Ei-Rammelaars 2012 (deel 12)

ik had een behoorlijke cyste dus tja :? over paar maandjes stop ik met pil is de bedoeling. Wel of geen invloed op vruchtbaarheid…we zien het wel, je weet het toch nooit van te voren. :slight_smile:

dat is wel handig dan noekie, dat je toch al niet zo van biefstuk houd :slight_smile: lastigste zou ik denk ik vinden producten met rauwmelkse kazen, ben ik heeeeel erg verzot op maar er zijn ongetwijfeld goeie "vervangers"daar voor

:wink:

@P_u_k wrote:

dat is wel handig dan noekie, dat je toch al niet zo van biefstuk houd :slight_smile: lastigste zou ik denk ik vinden producten met rauwmelkse kazen, ben ik heeeeel erg verzot op maar er zijn ongetwijfeld goeie "vervangers"daar voor

Ja gewoon voorverpakte kaasjes waar niet au lait cru op staat. En dat zijn bijna alle kaasjes in nl[/i]

even googlen…oow dat valt best mee, er blijft nog genoeg over :dance:

*gaat weer even verder met grote schoonmaak 8) *

Zo meiden daar ben ik ook weer…

Hoe gaat het met iedereen? Hebben jullie een lekker weekend gehad?

Wij hadden een bbq zaterdag, was erg gezellig! Gisteren weinig gedaan maar dat was prima want na de bbq zaterdag was ik best al wel weer moe. Vanmorgen ook tot half 10 geslapen… die gekke narcose ook hihi!

De hechtingen lijken te gaan ontsteken. Was net bij de huisarts omdat het rood ziet en pijnlijk is maar zij weet niet of ze de hechtingen er uit mag halen. Dus maar het ziekenhuis gebeld en zit nu te wachten op een telefoontje wie ze mag verwijderen. Ik zou denken de huisarts en dan ga ik vrijdag gewoon voor controle en de uitslag naar het ziekenhuis maar een arts kan daar zomaar anders over denken.

In ieder geval is duidelijk dat ze niet kunnen blijven zitten tot en met vrijdag dus wie er in actie komt maakt me niet uit als er maar iemand in actie komt :wink:

Vandaag is mijn vader jarig en we gaan vanavond even gezellig een bakkie drinken bij mijn ouders. Zo zin in!

Verder zaterdag ongesteld geworden. Voor het eerst was ik echt blij dat ik het werd, wat kan het toch gek gaan he? Maar voor mij is dit een teken dat de linkerkant van mijn schildklier zijn werk doet :smiley: Afwachten maar wat de volgende cyclus gaat doen, we zien het wel weer.

Gefeliciteerd met je vader Vlinder! Nog een kleine maand, dan ben ik weer jarig :slight_smile: En cadeautje voor mezelf is stoppen met de pil :wink:

Wat vervelend dat de hechtingen gaan ontstekingen, lijkt me geen pretje. Hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden! Wel fijn dat je ongesteld bent geworden, weet je inderdaad dat het in ieder geval allemaal werkt :slight_smile:

Hier niet zoveel gedaan van het weekend, lekker rustig aan gedaan eigenlijk. Lekker gewandeld met Saar en beetje spelletje op de computer en nog wat voor m’n bedrijfje gedaan. Voor mij zijn weekend- en weekdagen trouwens niet zo heel verschillend op zich. Al heb ik het weekend bijna nooit afspraken, die plan ik doordeweeks in. Maar die heb ik momenteel ook weinig. Ik werk vanuit huis, dus ook op doordeweekse dagen is het werken, Saar uitlaten, af en toe even wat anders, huishouden etc. :slight_smile:

ouch, ontstekende hechtingen! heb je al wat gehoord inmiddels? de operatie lijkt dus geslaagd als ik het zo lees, lekker hoor!

Ook gefeli met je vader trouwens!

weekend vliegt voorbij altijd, man moest werken maar er kwam een dinnetje logeren dus gezellige dingetjes samen gedaan, én grote schoonmaak gehouden(soms moet dat) en nu is het al weer manic monday :stuck_out_tongue:

Dank jullie wel voor de felicitaties!

De hechtingen zijn er uit… deed best ff pijn moet ik zeggen, ze zaten ook al een beetje vast gegroeid dus dan gaat het niet zo gemakkelijk.

Zo gek, ik had het ziekenhuis nog gebeld om te overleggen en die zeiden dat ik gewoon vrijdag maar moest komen, dan krijg ik ook de uitslag, en dan zouden ze wel even kijken.

Terwijl ik heel duidelijk mijn verhaal had verteld van die ontsteking en wat de huisarts er over had gezegd maar het was zoals het was, vrijdag…

Gelukkig wilde de huisarts ze er uit halen maar die was ook zo verbaasd over de reactie van het ziekenhuis, ze zou contact met ze op nemen. Nu heb ik daar zelf niks meer aan maar iemand die na mij komt hopelijk wel.

Nu goed in de gaten houden hoe het verder gaat, heb het net al met afgekoeld gekookt water en een gaasje schoon gedept. Bij twijfel kan ik altijd de huisarts bellen dus dat voelt goed.

Ga nu lekker even liggen, ik kan mijn ogen niet open houden en wil wel een beetje fit naar mijn ouders toe straks.

Fijn dat je huisarts ze er dan al uit heeft gehaald. En nog maar een paar nachtjes slapen en dan hoef je in elk geval niet meer in spanning te zitten…

hoop voor je dat je een beetje een fit entree kon maken bij de verjaardag

jemig, is die BB reclame bij jullie ook zo irritant aanwezig onder in beeld? wil je hem "sluiten"popt 'ie up! grrr :evil:

Ik heb alle reclame uitgezet met een blocker :slight_smile: Iets van addblock plus geloof ik.

Goeie! Moet je die downloaden of via de site aanvinken?

Volgens mij moet je hem downloaden, is een plugin, bestaat voor chrome en firefox. En volgens mij ook wel voor internet explorer.

Thanks, zal ik vanaaf thuis even proberen…

edit: gelukt, werkt als een trein! :dance:

Die reclame zie ik eigenlijk niet meer nu :dance: , terwijl ik geen blocker er op heb gezet, zouden ze hem toch ergens uit hebben gezet?

Nu de hechtingen er uit zijn kan ik me beter bewegen en dat voelt fijn. Het rode van het ontsteken wordt langzaamaan minder dus het lijkt de goede kant op te gaan.

Verder voel ik me redelijk. Wel nog moe en heb gisteren bijna de hele dag geslapen maar vandaag heb ik me voorgenomen om dat niet te doen. Mijn zus komt straks even en gaan we even rommelen in huis. Ik mag nog niks dus ze komt me even fijn helpen :slight_smile:

Ha allemaal, hier lekker een paar dagen vrij gehad, logees gehad, gister dagje uit geweest. Morgen weer aan t werk!

Ontstoken hechtingen is vervelend, vlinder! Het is lichaamsvreemd, dus dat kan gebeuren. Nu de uitslag nog van het weefsel, spannend zeg! Fijn dat je hulp hebt van je zus, hou je maar lekker rustig!

Noekie, heeft het met de vakantie te maken dat je het rustig hebt? Hoe gaat het met afvallen?

Ik wilde de was buiten hangen, gaat het weer regenen, er is hier echt geen peil op te trekken :?

Mijn bedrijfje is nog jong en groeiende, dus zit nog niet wekelijks vol met afspraken :slight_smile:

De reclame was verdwenen voor ik de blocker installeerde maar op andere websites werkt het ook als een tierelier, add-free yaaaay :mrgreen:

En, ben je wakker kunnen blijven Vlinder?

klinkt gezellig Johanne!

Wel lekker vanuit huis werken, je eigen tijd indelen! ik doe het soms een dagje, in 't begin dacht ik dat ik me misschien wat lastig zou kunnen concentreren maar doordat je niet continu gestoord word door de telefoon viel dat erg mee :slight_smile:

Ik heb iets te vroeg geroepen dat ik de reclame niet meer zag, helaas is hij er nu weer volop…

Tik je in google addblock plus in en krijg je dan de juiste blocker? Nooit gebruikt dus geen idee.

Ja ik ben de hele dag wakker gebleven, ben nu wel moe en ga bijtijds slapen maar het is me gelukt. Zus heeft geholpen met klusjes hier in huis, was ook fijn want dan komt niet alles op mijn vriend neer. Niet dat hij het erg vindt hoor maar ik wil hem wel een beetje ontzien.

@Vlinder75 wrote:

Ik heb iets te vroeg geroepen dat ik de reclame niet meer zag, helaas is hij er nu weer volop…

Tik je in google addblock plus in en krijg je dan de juiste blocker? Nooit gebruikt dus geen idee.

Je moet degene hebben voor jouw browser. Ik weet niet wat je gebruikt. Internet explorere, firefox en google chrome zijn de meeste gebruikte.

Er was al een heel eigen topic geopend over de reclames zag ik (volgens mij bij hulp is onderweg).

:clap: lekker dat je de hele dag bent opgeweest, op tijd slapen is niet erg; op deze manier kom je weer een beetje in je normale ritme misschien.

Rammel-status: het heeft bijna 2 jaar geduurd voor ik van "moet er niet aan denken"naar dit ging.

Naast de situatie die dat gevoel heeft aangewakkerd zal de babyboom in mijn omgeving er ook wel aan mee hebben geholpen.

Bij mij is dat gevoel, voor mijn idee, vrij laat. de meeste meiden die ik ken wisten voor hun gevoel jarenl eerder dat ze graag een kindje zouden willen.

hoe zit dat bij jullie?

Ik wil al zo lang ik me kan herinneren mama worden :slight_smile: Ben ook een echt poppenmeisje geweest altijd, ik vind mn poppen van vroeger nog steeds lief hahaha, ze liggen op zolder ergens. Ik wilde heel graag jong moeder worden, rond mijn 25e, maarja helaas wil mijn vriend nog niet… Volgende maand ben ik alweer 28…