Ei-rammelaars Deel 10

Moon, Gefeliciteerd!

Wij gaan naar Engeland! Eerst een paar dagen naar vrienden en daarna kamperen, hopelijk zit het weer mee…

Esthe, klopt, laatst had ik de eerste helft van de wortelkanaalbehandeling, vandaag de tweede helft. Minder pijnlijk, maar alsnog behoorlijk onaangenaam. Gelukkig deze keer geen napijn tot nu toe…

Flier, welkom en sterkte! Moeilijk lijkt me dat, als het zelf niet zo snel gaat en bij anderen wel. Wij hadden toen wij in verwachting waren van de eerste ook een stel uit de familie ’ voorkennis’ gegeven (we gingen het vertellen op de verjaardag van schoonpa, waar iedereen was, en zij waren al een poos bezig met zwanger worden (medische molen), dan vind ik het toch fijn om ze daar niet mee te overvallen).

Nog 3 kwartier: zo zenuwachtig…

Veel plezier sabje

Welkom Flier, hopelijk heb je baat bij de teunisbloemolie :pray:

Welkom Flier!!

Tuurlijk is het lastig om te zien dat het bij anderen zo snel gaat, als dat bij jou niet zo is. Is denk ik ook logisch dat je 't een soort ‘oneerlijk’ vind… En dat heeft idd niks te maken met niet gunnen, maar met rammelen :wink:

Hopelijk helpt de teunisbloemolie en heb je snel een positieve test :pray:

Bedankt meiden, wat lief!!

@Mereltje; fijne vakantie! Engeland lijkt me zo mooi! Ik hoop dat jullie goed weer hebben.

@Sabje, hoe ging het?

Tsja, ik slik die teunisbloemolie zó trouw, dat manlief het nodig vond op te merken dat ik bij de pil (die ik slikte tot we zwanger wilden worden) láng niet zo discipline had :shifty: :slight_smile:

Dag meiden,

Om half vier was ik thuis. Het was een leuke dag met heel wat ongeregeldheden…

Het zou om half negen beginnen. De laatsten kwamen om kwart voor tien binnenlopen :shock:

Waar die mensen toch het lef vandaan halen om op je eerste dag al zo te laat te komen… En dan heb ik het niet over 1 of 2, nee, zeg maar 5!

Maar goed, verder een heleboel uitleg over de school, de opbouw van de opleiding, wat er al dan niet van je verwacht wordt, foto’s voor het smoelenboek etc.

Verder moesten we het lesrooster maken voor de komende week. Sommige vakken staan op een vaste dag, en de rest moet je zelf inplannen.

Dinsdag het eerste begin, maar volgens mij wordt de eerste week best rommelig, met roosters en dergelijke die nog niet helemaal kloppen enz.

Hoe is het bij julliie?

Zo lange dag gelijk al, op school.

Idd, wat belachelijk dat er op de 1ste dag al een paar zó te laat zijn!! :o Spannend joh, eerste schooldag dinsdag, nogmaals heel veel succes met de opleiding!

Bij mij alles goed, koffers inpakken en laatste dingetjes kopen voor de vakantie die zondag begint! :dance: heel veel zin in!

Hier alles goed. Gister kwam de hypotheekadviseur. We kunnen nog veel meer lenen dan we dachten. De prijsklasse waarin we zoeken zou ik alleen kunnen betalen (ik ben hoofdkostwinner :smiley: ).

Vanochtend een huis bekeken, was onhandig ingedeeld en voelde niet goed (was ook slecht onderhouden ed). Dinsdag volgende bezichtiging.

Sabje, wel fijn dat je deels zelf je rooster kunt maken. Wel vreemd dat zoveel mensen gelijk de 1e dag zo laat zijn. Dat hoef je bij een baas niet te proberen.

EstHe, fijne vakantie.

Flier, dat met die discipline zou mij ook kunnen gebeuren. Ben ook niet echt trouw met de pil (zou een “ongelukje” dan ook erg leuk vinden)

Hoi meiden.

Mereltje en Ikaa, beiden hele fijne vakantie! Lekker genieten.

Sabje, succes op school!

Tijger, veel plezier met de bezichtiging.

En de rest die ik vergeet, natuurlijk ook veel plezier met wat je gaat doen :slight_smile:

Nou, ik ben weg. Over paar uurtjes gaat m’n vliegtuig de lucht in :wink: Heerlijk op vakantie.

Tot over 2 weken weer.

Hoi hoi

Ik sluit me hier dus ook bij aan :lol:

Vertel even iets in het kort ,

Heb nu een zoontje van 9,5 maand ( ja dezelfde maand als merel :wink: )

We wonen in Assen sinds een dikke week met 2 katjes.

En we zijn nu dus bezig met een 2de.

Ik heb pco en heb hormonen gehad nu heb ik 2 mooi groeiende eitjes, dus we hopen over 2 weekjes positief temogen testen .

Tijgertje: Nou idd. Ik ben van mening dat je nog al een beroepshouding mag hebben als doktersassistente. Je hebt veel verandwoordelijkheid. Als zoiets simpels als optijd komen je dan al niet lukt…

Esthe: Sorry, weekend weg geweest. Heb je daarom geen fijne vakantie kunnen wensen, maar dat wens ik je wel! Hopelijk heb je een goede vlucht(gehad).

Debz: Welkom!

Debz, ik hoop dat je goed nieuws krijgt over 2 weken, houd je ons op de hoogte?

Bevalt Assen wat? Ik woon er ook!

Dank je allemaal.

Jawel hoor bevalt me best goed. Alleen ken er helemaal niemand we komen beiden uit prov groningen.

Woon je in Assen zelf? Wij wonen bij de kinderboederij in de buurt

Da’s dan inderdaad wennen!

Kinderboerderij weet ik niet te vinden, woon er ook nog niet zo lang hoor! Ik woon in hartje assen.

Ik ken er ook niet superveel. Het centrum is hier dikke 10 min lopen vandaan. Wonen bij een klein winkelcentrumpje c1000 kippenboer enz :wink:

Volgens mij had ik ook op een topic van je gereageerd…

Oooh daar! Marskramer zit dr ook! Daar halen wij onze vaste c1000-spullen :wink:

haha klopt daar. Wij gaan er natuurlijk ook altijd heen.

Hihi, klein wereldje.

Debz, gezellig dat je hier ook mee kunt kletsen!

Enne, welke kinderboerderij eigenlijk? ik dacht te weten welke je bedoelt, maar er zijn meerdere in assen (en ook nog een heel aantal kdv’s die ik niet ken, dus wie weet zit ik wel helemaal mis :mrgreen: )

De winkelcentra van assen ken ik dan weer niet echt 8)

O ik verheug me zo al op vrijdag, lekker vakantie.

Ondertussen lopp ik te stuiteren :wall: