Ei-rammelaars Deel 10

dames ik heb jullie verwaarloosd… :oops: (maar heb wel aan jullie gedacht)

er is veel gebeurd in de tussentijd (niet zwanger hoor), zal proberen binnenkort uitgebreid te reageren

egni… hoezo nu ben ik vruchtbaar, maar straks niet??

ik heb ook pco, maar bij mij is niet bekend dat je straks helemaal onvruchtbaar ben?

connyboers, dankje voor de reactie.

Ik denk toch dat we het binnenkort gewoon gaan proberen en zien wel wat het ons brengt.

Ook ik wordt dit jaar 32 en vind dat ook nog een reden om niet te lang te wachten.

Pitje,

Het is niet echt gezegt hoor tegen ons dat ik straks misschien niet meer vruchtbaar ben maar ben bijna 32 en dacht misschien ben ik nu vruchtbaarder omdat ik pas een zwangerschap achter de rug heb. Weet niet hoe de PCO weer de kop op zou kunnen steken.

egni… ik ben ook spontaan zwanger geworden na de zwangerschap… zeg nog steeds van handig dat ontzwangeren… :mrgreen:

betreft pco… ik kende het ook niet… daarom vroeg ik het… maar ja is toch altijd moeilijk om zwanger te worden met pco…

Hallo dames,

Ik kom weer eventjes rammelen.

Heb het weer te pakken en ik snap niet hoe het kan dat het gevoel steeds weer terugkomt.

Dacht dat het minder zou worden :cry:

Gisterenavond stom zitten huilen om een heel toepasselijk stukje in een tijdschrift en ik kon niet meer ophouden , stom hé?

Gelukkig ben ik niet de enige die loopt te rammelen en steeds twijfelt.

Zo ik ben mijn ei weer kwijt.

Alles goed met de overige rammelaars?

liefs van mij

Ik ben volgens mij ook weer aan het rammelen geslagen hoor… :wink: Vorige week gingen we lekker uit eten, natuurlijk mooi weer dus lekker buiten op het terras gezeten. Zat er een tafeltje naast ons een zwangere vrouw te roken, en niet één peukje, maar gewoon bijna een pakje… en daar kan ik me dan zo kwaad om maken… Heb dan steeds zoiets van, laat mij dan zwanger zijn in plaats van zo’n rokende moeder die niet haar verantwoordelijkheid neemt (das mijn mening dan) En sindsdien volop aan het rammelen geslagen :?

Zal in elk geval wel goed voorbereid zijn tegen de tijd dat het hopelijk zover is… weet al precies welke kinderwagen ik zou willen, wat voor box haha! :wink:

Dus Conny ik begrijp je wel hoor :slight_smile:

Owja… die banner hieronder is niet voor het echie dus hè :wink: Probeer mn cyclus een beetje in kaart te krijgen. (Ben pas wel met de pil gestopt, werd zo sjaggie van die hormonen)

En idd, hoe is het met de rest?

Conny en Esther :hug:

Moet eerlijk zeggen dat het rammelen er nog wel is, maar echt op de achtergrond bij mij. Het is zo hectisch geweest de afgelopen 3 weken dat ik echt zoiets heb van: het moet echt rustiger worden en anders blijft het bij deze 2!

Dan zie je weer zo’n kleintje en dan… -zucht-

Mijn moeder zei dat het gevoel heel lang blijft, ongeacht hoeveel kinderen je hebt. Zij kent vrouwen in haar omgeving die het ook lang hebben gehad, terwijl ze wisten dat er geen kleintje meer bij kwam.

:pray: dat het echt rustiger wordt en dat we rond januari 2012 voor ons 3e wondertje gaan :pray:

:-

dat rammelen dat is hier ook met vlagen…

zo is het dat ik denk… ik moet er nog niet aan denken, en zo rammelt het al een tierelier…

lieffie vind dat het echt niet uitkomt en vind het zo wel goed.

(dit allemaal financieel gezien, ik werk niet, hebben maar 3 slaapkamers etc etc…)

maar van de andere kant wil ik die kant niet weten… dus hoop maar steeds op een wondertje… :angel:

mijn extra rammelaar is dat mijn sz zwanger is… en hun willen onze spullen hebben… maar zover ben ik niet dat ze het mogen hebben/over kopen…

lenen okay… maar ja… gelukkig duurt het nog 7 mnd voordat ze uitgerekend is…

hallo,

Mag ik hier ook meeschrijven? Mijn vriend en ik wachten nog heel even met daadwerkelijk de pil de deur uit doen maar willen er uiteindelijk wel voor gaan.

Ik rammel echt heel erg, maar ben aan de andere kant ook wel bang om de stap te zetten. Als het aan mijn vriend ligt, doen we nu al de pil de deur uit, maar ik wil eerst nog even het een en ander regelen voordat we daadwerkelijk de pil weg doen :shifty:

hoi dames, ik kom ook weer meeschrijven, het rammelt flink hier,

het is allemaal eerst even stop gezet hier, maar nou ik gezond verklaard ben , (offichieel vrijdag ) als dan alles goed is , en de dokter zegt dat we er voor mogen gaan dan willen we graag nog een kindje,

het spiraaltje is hier al weg , dus we hoeven de goedkeuring vrijdag maar te krijgen ,

spannend :inlove: :inlove:

Spannend Pegje! Hebben jullie ‘groen licht’ gekregen gisteren?

Beckey, jij ook welkom! Spannend he om er weer aan te denken en aan te beginnen. Wordt het jullie eerste kindje?

Pitje, ik snap je volkomen! Mijn man zei laatst ook: Jij wilt toch niet meer, doe dan al je babyspullen weg (verkopen op de koninginnemarkt)?! Zie, DAT kan ik dus niet… Ik hoop ook op een wondertje, maar eigenlijk kan het nu gewoon (nog) niet.

Vreselijk hoe je gevoel soms zo giga kan veranderen… de ene keer NEEEE, ik wil niet meer en de andere keer, Ooooh wat zou het heerlijjk zijn :inlove:

Een hele dikke :hug: en ik hoop dat jou een wondertje overkomt :wink:

(niet verkeerd bedoeld hoor! Zeg niet dat je stiekem moet doen, maar bijv dat manlief er ineens anders over gaat dneken)

Hoe is het met de rest van de rammelaars?

memmie… ik heb ook tegen mijn vriend gezegd

mijn zwager en sz mogen alles lenen, maar weg doe ik het nog niet…

kan het gewoon niet.

op zich hoop ik op een wonder, maar ben me ook daarin tegen heel goed van bewust dat we blij mogen zijn DAT we uberhaupt kinderen hebben en die ook (zover je dan weet) gezond zijn.

ik zie en lees (hier op kok) helaas veelste vaak dat het ook anders kan zijn.

Dit in mijn achterhoofd probeer ik extra te genieten van mijn meiden, en mocht er een ukkie zijn die zich spontaan aandient dan is het meer dan welkom…

memmie , ja hoor we hebben groen licht gekregen , dus we kunnen beginnen,

we beginnen denk ik maar komende maand, ik heb geen flauw idee van mijn cyclus op het moment :roll:

@Memmie wrote:

Beckey, jij ook welkom! Spannend he om er weer aan te denken en aan te beginnen. Wordt het jullie eerste kindje?

Het wordt inderdaad ons eerste kindje :inlove: Maar voordat we er daadwerkelijk voor gaan, zitten we al waarschijnlijk in oktober. Er moet eerst nog veel gebeuren. Hebben net een huis gekocht en zijn hier nog druk in bezig

Pegje, gefeliciteerd met je gezondheid dan maar!

En wat spannend dat jullie nu mogen beginnen… :inlove:

Heel veel succes en laat je ons even meegenieten?

Becky, ook spannend voor jou…het eerste kindje…lekker dagdromen maar eerst nog even klussen!

Succes met klussen.

Hier gaan de rammels ook gewoon door. Soms even helemaal niet maar soms…

Ik denk ook vaak aan de financien en de kamertjes, de kinderopvang waar ze nu ineens weer over vallen.

Ik denk dat ik maar gewoon lekker door blijf rammelen en twijfelen hahaha

Pitje, ik kan me voorstellen dat je je spullen nog niet weg kunt doen. Dat heb ik namelijk ook hoor.

Inderdaad lekker dagdromen :mrgreen: Moet zeggen dat ik het af en toe wel moeilijk vind om mijn verstand te laten spreken hoor :shifty: om nog even te wachten…Maar dat is nu gewoon echt het verstandigste

Mag ik met jullie mee rammelen?

Ik ben in december gestopt met de pil ivm constante migraine.

De maanden daarna lastige onderzoeken gehad ivm schildklierproblemen, maar in maart het fijne nieuws gekregen dat de bult op mijn schildklier niet kwaadaardig is :smiley:

Daarna besloten we om eerst mijn lichaam tot rust te laten komen en dan in de loop van het jaar zwanger proberen te worden. Prima idee vond ik dat toen. Nu een paar maanden verder begint het toch erg te kriebelen en wil ik het liefst nu al zwanger zijn.

Heb dit met mijn vriend besproken maar hij wil het liever nu nog niet. Zijn reden is dat hij dit moment werkloos is en eerst graag werk wil hebben, omdat hij niet echt solliciteert gaat dat in mijn ogen nog wel even duren. Ik word over 1,5 week 36 jaar en ik heb ineens sterk het gevoel dat mijn klokje echt begint te tikken. Stel dat het niet gelijk lukt bijvoorbeeld dan kan je zomaar weer een tijd verder zijn. We hebben er goed over gesproken en ik vind dat we er allebei achter moeten staan maar toch kan ik het niet los laten.

Omdat ik gestopt ben met de pil en hij liever geen condooms wil gebruiken kan het wel elke maand gebeuren dat ik zwanger word. Mijn vriend weet dat natuurlijk ook en vind het geen probleem als het ‘per ongeluk’ zou gebeuren. Eerlijk gezegd denk ik dat hij bang is voor de veranderingen die dan komen maar dat krijg ik niet echt uit hem.

Ik laat het voor nu even rusten, wil hem niet teveel op zijn nek zitten, maar lastig vind ik het nu wel…

Welkom Vlinder!

pff, ik heb hier al 2 dagen een gigantisch kort lontje :evil: waar het vandaan komt? Geen idee, volgens mij heb ik gewoon een te druk weekend gehad waarin ik haast geen tijd had voor mezelf en daardoor gewoon al mijn energie vebruikt heb :think:

Heb net ook even heerlijk op de bank geslapen terwijl mijn vriend even rustig achter de laptop is gedoken. Die snapt er ook helemaal niets van maar is zo lief :inlove: voor me :inlove:

Ik merk aanmezelf dat ik soms gewoon helemaal niet wil wachten tot oktober :shifty: maar weet gewoon diep van binnen dat het wel beter is.

Herkennen jullie dat? Dat je het liefst ook zo snel mogelijk toch voor een kindje wilt gaan al is het beter dat je nog even wacht?

Ha!

Alle ‘nieuwen’: Welkom! :smiley:

Ik merk aanmezelf dat ik soms gewoon helemaal niet wil wachten tot oktober maar weet gewoon diep van binnen dat het wel beter is.
Herkennen jullie dat? Dat je het liefst ook zo snel mogelijk toch voor een kindje wilt gaan al is het beter dat je nog even wacht?

Dit voelt zo herkenbaar, al zal het starten bij ons eerder november/december zijn. We hebben het er ook wel eens over, maar ik weet zelf ook wel dat het veel slimmer is iig nog zolang te wachten dat ik pas uitgerekend zou kunnen zijn na het afronden van mn studie, maar leuk is anders.. :oops:

Ik moet weer gaan! Groetjes!

Esther, het zouhier ook zo maar zo kunnen dat we een maand later starten hoor. We zitten nog midden in de verbouwing van het huis en er moet nog van alles geregeld worden.

als er ook maar iets verkeerd gaat, dan wordt het zo een maand uitgesteld :shifty: