Ei-rammelaars Deel 10

Sabje ik hoop dat ik misschien weer bij mijn vriend kan gaan werken.

Dus nu pak ik alles aan wat ik kan doen en we zien wel.

We hebben volgende week vrijdag vakantie en ik hoop dan ook dat ze iemand nodig hebben bij mijn vriends werk.

Ik reed in een busje en vond het geweldig.

Eigen baas spelen en lekker muziek draaien die je zelf leuk vind enz

Veel succes met werk zoeken/studeren dames :thumbup:

Wat een werkzoekers! Allemaal heel veel succes!! :thumbup: En sabje jij met je opleiding, spannend!

Ikaa, al op kraamvisite geweest bij je vriendin?

Sabje, ook ik heb nog nooit mn eisprong gevoeld hoor. Wist nu wanneer het was met een ovutest.

EN nog even de melding dat wij er vanaf nu écht voor gaan. Mn spiraal heb ik afgelopen maandag laten verwijderen :mrgreen:

Spannend, EstHe! Hopelijk ben je gauw zwanger!

Esthe: ik hoop dat je gauw resultaat hebt!!

Het is rustig hier!

Het is idd wel heel rustig ja :think:

Iemand, net als mij, nog een vakantie in het vooruitzicht? :smiley: Of is iedereen al heerlijk weg/vrij geweest?

Sabje, is school al begonnen voor jou? Lijkt het je een leuke groep? Of doe je je opleiding niet op school?

EstHe, is het deze maand al spannend, of moet dat nog tot volgende maand wachten?

Wij zijn eind juni al weg geweest, op huwelijksreis.

Het is hier trouwens wel spannend. Vrijdag gesprek met een hypotheekadviseur, zaterdag een huis bezichtigen en maandag heb ik rijexamen.

Oh tijger, dat is idd spannend!! Succes met het rijexamen! :smiley: En waar ging de huwelijksreis naartoe…?

Nou, of het spannend wordt deze maand weet ik eigenlijk niet :eh:

Heb ook helemaal niet gerekend ‘wanneer’ t spiraal eruit moest, wilde em gewoon weg voordat we op vakantie gaan :smiley:

Ik heb vanaf eind volgende week vakantie :slight_smile:

Tijger, spannende dagen inderdaad, hopelijk allemaal met positief resultaat.

Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest (wortelkanaalbehandeling). Hopelijk valt de napijn mee.

Tijger: Spannend allemaal!! Ik werd gek van dat hypotheek gedoe, tot we de goede hadden gevonden, die vanaf 8 uur savonds tot half twaalf bezig is geweest om mij uit te leggen waar ik aan begon. Dat vond hij heel belangrijk, omdat het niet niets is. Maar, heeft goed gewerkt!

En dan je rijexamen: Ik hoop dat je het haalt!!

Veel plezier bij de bezichtiging.

School begint morgen voor mij. Introductie dag. Maandag hebben de tandartsassistenten en apothekersassistenten introductiedag en dan starten dinsdag de lessen. Heb er zin in!

Merel: Jij hebt gewoon nog lekker je vakantie tegoed terwijl iedereen al aan het werk is, ook lekker! Ik ben blij dat ik weer mag beginnen na vanaf maart thuis te zijn geweest. Kan mij niet snel genoeg beginnen!

EstHe ja we zijn gister geweest.

Wat een dropje zeg :mrgreen:

En spannend meid.

Tijger zo dat gaat lekker.

Zal ook voor jou duimen

Hoi Allemaal,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben het huis gekocht, alles is rond. :dance: :dance: :dance:

En we krijgen 4 okt de sleutel :shock: :shock: ! Gisteren een nieuwe keuken gekocht!! Ben helemaal happy.

Hier ook nog vakantie tegoed, begin oktober.

Mereltje: Nog plannen in jullie vakantie? en Esthe: waar gaan jullie naar toe op vakantie?

Sabje leuk hoor, beginnen aan de opleiding. Veel plezier morgen.

Groetjes Moon.

Gefeliciteerd met jullie huis!! Wat goed :smiley: en gelijk een nieuwe keuken aanschaffen :wink: gelijk goed doen hihi.

De vakantie speciaal zo gepland dat jullie gelijk kunnen klussen? Of lekker nog weg?

Wij vertrekken voor een heerlijke relax vakantie naar Egypte :mrgreen:

Moon wat goed.

Van harte gefeliciteerd.

Wij hebben volgende week vrijdag vakantie

EstHe, wij zijn een weekje naar Londen geweest. We hebben ons toen geweldig geamuseerd en hadden nog mooi weer ook.

Moon gefeliciteerd met je huis, een lekker eigen plekje :smiley:

Sabje, veel plezier op school morgen. Laat je even weten hoe het was?

Mereltje, dat klinkt niet fijn, een wortelkanaalbehandeling :frowning:

Iedereen een fijne vakantie toegewenst

(wat een drukte hier opeens :stuck_out_tongue: )

Beter wat iets wat drukte ipv zo mega rustig

Mereltje, jakkes, wortelkanaalbehandeling!! :shifty: Je had toch laatst al keer iets vervelends gehad bij de tandarts, wat toen ook zo pijn deed?

Wat leuk dat er nog zo veel nog met vakantie gaan! :slight_smile:

Tijger, Londen lijkt me ook heel leuk! Iedereen zegt ook dat het echt een stad is om minimaal 1x naartoe te gaan. Helaas nog nooit geweest, ookal woont er familie in Engeland haha.

Sabje, veel plezier bij je introductie dag!

Dank jullie wel meiden! Dank! Morgen zl ik verslag komen uitbrengen.

Moon: Van harte gefeliciteerd met jullie Nieuwe Woning!! Heel veel geluk op jullie stekje en klus ze in oktober!!

@Moon78; gefeliciteerd met jullie huis! Heerlijk lijkt me dat, lekker fris leeg huis en huppa, lekker bezig en inrichten! Moet er veel gebeuren?

@EstHe; Whaaa heerlijk! Ben jaloers hoor :wink: Hier zit onze vakantie d’r al weer op, helaas veel slecht weer gehad! Maarre, fijne vakantie!!

Ik meld me hier bij deze ook! Hier rammelt 't heeeel erg! 'N jaartje bezig ongeveer, helaas een lange/onregelmatige cyclus waar ik niet echt van op aan kan…

En vind het dan soms best lastig te zien dat vrienden en collega’s vrijwel direct zwanger worden :silenced: (en daar voel ik me dan weer rot door omdat ik me daar schuldig over voel, alsof ik het een ander niet gun ofzo, maar dat is wel zo… ) dat verrekte hyves ook!! hmm jaa… wordt soms moe van mezelf :zzz: :lol:

Welkom Flier!