welkom tijger.
Hier is het rammelen een stuk minder geworden, ik wil het liefst graag eerst trouwen. Dus ik hoop dat ik snel word gevraagd
Mijn broer is 3 jaar geleden onverwachts overleden, en ik begin nu pas met verwerken volgens mij. Tenminste, ik voel alsof ik er nu echt klaar voor ben om er mee bezig te gaan. Daarom is het rammelen ook even wat minder.
Dark angel
Veel plezier bij de voorbereidingen van je huwelijk. Ik ben net 2 maanden getrouwd en heb dat erg fijn gevonden.
Als je niet snel gevraagd wordt kan je misschien wat onsubtiele hints laten vallen
DarkAngel een hele dikke :hug: :hug:
Waarom wachten jullie eigenlijk?
Bij mij is het zo dat mijn man bezig is met een opleiding. Aan het eind gaat hij fulltime een afstudeerstage doen. Hierdoor is het financieel niet haalbaar als ik minder ga werken. Nu werk ik fulltime.
Als we dan een kindje zouden hebben zou hij/zij, volgens mijn gevoel, te weinig aandacht krijgen, omdat beide ouders fulltime werken.
Dus we wachten tot mijn man aan zijn afstudeerstage is begonnen.
Welkom tijger!
Wij hebben een paar maanden gewacht omdat ik net een nieuwe baan had, en mān vriend de verlenging van zān contract nog moest tekenen. Nu is er wat meer zekerheid bij ons beiden, en gaat mān spiraal er volgende week uit.
Raar idee dat het dan ineens āvoor het echieā is :mrgreen: leuk, en spannend,ā¦ enzo :lol:
DarkAngel, hoop dan ook voor je dat je snel gevraagd wordt!!
:hug: voor je broerā¦
Tijger, wij wachten omdat onze dochter nog wel heel jong is, wil ze niet zo superdicht op elkaar (ze is nu 9 maanden). Ennem, wat is procestechnoloog?
EstHe, voor jullie is het dus bijna zoverā¦ spannend hoor!
Moon, is de koop al voor gelukt?
Hmm, hhier is er weer een wakkerā¦ Ik ga maar eens even kijken.
Lijstje is weer bijgewerkt, hopelijk heb ik iedereenā¦
Dat is spannend EstHe. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen
Dan nu de ondertiteling van het werk dat ik doe. Ik werk in een fabriek waar herbicide wordt geproduceerd. Om te zorgen dat dit proces goed blijft lopen/ beter gaat lopen worden nieuwe deelprocessen ingevoerd of worden delen van het proces verbeterd. Ik ontwerp deze verbeteringen en hou de voortgang in de gaten. Is dit een beetje duidelijk verhaal?
Ja, is een redelijk duidelijk verhaal. Kan me er alsnog niet veel bij voorstellen klinkt ingewikkeld.
Moon, zijn er al weer wat verdere vorderingen mbt de koop ? Of nog steeds bezig met de overlijdens-risico?
Vraagjeā¦ Ik had maandag een positieve ovu-test, en ontdek nu net heeel licht bloedverlies :eh: lijkt me ietwat vroeg voor ongi, ook geen gerommel gemerktā¦ kan iemand een verklaring bedenkenā¦?
(heb iedere keer van die ārareā dingenā¦)
innestelingbloeding zou kunnnenā¦ of āgewoonā bloedverlies tussendoor :think:
Ik hou 't maar op āgewoonā bloedverlies denk ik was ook eenmalig, nu niks meerā¦ Ben maandag toch bij de ha voor verwijderen van spiraal, vraag ik 't wel gelijk.
Het lijstje is trouwens al weer stuk langer
Wij wachten nog een jaar of 3 met kids. Ik kan momenteel zo slecht werk vinden, zeg maar rustig niet, dat ik maar heb besloten om nog een studie op te pakken, en die duurt drie jaarā¦ vandaar
sabje wat voor werk doe je? en welke studie wil je gaan volgen?
wat leuk dat iedereen er voor gaat hier,
ik ben zelf nou meer aan de twijfelkant dat we toch maar zo ons gezin houden, de wens is en blijft,
maar ik vind het nou ook al leuk , ik twijfel vrolijk verder hihihih
na het weekend heb ik weer mijn pete kindje in mijn armen gehad en dan denk ik er waarschijnlijk weer anders over hhihihh
succes allemaal :-*
Tja, overlijdens-risico is bijna rond, maar wel met forse premie en onder de voorwaarde om over 5 jaar opnieuw te bekijken of premie verhoogd of verlaagd moet worden. Het word je niet makkelijk gemaakt als je "chronisch" patient bent. Maar het ziet er wel naar uit dat we binnenkort gaan verhuizen. Vind het wel spannend, ben nog nooit verhuisd :shock:
Esthe: Ik heb volgens mij ook altijd wat bloedverlies met mijn eisprong, heb dat nl altijd de 10de dag van mijn cyclus. Daarnaast kan je baarmoedermond wat gevoeliger zijn voor bloeden bij een spiraaltje.
Oh ja en wij wachten dus nog even met een 2de i.v.m. verhuizing op dit moment. Maar heb altijd wel gehad dat ik langere tijd tussen 2 kindjes wilde hebben zitten. Matthijs was een kleine verassing en in het jaar van zijn geboorte hebben we een heftig jaar gehad en hebben tijd nodig gehad om weer rust in ons leven te krijgen. Hopelijk halverwege 2011 kunnen we er voor gaan :wink:
Groetjes Moon.
Groetjes Moon.
Pitje: Ik ben Medisch Secretaresse, maar met maar 2 werkgevers in de buurt wordt het wel lastig. Zelfs de secretaresse functies liggen hier niet voor het oprapen. En als ik al een keer wordt uitgenodigd, dan is er altijd iemand met meer ervaring.
Nu ga ik de opleiding Doktersassistente volgen. Ik heb vrijdag alle boeken binnen gekregen en mijn god, best pittig :shock: ! Ze zeiden al dat het aardig richting HBO ging, maar volgens mij hebben ze daar niks aan gelogen.
Wij zijn woensdag terug gekomen van vakantie. We zouden eigenlijk tot donderdag blijven, maar het zou donderdag zooo slecht weer worden(wat het ook is geweest) dat we het spul woensdag maar hebben gepakt. De tent hebben we mooi droog meegekregen.
Pegje: ik wacht nog drie jaar hoor, minstens
Moon: het ziet er dus naar uit dat het bijna doorgaat met het huisā¦ Is inderdaad lastig zoān overlijdens-risico verzekering met een man met nierproblemen. Ik hoop zo dat het lukt!!
EstHe: geen ervaring met eisprongen en dergelijke. Ik zal ze vast hebben, maar ik hoor van nogal wat mensen dat ze die voelen. Ik voel helemaal niksā¦ Hoop dat je snel een positieve test hebt!
sabjeā¦ weet niet welke regio je woontā¦ hier staan er redelijk wat bij (maar misschien zijn dat wel altijd meer uren dat jezelf wil)
ik zoek financieelā¦ en ook daar is weinig in te krijgenā¦ :roll:
Sabje, ik heb ook nog nooit een eisprong gevoeld hoor.
Meer werkzoekers hier dusā¦ ik ben orthopedagoog, is ook een probleem om wat te vinden als je weinig ervaring hebt. Heb nu een klein eigen bedrijfje, maar hoop toch ooit wat stabieler werk te hebben. Maar wil ook weer niet zo veel werken, gezinnetje gaat echt voor.
Pegje, wat een leuk een petekindje!
Hey dames.
Hier ook werkzoekende, maar ik werk wel via een uitzendburo.
O hier rammeld heel erg en ik hoop dat het raak is.
Een vriendin van mij is gister bevallen van een dochtertje.
Ben benieuwd wanneer we haar mogen bewonderen.
Pitje: Ik woon in Twente;)
Ik zit in iedergeval weer voor 3 jaar onder de pannen, het lijkt me een geweldig leuke opleiding, en alleen al voor de praktijklessen is het goed voor me. Ik heb de medische secretaresse wel gedaan, maar onder het medische deel was er niks aan praktijklessen. Heel irritant, want dat mis je dus echt.
Balen dat jij nu ook zo slecht werk kunt vinden, ik hoop voor je dat je gauw wat leuks vind. Ik weet hoe lastig het isā¦
Merel: Orthopedagoog! Leuk! Beetje te hoog gegrepen voor een MBOāer;)
Ikaa: Ik hoop dat jij ook gauw een baan vind! Wat zoek je ongeveer?
breek ff in
meiden,
ik wil graag jullie hulp vragen bij de volgende poll :oops:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=92861
sorry voor het storen :oops: :oops: :oops:
iig bedankt voor een momentje van jullie tijd :-*
breekt weer uit