Ei-rammelaars Deel 10

mereltje, ik zag ook meteen aan de temperatuur dat ik zwanger was, dan bleef de temp hoog , ik had normaal zo rond de 36,3 tot 36,7, en tijdens de eisprong 37.0 en zo bleef hij dan ook als ik zwanger was :thumbup: ideaal dat temperaturen voor mij

ikaa spannend meid, ik hoop voor je dat het snel raak is :inlove:

He meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik vroeg me in eens af wat jullie allemaal voor werk doen… Van sommigen weet ik het wel, maar van de rest toch niet. Ik ben stiekem wel benieuwd :oops:

Ik zal zelf maar beginnen: Ik ga weer naar school in september, ik ga de opleiding doktersassistente volgen.

Ondertussen zit ik te wachten tot ik mijn boeken eindelijk op kan halen haha, erg nieuwschierig.

Ik vind het leuk dat het hier weer wat drukker wordt. Het is een hele tijd heel stil geweest, maar er zit weer wat leven in de brouwerij.

Zijn er nog mensen die op vakantie gaan?

Wij gaan van 19 tot 26 augustus nog een weekje weg in de richting van Alkmaar. Ben benieuwd!

Nu ga ik koken: witlof met ham en kaas, aardappeltjes en verse worst.

Hier alles goed!! Vanmiddag de hele bovenverdieping een grote beurt gegeven, ik ben nu kapot! Maar goed, ik moet door, nu aan het koken.

Sarah heeft vanmiddag lekker gespeeld en wat tv gekeken. Morgen tot en met zondag gaat ze logeren bij mijn ouders. Ze heeft er zo’n zin in!

Kevin logeert al vanaf donderdag bij mijn ouders en die haal ik morgen weer op en Sarah blijft daar dan. Ow wat mis ik mijn ventje!!! Elke avond bellen we voordat hij gaat slapen. Hij zegt alleen nog woordjes dus een echt gesprek is er niet, maar het is zo fijn om zijn stemmetje te horen!

Gisteren zijn we met Sarah naar Julianatoren geweest, wat een leuk park!!

Daarna gegeten bij de Mac en eenmaal thuis Sarah direct naar bed gebracht. Die was zo moe!!

Ow en ik ben thuisblijfmoeder, nu al weer 4 jaar.

Vakantie hebben wij al gehad, volgende werk begint Sarah op de basisschool!!

sabje ik heb sinds vandaag vakentie, joehoe , alleen stonden vandaag alweer mensen aan de deur of ik deze week nog tijd had hihih,

wat me meteen op mijn beroep brengt, ik ben kapster al 12 jaar werk ik in de zelfde zaak,

gisteren zijn we naar plopsa de panne geweest , k3 deed er optreden, ze vonden het geweldig , wat een geweldige dag hebben ze gehad ,

Dat tempen zal ik zeker in mn hoofd houden dan! Als daar zulke goede berichten bij jullie vandaan komen, zeker t proberen waard.

Neem aan dat t dan ook handig is om te weten wat je normale temp is… Zal ik es even mee gaan testen dan…

@pegje wrote:

ja weet je wat het vervelende van een spiraal zou zijn , is dat je wel gewoon zwanger raakt , maar dat het geen kans heeft om in te nestelen en het dus afgestoten word,

dus kan best dat je zwanger was, maar het kan niet doorgroeien door de spiraal

Ik weet t :frowning: ik wist t al die tijd wel, maar besefte t me laatst ineens écht. Van dat idee wil ik ook af, mssch iedere maand zwanger (zal wel niet, maar t idee :wink: ) en dan door mn ‘eigen’ schuld/lichaam gaat dat niet door. Van t weekend zei ik nog, net na mn neg test, nu ben ik ongi. maar dat was ik dus alsnog niet :think: beetje gekleurd slijm en dat was t weer. Nu 8dagen overtijd!! Ik hou niet van wachten… Heb trouwens maandag mn nieuwe afspr staan bij de gyn… afwachten…

Hoe is t verder bij jullie allemaal?

Sabje373: idd leuk om te weten! Ik werk ft op de administratie bij een installatie bedrijf. Bel- en tiepmiep dus :slight_smile:

Ikaa: Spannend! Hopen dat t snel raak is…!

Pegje… Leuke vakantie!! nog plannen?? :smiley:

sabje373
Ik vroeg me in eens af wat jullie allemaal voor werk doen.. Van sommigen weet ik het wel, maar van de rest toch niet. Ik ben stiekem wel benieuwd :oops:

ik ben (weer) werkzoekende.. maar boekhoudig/administratief/secretarieel/finacieel medewerkster (kun ook gewoon manusje van alles noemen.. :wink: )

voorheen heb ik een opleiding gevolgt tot banketbakker maar heb vanwege allergieen mee moeten stoppen..

gaan 29-30 aug naar vrienden toe, die zitten op center parcs en zelf gaan we 6-10 september naar Marveld in Groenlo

Pegje.. leuk plopsaland... (voor welke leeftijd is dat leuk? ik hoor verschillende verhalen de ene zegt dat het geweldig is en de ander zegt dat het niet de moeite is om er heen te rijden)

Officieel ben ik nu ook bel en typ miep, maar dan wel medisch…

Maar daar gaan we nu verandering in brengen.

pitje , voor jou kids is het nog niet heel leuk, ik zou nog even wachten ermee, minimaal dat de jongste de leeftijd heeft vsn mijn jongste, want ik had eigelijk voor d ejongste nog even moeten wachtenl want ze wilde graag overal in , maar mocht nog niet overal in , dus dat was een domper voor haar ,

maar zo was het super leuk, k3 deed er ook nog optreden toen wij er waren, dus dubbel feest

esthe wij gaan van alles doen, we gaan nog naar plopsa indoor, - naar de dierentuin- naar de efteling, naar toverland, naar de zee, dat sooort dingen :inlove: dus nog genoeg te doen

en dat temperaturen, dat is eigelijk de hele maand ongeveer het zelfde, rond de 36.5 ongeveer, (bij mij ) dus even kijken wat dat bij jou is , en dan schiet hij een beetje omhoog en dan zie je welke datum je voor moet zijn , je moet dus voor dat hij omhoog gaat al sex gehad hebben, dan zit je goed

ik moet zeggen zo werkte het bij mij super, ik ben 3 x zwanger geweest en alle keren dit toegepast en bij alle keren 1ste ronde zwanger :thumbup:

Aiai… lijstje nog steeds niet ge-update… Kan nog wel een paar dagen duren, sorry dames! (ben bij de tandarts geweest, zou misschien een paar dagen na zeuren, nou het doet nog steeds gewoon PIJN. Uhmmm :shifty: misschien ook wel ergens anders dan waar ze bezig is geweest). Hoop dat het gauw bijtrekt, dan kom ik weer braaf mee kletsen.

hey ook weer gevonden :smiley:

dacht al wat is het stil

hier alles zijn gangetje, ben bezig met mijn gewicht weer een beetje meer naar beneden te krijgen en slik vitamines tegen mijn vermoeidheid en natuurlijk ook zwangerworden vit met folium zuur en vit voor mijn cyclus

en begin me nu eindelijk weer een beetje mezelf te voelen

het is nog niet helemaal optimaal maar het is een heel groot verschil t.o.v. een maand terug

mijn hoofd voelt zowaar niet meer zo vol en duf…

heb vandaag eindelijk de fertiliteitpoli kunnen bellen en heb een afspraak voor 8 september om 14:30 uur :dance:

moest wel weer een verwijsbrief mee nemen voor de formaliteit maar had mijn huisarts al eerder gesproken en die zou me als dat nodig zou zijn weer een verwijsbrief voor me klaar leggen

dus ook weer opgelost… ben zo blij dat iedereen zo lief en serieus reageerd op mijn angsten en gedachtes

Poeizie: Fijn dat je 8 september al terecht kunt! Dan heb ik mijn tweede lesdag! Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben!

Mereltje: doe maar rustig aan hoor, dat lijstje komt vanzelf wel!

Mereltje, ik ben zeer geduldig (op papier)… :angel:

Het lijstje komt vanzelf wel weer…ik heb nog maanden om op het lijstje te wachten.

Ik werk parttime en doe de administratie bij een bank.

Geen ervaring met tempraturen, was bij mijn twee kindjes in de tweede ronde zwanger.

Ik hoop dat het voor jullie werkt.

Tot snel, groetjes!

@pegje wrote:

esthe wij gaan van alles doen, we gaan nog naar plopsa indoor, - naar de dierentuin- naar de efteling, naar toverland, naar de zee, dat sooort dingen :inlove: dus nog genoeg te doen

Drukke agenda! :smiley: Leuk, allemaal daagjes weg.

Mereltje, hoe is t met de pijn na je tandartsbezoek? Wat heeft ie met je gedaan?

Poeizie, fijn dat je zo snel al terecht kunt!

Ik ben ondertussen tante geworden van een ontzettend zoet, tevreden en vooral mooi ventje! Helemaal trots op mn zusje en uiteraard haar kleine man!

Ben aan t aftellen tot mn vakantie… Nog 3 weekjes…

Hoi Allemaal,

Ik kom ook weer eens aanwaaien. Heb het druk: we zijn nl erg druk bezig met het kopen van een huis!!! Jeetje wat komt daar veel bij kijken. Maar als we alles rond krijgen dan is het half oktober al zover, huis staat nl leeg. Vind het wel erg spannend allemaal. :mrgreen:

Verder afgelopen weekend naar de Efteling geweest, erg leuk maar M was echt bang van de draak en sprookjesboom in het sprookjes bos. :shock:

Oh ja, ik ben verpleegkundige van beroep.

Welkom trouwens alle nieuwe rammelaars!! En fijne vakantie voor degene die lekker vakantie hebben.

Zelf rammel ik regelmatig, hoop dat wij voor een 2de gaan als we weer in rustig vaarwater zitten (lees: lekker gesetteld in ons nieuwe huisje, als het doorgaat :pray: )

Groetjes Moon.

Verpleegkundige wilde ik altijd graag doen, maar dat is lichamelijk niet meer mogelijk.

Spannend zeg een huis kopen!! Is dit de eerste keer dat je een huis koopt? Ik ben heel benieuwd of het allemaal lukt, zou leuk zijn!!

Moon78, al meer vorderingen mbt de koop?? Spannend joh, huis kopen!

Met iedereen alles goed? Heeft er iemand nog nieuws? T is zo stil hier… Niks te kletsen, te melden…?

Ik ben ondertussen bij de gyn geweest, omdat ik telkens zo’n onregelmatige cyclus heb en mn ongi ineens ‘niks’ meer voorstelde. Wel prettig :mrgreen: maar klopte voor mn gevoel niet…

Nu moest ik even gaan proberen met ovu-testen of die wel dé sprong maakt :wink: en jahoor! vanmorgen positieve ovu-test. weten we dat ook weer.

Volgende week gaat spiraal eruit en dan gaan we er helemaal voor! (vanaf volgende maand dus eigenlijk…)

Hee Allemaal,

Tja de "koop"gaat gestaag. de hypotheek hebben we in principe rond, alleen de overlijdensrisico nog niet. Aangezien mijn vriend nierpatient is, is dat wel wat lastig, maar we hebben goede hoop dat het goed gaat komen! Ik hou jullie op de hoogte.

@sabje: Ja dit zou ons eerste koophuis worden (als het doorgaat natuurlijk)

Esthe: Fijn dat je een ei-sprong hebt, altijd goed om te weten dat alles het nog doet. Op naar het verwijderen van het spiraaltje.

Groetjes Moon.

Hoi dames,

is het het goed als ik hier alvast een beetje mee kom babbelen?

Wij stoppen pas eind 2011/begin 2012 met de anticonceptie.

Qua beroep ben ik trouwens procestechnoloog.

Groetjes

tijger… join the club… hier ook een die nog niet zoveel haast heeft…