijk mag je meeschrijven…

Ik heb nu te weinig tijd om overal en dus ook op jou te reageren, maar als mijn stage voorbij is kom ik wel ff weer een keertje langs waaien. Maar… Welkom!

hey dames

zo er word weinig geschreven inclusie mwa.

heb even rust genomen en zelfs een maand stop (1 maand de pil genomen).

en zijn we weer met een nieuwe ronde begonnen omdat het toch ontieglijk veel rammelde.

tot ondekking vandaag heb ik 2 posetieve testen in me handen gehad.

of te wel ben zwangerrrr, alleen ik kan het nog niet bevatten, maar dat komt nog wel.

maar ook einde van de week een andere banner.

ik hoop dat met jullie alles goed ga en heb zeker jullie gemist.

en wie hou eigenlijk het lijstje bij?

@ikaa wrote:

hey dames

zo er word weinig geschreven inclusie mwa.

heb even rust genomen en zelfs een maand stop (1 maand de pil genomen).

en zijn we weer met een nieuwe ronde begonnen omdat het toch ontieglijk veel rammelde.

tot ondekking vandaag heb ik 2 posetieve testen in me handen gehad.

of te wel ben zwangerrrr, alleen ik kan het nog niet bevatten, maar dat komt nog wel.

maar ook einde van de week een andere banner.

ik hoop dat met jullie alles goed ga en heb zeker jullie gemist.

en wie hou eigenlijk het lijstje bij?

Hey Ikaa,

Wat fijn voor je zeg, gefeliciteerd!

Ik wou wel dat ik even een knop om kon zetten.

Dat ik even een paar maanden er niet aan zou denken, maar die wens kun je niet weg stoppen hé.

Lastig is dat. Manlief wil nog niet en mijn lijf schreeuwt er juist wel om!

Maar goed… ik moet toch geduld oefenen… :?

Herkennen er dames hier dat?

Deze maand gaat em nog niet worden ben ik bang, vriend wil toch nog niet. Ik hoop volgende maand wel!!

Welkom reat! Hier ook het gevoel niet compleet te zijn (ik hoop dat dat ooit wel komt). Ik wilde altijd al graag een groot gezin, 4 kinderen lijkt me geweldig! Maar het moet ook kunnen, ik wil alle kinderen hetzelfde kunnen bieden.

Twijfels heb ik bij beide kinderen ook gehad en dat is ook niet erg. De wens is voor mij duidelijk, graag weer zwanger worden en nog een kindje mogen krijgen.

Het zwanger zijn vind ik zo geweldig en bijzonder. :inlove:

Ikaa, gefeliciteerd!!! Geweldig!!

De wens kun je helaas niet wegstoppen nee Anita, zou wel fijn zijn. Even in de kast stoppen en weer pakken als je er beide klaar voor bent. :slight_smile:

Ik wil er graag volgende maand weer voor gaan, maar dat is ook nog niet zeker. Ik duim voor ons beiden dat onze mannen er snel klaar voor zijn.

Ik kom ook maar es meerammelen, was tot nu toe vooral een lekkere luie meelezer op het hele forum :wink:

Ik zou dolgraag al een kindje willen, maar ben nog aan het studeren… Vandaar dat we het nog even uitstellen! Half 2012 verwacht ik klaar te zijn, dus zoals het er nu uitziet gaan we het vanaf december/januari maar es proberen… wie weet duurt het dan toch nog een tijdje voor het raak is…

Kan er soms alleen wel een beetje depri van worden dat het nog niet kan, het lijkt wel alsof er aan alle kanten baby’s geboren worden, mensen zwanger zijn enz. (Al zijn het er denk ik niet meer dan anders, ik let er te veel op :think: :wink: ) Nou ja onze tijd komt nog wel… en tot die tijd lekker rammelen :smiley:

Die banner is omdat ik pas wel gestopt ben met de pil omdat ik niet zo goed tegen de hormomen kan, dus probeer nu alvast mn cyclus uit te vogelen, zodat het tegen die tijd wat makkelijker is :lol:

Welkom Esther.

Wat voor studie doe je?

Heel goed van je dat je eerst je studie afmaakt!

Later komt het er vaak niet meer van… als er eenmaal kinderen zijn.

Ik wou/wil graag HBO SPH doen, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren…

:shifty:

Ik heb net even zo’n cyclus-berekening gedaan… Zit nu in de groene (vruchtbare/eisprong) dagen. Zou daarom mijn lijf er nu ook zo naar schreeuwen?

Of het komt dat nu de uitgerekende datum van Janniecke steeds dichterbij komt. Februari is bijna voorbij… 19 Maart zou ik uitgerekend zijn.

Zo, wat is het gezellig hier. Allemaal nieuwe meiden met een kinderwens. Welkom allemaal.

Gister weer even bij mijn "huis gekeken, het blok achter ons heeft nu muren, dus mijn blok zal ze binnenkort ook wel krijgen. Ik denk nog 3 weken ofzo.

Anita-1982, je vruchtbare dagen zullen daar gerust aan bijdragen.

Esther, verstandig dat je eerst je school afmaakt. Die depri gevoelens zijn heel herkenbaar, daar he ik ook vaak last van. Vooral het idee dat ik de pil MOET slikken, terwijl ik een kindje wil, staat me vaak tegen.

DarkAngel, wat jammer dat je vriend toch nog niet wil. Ik hoop dat hij binnenkort het helemaal ziet zitten.

Reat, bij jou is het helemaal nog spannend. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Sabje, succes met je stage.

Het lijstje wordt trouwens niet echt meer bijgehouden volgens mij.

Wat voor studie doe je?

Ik studeer Rechtsgeleerdheid (Nederlands recht dus eigenlijk :wink:, maar dit is nu eenmaal de nieuwe naam). Hele leuke studie, maar zal toch wel blij zijn als ik klaar ben, maar dat heeft er nou niet zozeer mee te maken dat ik zo'n zin heb om te gaan werken haha :P
Ik werk daarnaast één dag in de week als onderwijsassistent op een middelbare school..

Wat doen jullie in het dagelijks leven? Vast al wel ergens genoemd maar dan moet ik wel zoooveel teruglezen :shock:

Tijger86, krijg je een nieuwbouwhuis? Leuk hoor, wij hebben sinds vorig jaar ook een nieuwbouwhuis, maar dat hadden we casco gekocht en dus helemaal zelf afgebouwd.. Veel werk maar nu wel helemaal naar onze zin!

Anita, kan me voorstellen dat het opnieuw zwanger worden na het verlies van je dochtertje wel een hele andere lading krijgt.. Maar die hormonen doen ook misschien wel wat.. Zelf heb ik altijd als ik weer ongesteld wordt het gevoel dat als we gebruik hadden gemaakt van de vruchtbare dagen ik misschien wel helemaal niet ongesteld had kunnen zijn.. en datzelfde gevoel ook tijdens de ovulatie, alsof je een kans laat schieten. Vervelend hoor, sterkte ermee!

Ja we kunnen wel even een voorstelrondje doen.

De topic-starter is hier niet meer te vinden, zou wel leuk zijn om een nieuw lijstje te maken.

Maar ik open geen nieuw deel, want weet niet eens hoelang ik hier zal zijn…

Ik ben Anita, 28 jaar.

Ik woon in Valkenburg (geen LIMBURG) maar deze Valkenburg ligt tussen Katwijk aan Zee en Leiden in Zuidholland.

Ik ben begeleidster van oudere verstandelijk gehandicapten. Ik begeleid ze op de dagbesteding.

Getrouwd en mama van twee meisjes; Marith & Janniecke* en vóór Marith hebben we in dec 2007 een mk gehad.

Hoi hoi!

Leuk, nog meer nieuwe starters hier!

Sabje, leuk, wat voor stage loop je?

Ikaa, gefeliciteerd!

Darkangel, die twijfels zijn echt killing soms…weet me soms geen raad…

Anita, kan goed zijn dat je nu bol staat omdat het je vr-dagen zijn. Wat confronterend moet het zijn om die data’s in beeld te krijgen, dat je uitgerekend zou zijn e.d.

Knap dat je nu al hier weer meekletst. Heb niet alles gevolgd maar je komt sterk over.

Tijger, wat leuk, zijn jullie aan het bouwen? Geweldig!

Wb het voorstelrondje.Ik zal kort wel iets vertellen,maar mijn echte naam zet ik hier niet neer, voor degene die het wel leuk vinden om die of anders te weten mag je me altijd pb=en.

Verder ben ik inmiddels 27, bijna 12 jaar bij mijn man, waarvan wij er dit jaar 6 getrouwd zijn.

Onze eerste kindjeswens werd bijna 4 jaar geleden vervuld met een prachtige dochter. We wilden graag vrij snel een 2e, al hadden we niet zó snel op onze 2e gerekend. Na 38 weken werd onze stoere zoon geboren. Wel hebben we met hem erg veel zorgen gehad. Hij is nu een gezonde kerel van bijna 3. Op drie dagen na precies 13 maanden na zijn zus geboren. Wij weten dus nog niet of we gaan toegeven aan onze 3e kindjes wens. Al rammel ik op het moment zo hard dat ik bang ben dat omstanders het kunnen horen :mrgreen:

Ik zal ook even wat meer informatie over mezelf geven dan.

Ik ben 24 jaar, vorig jaar juni ben ik getrouwd. Ik werk als procestechnoloog, 4 dagen per week. Mijn man studeert en werk daar 3 dagen bij. Ik woon in Noord-Holland. Ik heb nog geen kindjes, maar wil wel heel graag. We wachten nog even totdat we verhuisd zijn, dan is manlief ook wat verder met zijn studie en komt alles wat beter uit.

En ik heb idd nieuwbouw gekocht. Het huis is incl. badkamer en toilet (excl. keuken)

@tijger86 wrote:

En ik heb idd nieuwbouw gekocht. Het huis is incl. badkamer en toilet (excl. keuken)

Weet je al wanneer het ongeveer klaar is?

Al rammel ik op het moment zo hard dat ik bang ben dat omstanders het kunnen horen

Hihi herkenbaar, stel het me even voor ;) Maareh ik heb dat ook hoor, waar het hart vol van is loopt de mond van over. Ik probeer het er niet veel over te hebben, maar het komt er toch steeds op.. En dan vooral dat mensen beginnen te zeuren of ik niet te jong ben, en of ik niet eerst flink carriere moeten maken :roll: Tja, ik ben jong (21), maar voor mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk..