Ei-rammelaars Deel 10

:hug: Hoop dat het de volgende keer raak is.

balen ikaa, hopelijk heb je de volgende keer een plus!

hier is het rammelen nog steeds een stuk minder dan eerst.

Het lijkt me wel onzettend leuk, een derde kindje. Maar ik heb nog teveel aan mijn hoofd. Ik hoop dat het begin volgend jaar beter met me gaat, en we er dan voor kunnen gaan!

Heee, ik wil ook meekletsen! :stuck_out_tongue:

Ik ben Jazz, mama van een dochtertje van 4,5 en na wat rommel in mijn leven weer toe aan een nieuw begin…

Mijn vriend (en ook de papa van mijn dochter) en ik wonen niet meer bij elkaar…maar sinds kort gaat het weer goed en maken we weer samen plannen, oa de verbouwing van ons huis, weer samenwonen en een tweede kindje… :mrgreen: Ik zou het liefst nu al stoppen met de anticonceptie, maar ik weet dat dit niet het juiste moment is… :roll: Ik wil wachten tot januari/ februari 2011…nou ja, wil…ik moet wachten… :?

:-*

Welkom Jazz,

Wonen jullie al weer samen, of gaat dat snel gebeuren?

Welkom Jazz!

He DarkAngel, leuk om weer wat van je te horen. Mij lijkt een derde ook wel veel hoor… petje af voor al die moeders met drie kinderen. Ik hoop dat je gauw weer goed in je vel zit!

School gaat erg goed! Het is zo leuk! In eerste instantie ben ik gekoppeld aan een collega student. Daarmee moest je alles samen doen, alle lessen, rooster zelfde, praktijklessen en dergelijke. Alleen is al gebleken dat het leeftijdsverschil tussen mij en de andere studenten(15-16 jaar) gewoon zo groot is. Ik ben met hele andere dingen bezig. Veel serieuzer waarmee ik bezig ben. School heeft dus maar besloten dat ik nu alleen werk en mijn eigen tempo kan hanteren. Mijn eerste module is al bijna klaar, terwijl de rest nog niet halve wege is.

Mijn handelingen die ik afgetoetst heb:

• Handen wassen
  • Desinfecteren van een groot oppervlak
  • Huishoudelijk schoonmaken van instrumenten
  • Desinfecteren van instrumenten.

Nu alleen nog 2 opdrachten en de telefoon aftekenen. Zo uitgebreid genoeg tijgetje?

Nee zonder gekheid, ik vindt het TOP!

We wonen nog niet samen Tijger. Ik heb een huurhuisje met mijn dochter en mijn vriend woont in ons koophuis. Dat is een echte opknapper…daar waren we samen mee bezig, tot het fout ging…het is nog heel veel werk en ik blijf nog een paar maandjes in mijn eigen huisje. In de weekenden ga ik wel klussen in t huis…maar ik klus natuurlijk liever anders…grijns

Sabje, ik zit me nou ff af te vragen welke school je nu precies doet. Fijn dat het goed bevalt trouwens!

Darkangel, ik kan t me voor te stellen dat het rammelen soms wel stopt als je al 2 kindjes hebt. Het is volgens mij wel ontzettend druk…maar ook gezellig…zo’n groot gezin. Wie weet wat volgend jaar brengt. :smiley:

Sabje, wat fijn dat je je eigen tempo mag bepalen. Je zal idd in een heel andere levensfase zitten dan je klasgenoten, met andere prioriteiten.

Jazz, veel succes met opknappen. Het lijkt mij fijn als je huisje een beetje in orde is voor er een tweede komt. Nu heb je een paar maanden de tijd om vast te oefenen op klussen en dat lijkt mij ook niet vervelend :mrgreen:

Wij hebben maandag nog een huis bekeken. Ik vind het een heel leuk huis, maar daar moet ook heel veel aan gedaan worden. Dus kijken we eerst nog even verder.

Hoi Meiden,

Welkon Jazz!!

Jeetje wat is iedereen lekker druk met van alles en nog wat. Hier aan het wachten op de sleutel van ons huisje!! Vorige week een nieuwe keuken gekocht en nu aan het bedenken wat we op de vloer gaan leggen! Verder is de meeste administratieve rompslomp geregeld. Ben zelfs al aan het informeren naar de basisschool de 150 meter verder op zit.

Sabje: Fijn dat je het zo naar je zin hebt en als je zo doorgaat lijkt het wel of je de opleiding versneld kan doen? Werk zelf in de zorg en vind het een heerlijk vak.

Jazz, veel klusplezier (beide fronten dan) :wink:

Groetjes Moon.

Goedemorgen! :smiley:

Tijger, op huizenjacht? Spannend! Veel klussen? bedenk t je maar goed. Ik ben dr langzamerhand wel klaar mee. Dit is het tweede huis dat we opknappen. En als dit huis klaar is, wil ik echt NOOIT meer verbouwen…:roll: o.a. door het eeuwige verbouwen is onze relatie ook stuk gegaan…en dat wil ik dus echt nooit meer.

Moon, aan het wachten op de sleutel? Leuk zeg! Dan krijg jij het ook nog druk de komende tijd.

Ja, iedereen hier heeft t er maar druk mee…werk, huizen…je zou zeggen dat de tijd dan wel omvliegt en voor we het weten is het zover en kunnen we aan andere dingen werken…maar soms lijkt het bij mij ook alsof de tijd stil staat…pfff… :think:

Kan me voorstellen dat je na twee huizen verbouwen het helemaal zat bent.

Moon, spannend. Wanneer verwacht je de sleutel?

We hebben trouwens ons eigen showforum http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69821

Wat is het hier stil! :mrgreen:

Ik heb t zelf ook erg druk…dus ik ben dat natuurlijk ook schuld… :oops:

N showforum? Dat kan nog wel eens handig worden… Nu nog even niet. Heb nog niet veel te showen, want ik wil nog niet dat de grote buitenwereld van onze plannen af weet…ik hou het nog allemaal stil. Ook dat ik volgend jaar weer terug ga naar mn oude huis. Ik wil nu echt zelf de beslissingen nemen en me niet laten beïnvloeden door vrienden en familie…daar gaat t bij mij nl vaak fout…

nog leuke huizen gezien?

:-*

Jazz,welkom hier :slight_smile:

Debz, heb ik je al op t lijstje gezet?

Wij zijn weer terug van vakantie… dochter werd wat ziekig, dus toch maar weer teruggegaan, elke nacht was een ramp… Nu thuis gaat t alweer wat beter, ze was ook niet heel ziek gelukkig…

Merel welkom terug. Waar zijn jullie geweest?

Ik sta nog niet op het lijstje nee :wink:

Debz, sorry :mrgreen: komt nog hoor…

Nu verder ff niks (ook geen lijstjes dus), oom is vannacht overleden, dat houdt me nu te veel bezig…

gecondoleerd mereltje :frowning:

gecondoleerd mereltje :hug:

Wel leuke huisjes gezien hoor, maar we kijken nog even verder voor we een bod gaan doen.

He meiden,

Bij deze beloof ik plechtig dat ik een dezer dagen een weekverslag kom uitbrengen. Kom er gewoon niet aan toe, zo druk!! Tot snel. X

@merel: welkom terug van vakantie. gecondoleerd. sterkte gewenst.

Zo, de eerste vakantie-wasjes zijn gedraaid, nu tijd voor de pc!

Zijn heerlijk uitgerust gister teruggekomen van vakantie.

Mereltje, gecondoleerd :kaars:

Voor de nieuwe onder ons, welkom! :smiley:

Met iedereen alles goed?

ik moet nog even teruglezen…

Lekkere vakantie gehad EstHe?

Hier gaat t prima, druk naar huisjes kijken, werken enzo

Nou meiden,

Hier ben ik dan.

School is errug leuk! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik volg dus de opleiding tot Doktersassistente.

Ik heb een niet zo’n hele leuke klas, maar dat ligt meer aan mij dan aan de rest. Het leeftijdsverschil is gewoon te groot, ze zijn gewoon nog met hele andere dingen bezig dan ik. Naja, niks aan te doen, ik zit er voor mijzelf en niet voor hun.

De lessen zijn wel leuk, ik red me er goed mee. Veel praktijklessen (telfoon en med. technisch handelen), veen specifieke lessen en veel algemene lessen.

Het is zeker een goede opleiding om aan te raden, in plaats van het medisch secretaresse zijnde.

Ben er wel heel druk mee, dus vandaar dat ik hier minder ben.

Hoe is het met de andere meiden?