Spannend estHe!!! ik duim voor een plus
Pitje en Pegje, is dat het topic voor een 3e, daar klets ik (net als hier) sinds kort bij.
Ik ook :mrgreen:
Ik hoop voor je dat ie positief is! :inlove:
Pegje, welkom, hopelijk weet je gauw wat je wilt. Vier kids zie je niet zetten dus eigenlijk (is ook wel heel wat he).
Sabje, dankje
EstHe, je maakt het spannendā¦
Hihiā¦ Jullie horen het vanavond of morgen als ik getest heb! :mrgreen:
Een week geleden was de test met een heel licht streepje positiefā¦en toen 2dagen later weer negatiefā¦ En nu zien we t wel weerā¦! Nog steeds niet ongi dus ookal rommelde t een beetje vorige week.
Nog wel een vraagā¦ Als je in je hoofd hebt dat je misschien wel zwanger bent, of heeeel graag wilt wordenā¦ kan je lichaam dan de symptomen een soort āfakenā? Je denk zelf dat ze er zijn , maar eigenlijk is er niks aan de hand? Want als de test nu negatief is, kan dat dan?
@DarkAngel wrote:
Spannend estHe!!! ik duim voor een plus
Pitje en Pegje, is dat het topic voor een 3e, daar klets ik (net als hier) sinds kort bij.
kloptā¦ daar ken ik jouw ook vanā¦ maar zoals je zietā¦ is het daar erg rustigā¦
ja is jammer dat het rustig is daar , ik ben best wel een babbelaar dus kan niet erg veel babbelen daar hihihih , en bij de andere mama;s waar ik mee schrijf die zijn ook een beetje stil gevallen, is ook jammer,
dus nog maar eens hier proberen he hihhii,
pitje27 ik zie dat je uit limburg komt, waar ongeveer?
esthe, ik heb dat ook wel eens gehad dat mijn lichaam me voor d egek hield ik was misselijk, en ik werd niet ongesteld, maar toen ik een test gedaan had, was die negatief, en de zelfde dag werd ik ongesteld , dat heb ik wel eens een paar keer gehad, toen mijn man nog niet aan kinderen toe was, maar ik ze heeeeeeeeeel erg wenste , maar ik hoop dat jij gewoon een mooie test hebt strax :inlove:
darkangel, dat is inderdaad het topic, voor een 3de kindje wat wat stil gevallen is
hoi dames, mag ik ook hier mee komen kletsen?
(ik klets sinds kort ook mee bij het 3e kindje topic :mrgreen: )
Ik ben Romayne, ben 7,5 jaar samen met mijn man. En we hebben een dochter van 4 en een zoon van 3.
We gaan nu dus voor nummer 3. Mijn man wilde heel lang geen derde kindje, ook omdat hij twijfelde wat betreft de financiĆĀ«n.
Maar hij is bijgedraaid en wil nu wel erg graag.
We zitten nu in de 2e ronde. De eisprong is al geweest dus we zitten op het wachtbankje :? .
Hoi Romayne je bent welkom hoor (al kletsen we hier met name met meiden die er nu nog niet voor willen of kunnen gaan, dus of dat een beetje aansluit bij jou weet ik niet?)
Veel succes in elk geval!
hoi romayne , wij zitten zelf noig in de twijfelende fase , wel een 3de - niet een 3de ,
maar leuk dta jullie er voor gaan , spannend zeg :inlove:
Hoi Romayne: welkom hier en wat leuk dat jullie de keuze voor een derde hebben gemaakt. Spannend hoor!
Net als Pegje zijn ook wij aan het twijfelen over een derde kindje.
Zelf denk ik dat we er dan half 2011 voor zullen gaan.
Maar er zijn nog veel twijfels omdat ik dan ook graag thuis zou willen blijven voor de kinderen. Nu met twee is het nog te doen om te gaan werken maar als we er drie zouden hebben dan hoef ik met het oppassen niet meer te rekenen op mijn schoonouders omdat die qua leeftijd het niet aan zullen kunnen. De kinderopvang hebben we nu voor 3 ochtenden maar ik vind dat al meer dan genoeg. Financieel zal het dan een heel ander plaatje worden.
Toch gaan we de komende tijd proberen rond te komen van het bedrag wat ik dĆĀ”n te besteden zou hebben. Mocht dit lukken dan gaan we er denk ik wel voor!
Wat betreft sparen voor de kinderen: ik spaar wel (maak bijna altijd de kinderbijslag over op de spaarrekening) maar ik heb zelf geleerd van huis uit om te werken voor mijn wensen. Ik heb dit ervaren als heel leerzaam.
Omdat ik nu trots kan zijn op wat ik heb want ik heb het allemaal zelf betaald, ook mijn rijbewijs en auto. Mijn eerste (tweedehands brommer) heb ik wel gekregen van mijn ouders maar alles wat daarna kwam heb ik zelf voor gewerkt.
Mag ik ook op het lijstje?
Het is een mooi lijstje hoor
groetjes conny
Tja, financieel speelt vaak wel mee. Ik kan het wel begrijpenā¦
Conny, wil je mij een pb sturen met de gegevens die je op t lijstje wilt? Dat is voor mij wel zo handig.
Romayne, welkom! Wat fijn dat je man is bijgedraaid! Succes met klussen voor een derde.
Hier van morgen een test gedaan, en die was heel duidelijk negatief. en nu, paar uur later, ook ongi geworden. :evil:
Had liever paar dagen eerder ongi geworden, nu lopen onze plannen in de warā¦ Ik zou afgelopen week ongi worden en dan gelijk afspr maken om spiraal eruit te laten halen. Maar ik kan deze week absoluut niet weg van mn werk, volgende maand zijn we op vakantie rond mn nods (niet bij nagedacht bij boeken :?) dus pas per oktober kan mn spiraal eruitā¦ Balenā¦
Mereltje, wil jij dat gelijk even aanpassen in 't lijstje? Per oktober dusā¦
esthe, wat jammer zeg , je hoopt het steeds he , en dan nog niet , jammer, maar ehh begrijp ik goed dat je spiraal er nog in zit ? is het al langer dan 5 jaar geleden dat hij geplaatst is of zo ???
@pegje wrote:
esthe, wat jammer zeg , je hoopt het steeds he , en dan nog niet , jammer, maar ehh begrijp ik goed dat je spiraal er nog in zit ? is het al langer dan 5 jaar geleden dat hij geplaatst is of zo ???
Ja klopt, ik heb mn spiraal nog. Mān vorige spiraal is 2jaar geleden verwijderd toen bleek dat ie al een hele tijd niet goed zat. Sindsdien dus deze. We willen zsm mogelijk voor de eerste gaan, dus hij gaat er uit. Maar aangezien je mĆĀ©t spiraal ook zwanger kunt raken(kleine kans maar tochā¦), heb ik dat idee af en toe. En mn onregelmatige cyclus maakt t niet makkelijk om te bepalen
ja weet je wat het vervelende van een spiraal zou zijn , is dat je wel gewoon zwanger raakt , maar dat het geen kans heeft om in te nestelen en het dus afgestoten word,
dus kan best dat je zwanger was, maar het kan niet doorgroeien door de spiraal, (meestal niet de uitzonderingen kunnen altijd natuurlijk)
misschien is temperaturen voor jou dan wel makkelijker, net voor je ovuleert gaat je temperatuur omhoog , voor die tijd moet je dan sex gehad hebben , dan heb je de meeste kans van slagen,
ik was ook altijd onregelmatig, maar ik had een paar maanden getemperatuurd en wist toen precies wanneer ongeveer mijn temp omhoog ging , dan was het wat makkelijker voor me , misschien iets voor jou strax
Hallo meiden ik zie dat jullie verhuisd zijn en nieuwe lijst.
Ik heb ge-pbt.
Dinsdag is mijn laatste pildag en vrijdag is mijn nep-ongi.
En dan gaan we ervoooooorrrrrrr, jahoeeeeee.
Ik moet wel zeggen dat het spannend is.
Want vorig jaar had ik 2mken en heb daarna een nieuwe vriend (heb ik al volgens mij al verteld).
Ik kijk er wel erg naar uit.
Ook ben ik verhuisd en daar baal ik wel een beetje van, want heb dan niet dezelfde vk.
Maar goed dan zien we dan allemaal wel als het zover is.
Mereltje:
Conny
32 jaar
3e kindje
stoppen met de pil per junu 2011?
Is het zo goed, heb niet zoveel tijd nuā¦
tot snel
Conny
Romayne: Welkom!!
Mereltje: Heb je mijn PB gehad?
Hier alles goed, druk, druk en nog eens drukā¦
Even gauwā¦
Ik heb een stuk of wat pbās gehad (weet zo uit mn hoofd niet van wie). Ik zal morgen of overmorgen het lijstje even aanvullen!
Verder lees ik iets over tempen, hier ook goede ervaringen mee! Aan de hand daarvan was ik er ook vrij zeker van dat ik zwanger was toen ik ging testen.