Ei-rammelaars Deel 10

Wil je ook op het lijstje of wil je iets laten veranderen? Stuur mij dan een PB!

vind het lijstje helemaal niet te klein… vind m erg mooi… :mrgreen:

Ik vind het lijstje mooi maar snap er iets van :oops: Ik sta er ook nieteens meer op hihi.

@Polkadot wrote:

Ik vind het lijstje mooi maar snap er iets van :oops: Ik sta er ook nieteens meer op hihi.

ik ook nog niet… merel maakt denk ik een nieuwe lijst… anders even je gegeven pb-en… :wink:

Haha, het lijstje is inderdaad niet te klein: heb wel het lijstje vergroot, maar niet die opmerking weggehaald :doh:

Polkadot, lijstje wordt nog aangepast hoor, dan sta jij er ook weer op.

Enne, wat snap je er niet aan?

Ik ga eerst maar eens verder met mijn dochter banaan geven. Ze wil de laatste dagen wel alles zelf in haar mond doen, als wij het doen dan haalt ze het eerst weer een paar keer dr uit voor ze het echt op eet :drool:

hihi ik snapte niet waar ik en de anderen gebleven waren op het lijstje maar dat komt dus nog, ik wil te snel hhi :oops:

Ja, alles sal reg kom :lol:

Oh mooi lijstje :smiley: wel nog wat kort, maar wordt vast nog veel langer!

Mooi lijstje! Heb ook even wat gegevens ge-pmt.

@EstHe wrote:

Ik lees weer mee, na een paar dagen flink ziek op bed te hebben gelegen. (afspr gyn ook gemist,nieuwe moet nog gemaakt…)

Chelleke, wat heb je aan/met je pols? Al zo lang in 't gips?

Ow ik had een prothese in die pols en die is gaan slijten waardoor mijn lichaam mijn eigen bot afbrak en daardoor veel botverlies had en geen nieuwe prothese er in kon krijgen.

Nu hebben ze met donor bot (van mezelf en iemand anders) en een plaat mijn pols vastgezet in de hoop dat alles vastgroeid. Daardoor langdurig gips. 22 maart had ik mijn eerste operatie en sindsdien zit het al in het gips, maar het is nu afneembaar en kan lekker zonder gips douchen :smiley:

Komt goed :wink:

Reactie terug geschreven, is bij plaatsen net t topic gesloten :wink: @Chelleke wrote:

Ow ik had een prothese in die pols en die is gaan slijten waardoor mijn lichaam mijn eigen bot afbrak en daardoor veel botverlies had en geen nieuwe prothese er in kon krijgen.

Nu hebben ze met donor bot (van mezelf en iemand anders) en een plaat mijn pols vastgezet in de hoop dat alles vastgroeid. Daardoor langdurig gips. 22 maart had ik mijn eerste operatie en sindsdien zit het al in het gips, maar het is nu afneembaar en kan lekker zonder gips douchen :smiley:

Komt goed :wink:

Klinkt als een heel ingrijpende operatie! :o Petje af dat je zo geduldig bent (nu kan je ook niet veel anders, maar toch…) maar je zegt “in de hoop dat alles vastgroeit”. Hoe lang moet je nog en is er dan ook de kans dat 't nog niet goed is?

Idd wel fijn dat het nu afneembaar is, die eerste keer zo douchen was zalig zeker?! :wink:

Nee deze vastzetoperatie was iets gecompliceerde als normaal door het vele botverlies. Maar we hebben goede hoop. Paar weken geleden zag je al dat het een beetje vast ging groeien. 9 sept worden er nieuwe foto’s gemaakt, ik ben reuze benieuwd. Hoe lang ik dan nog moet weet ik niet, ik hoop dat ik dan mag gaan afbouwen :smiley:

Douchen zonder dat ding was inderdaad heerlijk de 1e keer :smiley:

Heb als ik niks doe 'm ook wel af hoor, lekker luchten :wink:

Goede hoop is altijd goed :smiley: Zou idd wel heel prettig zijn als je dan mag gaan afbouwen… Vanaf maart heeft t al lang genoeg geduurt! Dus 9 sep meer duidelijkheid… Dat is t zo!

Begreep wel van dingen lezen dat je ‘iets’ aan je pols had, afgezien van gips eromheen… Nu een stuk duidelijker.

Ik ga nu naar bed, ogen vallen bijna dicht (gisteravond iets te lang met visite blijven zitten…)

:wink: Welterusten :-*

Ik ga mijn bedje ook opzoeken :slight_smile:

hoi meiden

mag ik mee komen kletsen hier?

ik lees vaker ergens anders mee, maar er word bijna niet gereageerd ,of geschreven dat vind ik wel jammer,

ik ben peggy ben 29 jaar , heb 2 meiden , alissa en nina , ben al 16 jaar samen met mijn man , en ik twijfel heeeeeeeeel erg voor een 3de kindje,

ik heb nou nog een spiraaltje , maar als we er voor gaan dan gaan we er in oktober weer voor

mijn meiden waren beide tweelingen , waar het met hun brusje mis ging , dat vind ik nou ook moeilijk dadelijk ga ik voor een 3de en krijg ik er 4

ik vind het nou al moeilijk te bedenken hoe we strax alles moeten betalen ,voor 3 kinderen, meer zorgen voor later studie , brommer , rijbewijs, dat soort dingen , de rest zal wel goedkomen

maar ja we twijfelen gewoon even verder , mijn verstand zegt nee maar mijn hartje schreeuwt jaaaa :mrgreen: :inlove:

pegje… ik ken jou van hetzelfde topic… :wink:

ja dat klopt wel ja, helaas is daar weinig te doen :?

@pegje wrote:

ja dat klopt wel ja, helaas is daar weinig te doen :?

heel af en toe een keer een opleving… :wink:

Chel: Ik ben benieuwd wat ze 9 september zeggen! Hopelijk ben je er dan van af!

Mereltje: Mooi lijstje heb je gemaakt, petje af!

Pegje: Welkom! Ik kan het me best indenken dat je zo twijfeld als je al twee tweelingzwangerschappen hebt gehad… Straks heb je er inderdaad vier in plaats van drie. Lijkt me lastig!

(Wat betreft hun rijbewijs, daar mogen ze bij mij echt zelf voor sparen. Ik heb het nooit gekregen van mijn ouders (heb het ook nog niet), vriendlief ook niet)

Leuk dat sommigen elkaar al kennen van dat andere topic!

Heb nog es na zitten tellen, mn banner aangepast op mn langst cyclus die ik tot nu toe heb gehad, en ben dus nu 4dagen overtijd… Toch maar weer een test doen :mrgreen:

En toch weer afspr maken bij gyn, om de ‘klachtjes’ te verklaren als die negatief is… Maar denk al maanden iedere keer dat het zo is :wink: zit mezelf volgens mij gewoon gek te denken haha.

Sory voor mn ego-berichtje…

Ik hou jullie op de hoogte!