Ei-rammelaars Deel 10

Ik denk dat ik hier ook wel tussen pas. Ik wil al jaren heel erg graag kinderen, maar mijn vriend is er nog niet aan toe en daar heb ik soms best wel veel moeite mee.

Gister weer eens over gehad en hij heeft laten vallen dat het over 2 jaar misschien wel kan gaan gebeuren, het stoppen met de pil dan. En ja, dan kan het snel gaan, maar ook nog jaren duren en dat vind ik ook moeilijk er aan.

Ik ben nu pas 26, dus valt nog wel mee, maar ik wilde altijd erg graag jong moeder worden. Nu heb ik dat maar aangepast dat ik voor mijn 30e dan in ieder geval een kindje wil, maarja het duurt zo lang en de wens is zo groot! En ik zou heel graag een groot gezin willen, dus ook daarom wil ik niet te laat beginnen zeg maar!

Mag ik met jullie meekletsen? :smiley:

Edit: Ik lees net dat de topicstarter er niet echt meer is? Ik ben hier nog wel een aantal jaar denk ik zo, dus ik wil best een nieuw deel maken enzo, alleen heb ik geen idee hoe je zulke mooie lijstjes maakt :oops: :shock:

Welkom Noekie :mrgreen:

Ik heb ook geen idee hoe je zo een lijstje moet maken en ik waag me er ook echt niet aan :shifty:

Ik ben op zich wel goed met de computer en kan ook wel een lijstje in excel maken en die dan als een plaatje maken, alleen blijf je dan altijd die lijnen van de excel-vakjes zien :oops: :lol:

Ha Noekie, ook jij welkom :smiley: Wordt nog es druk hier :wink:

Maar vervelend joh dat je vriend er nog niet aan toe is. Moet zeggen was bij ons ook zo, toen hebben we het er best vaak over gehad en een maand ‘geprikt’ waarin we zouden beginnen en nu heeft ie al een hele tijd de kans om er naartoe te leven en hij begint het nu ook echt leuk te vinden. Het was bij hem niet zozeer dat hij geen kinderen wilde, maar meer dat het niet per direct hoefde. Nu is het de laatste tijd zelfs zo dat hij aangeeft dat mijn studie eigenlijk het enige is wat ons in de weg staat om nu direct te beginnen, dus wat ik eigenlijk wil zeggen… Wat niet is kan nog komen. Misschien heeft ie meer tijd nodig om aan het idee te wennen, maar niet de genoemde twee jaar? Kan me alleen wel voorstellen dat het voor jou moeilijk is… die onduidelijkheid :hug:

En Becky… Veel te doen aan jullie huis dus! Aan de andere kant, je moet nog zwanger raken en je bent nog negen maanden zwanger, dus mocht er iets tegenzitten in het verbouwen hoeft dat je planning toch persé heel erg in de war te schoppen? Of zie ik dat verkeerd? :think:

Vlinder, kan me voorstellen dat voor jou je leeftijd wel meespeelt… maar je wil er toch ook samen voor gaan lijkt me… Het feit dat ie wel meegaat in het niet gebruiken van anticonceptie zegt wel dat ie toch ook niet helemaal tegen is toch?

Ik zit zelf nu middenin de tentamenstress en daar heb ik toch wel zo’n hekel aan, ben er helemaal klaar mee, met studeren, maarja toch nog een jaartje te gaan… :? Hmm naja doorzetten maar, ik weet iig waar ik het voor doe!

Hoe gaat het met alle andere rammelaars?

En oja, het lijstje… ik zou het ook niet weten! Maar het hoeft toch niet ongelooflijk mooi te zijn :slight_smile: Dus wat mij betreft is zo’n excel lijstje ook prima!

Ik ga weer aan de studie! Groetjes

Hij werkt momenteel erg veel en vind dat ook leuk, hij is echt een workaholic. En als hij kinderen krijgt, wil hij graag een papadag en 's avonds bijtijds thuis zijn om de kind(eren) nog te zien voor ze gaan slapen, in ieder geval een paar keer per week. En hij is er nu nog niet echt aan toe om zijn werk deels op te geven voor kinderen.

Nu was ik al heel blij met de 2 jaar, want eerder was het altijd van “over 5 jaar ofzo”. En nu zei hij ook van, langer kan ik het niet uitstellen met jou volgens mij :lol:

Hij wil gelukkig wel graag kinderen, dat was een van mijn eerste vragen toen ik hem leerde kennen :lol: Ik moest in ieder geval iemand hebben die kinderen wilde :wink: En hij heeft eens gezegd dat hij er misschien wel 3 wil, dus dat is ook redelijk :wink: Ik wil er het liefst 4 heb ik altijd gezegd, maar misschien vind ik 2 straks wel genoeg als het eenmaal ooit zo ver is :mrgreen:

Noekie, ik vind een excellijstje ook prima hoor :thumbup:

Esther, nee dat zie je niet verkeerd hoor :wink: maar je weet ook nooit hoe een zwangerschap loopt :wink: Mijn schoonzus was 7 maanden lang spuugziek :sick: enkon echt niet veel doen. ik wil ook niet dat alles op mijn vriend terecht moet komen, vandaar dat we nog even op safe spelen. :wink:

Ik duik lekker mijn bedje in met een goed boek.

Weltrusten meiden!

Gelukt! Morgen maak ik de lijstjes langer enzo, nu is het bedtijd :wink:

Nieuw deeltje!

Dag allemaal,

Ik heb me net voorgesteld in het voorstel topic.

Ik denk dat ik me hier ook wel kan aansluiten.

We hebben vorige maand besloten om vanaf januari 2012 te proberen zwanger te worden.

Helaas wordt mijn geduld ( waarvan ik zeker niet veel heb!!!) op de proef gesteld. Ik slik 2 soort medicijnen die ik moet af bouwen. We zijn 2 weken terug bij de huisarts geweest en nu hebben we een schema op gesteld. Als het allemaal lukt zou ik voor de kerst “clean” moeten zijn en dan kunnen wij er voor gaan!! ik kan niet wachten, ik denk aan niets anders meer :vlinder:

We zijn al in het nieuwe deel bezig :wink: Zie vorige bericht!