Ei-rammelaars Deel 10

Dames, ik ben helaas gezakt. Vooral op bijzondere verrichtingen (parkeren en keren) en op geklungel met fietsers op een smalle weg. :frowning:

He bale Tijger :hug: .

Was dit je eerste keer dat je op moest?

Ja, dit was de eerste poging (maar ik heb wel al heel veel lessen gehad)

Tijger: balen meid! Houd moet, op naar de volgende keer!!

Wel rustig hier zeg pffff

Klopt Ikaa, maar moe,moe,moe

He ikaa, nog maar 2 dagen tot NOD, zie ik dat goed? Spannend.

Al enige aankondiging van menstruatieklachten? Of nog niet?

@tijger, balen! Maar… nu weet je wat je kunt verwachten (scheelt echt, had ik ook)!

Tijger ik denk dat het niet raak is hoor.

Ik hoop dat de ongi dan niet lang op zich wacht dan

Nou test negatief :cry:

Dus laat de ongi maar komen dan

Ikaa :hug:

Hopelijk komt je ongi snel, dan kun je snel weer verder

Ik duim voor komende maand :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Dank je tijger.

Ik hoop het ook , we zullen wel zien.

:hug: :hug: :hug: Maar je zit nog wel 1 dag voor je nod he.

Ja ik weet het, maar ik heb al 4 dagen zo ongi gevoel, wat heel raar is dat het zo lang is.

Maar je zou toch iets op je test moeten zien?

Nu helemaal niet, ja de controlestreepje, maar daar heb ik niet zo veel aan hahaha.

Nou aan de ene kant wel natuurlijk omdat hij dan aangeeft dat je hem goed heb uitgevoerd.

We zien wel hoe of wat.

Tijger, balen dat je gezakt bent! Ik heb er trouwens drie keer over gedaan, was echt heel erg zenuwachtig…

Ikaa, ook balen voor jou. Hopelijk snel je ongi of alsnog een positieve test over een paar dagen…

Ik haal het vast nog wel een keer. Maar zolang er geen nieuwe examendatum is (dat duurt bij mij wat langer ivm medische indicatie) focus ik meer op de huizenjacht. We hebben nu 2 huisjes bekeken, vanavond een bezichtiging en maandag 1.

Het is hier op t werk trouwens spannend, een collega is papa aan t worden :smiley:

Hier dan mijn eerste berichtje van mijn nieuwe laptop.

Gisteren gekocht. Ben er helemaal blij mee. Dan is mijn oude van 3 jaar toch wel anders hoor, maar goed, ik moest een nieuwe laptop hebben voor school.

School is trouwens top! zal vanavond of morgen even uitgebreider reageren…

Mijn collega heeft een zoontje gekregen :mrgreen:

Het huis afgelopen vrijdag was prima (behalve dat de keuken absoluut onze smaak niet was), alleen twijfelt de eigenaar of hij t nog wel wil verkopen :shock:

Hopelijk vanavond beter.

Ikaa, al ongi geworden?

Sabje, we wachten nog in spanning op je verslag

Nou hier helaas ongi geworden

:hug: