Ei-Rammelaars 2012 (deel 12)

Dit topic is bedoeld voor meiden die graag zwanger willen worden, maar om diverse redenen nog moeten/willen wachten! Kom gezellig mee kletsen als je in hetzelfde schuitje zit om samen te wensen en te wachten en die eierstokken te laten rammelen met elkaar!





Een nieuw deel, met een nieuw lijstje!









Voorstelrondje:



Vlinder75

Ik ben 37 jaar en in december 2010 gestopt met de pil ivm constante migraine. Begin van het jaar lastige onderzoeken gehad ivm schildklierproblemen, maar inmiddels goed nieuws gekregen :smiley: We hadden besloten om eerst mijn lichaam tot rust te laten komen en dan in de loop van het jaar zwanger proberen te worden, maar omdat het nu eigenlijk allemaal erg goed gaat met me merk ik dat ik toch wel heel erg graag nu zwanger zou willen worden, zeker wat betreft mijn leeftijd. Mijn vriend is op dit moment werkloos en wil graag wachten met kindjes totdat hij weer werk heeft. Dus ik wacht geduldig af ook.



Noekie

Ik ben Janneke, 27 jaar en woon in Heemskerk. Ik heb al jaren een kinderwens, maar de situatie was nooit handig. Inmiddels woon ik bijna 4 jaar samen met mijn vriend en voor mij is de situatie nu wel goed. Helaas is mijn vriend er nog niet aan toe en dus zal ik nog moeten wachten en hopen dat hij snel zich snel zal bedenken!



Meissie

Mijn naam is Nathalie, 29 jaar, getrouwd, woonachtig in Dronten en thuisblijfmama van 3 prachtige kindjes, 2 jongens en 1 meisje.

Altijd al gedroomd van een gezin met 4 kindjes dus vandaar onze 4e kinderwens. Met een erg onregelmatige cyclus ben ik benieuwd wanneer het voor ons raak zal zijn.



Marda

Ik ben Marda (nickname) en mama van 4 dochters. Ondanks dat ons geluk compleet is, is er nog een plekje over in ons hart dat we graag zouden willen vullen. Op dit moment wil ik nog even wachten met zwanger worden door verschillende omstandigheden. We hopen er in de loop van het jaar 2013 voor te kunnen gaan.





Wil je op het lijst, heb je extra informatie of een voorstel-verhaaltje? PB mij dan even!

Laat me even via PB weten als er iets niet klopt op het lijstje!

Hoi: ben ik weer! Ik heb eind vorig jaar een paar weken meegeschreven, maar door verhuizing en nieuwe baan enzo gestopt met schrijven. Maar ik kreeg gisteren een telefoontje van het KCA dat ik aanstaande maandag voor een intake-gesprek mag komen: het gaat nu echt beginnen :slight_smile:



Ik ben dus single en wil eigenlijk altijd al een kindje. Ben ondertussen 36 en wil niet meer wachten op de perfecte vent: dus ga proberen een kindje te krijgen en opvoeden zonder vader.



Ben een beetje hyper :lol: , maar geen spoortje twijfel: was dus een goede stap. Nu hopen dat het allemaal lukt :pray:

Spannend Szus !!!

Jij bent ook goed bezig Noekie: ruim 17 kg! :clap:

Ja het gaat aardig :slight_smile: Al zit ik even in een iets mindere week, begin het een beetje zat te worden, maarja, komt wel weer goed :slight_smile: Nog een kilootje of 20…

Oh spannend Szus! Woon je naar je zin in je nieuwe huis en is je nieuwe baan leuk?



Hoe gaat het met Saar, Noekie?



Met mij gaat het goed. Kan vandaag al voor de PET-scan naar het ziekenhuis ipv dinsdag, is toch een paar daagjes eerder. Is dat ook maar weer gedaan. De uitslag krijg ik 2 juli maar heel misschien als er volgende week iemand uit valt wat eerder.



Nog een weekje werken en dan heb ik heerlijk vakantie. Kan bijna niet wachten om naar de zon te vertrekken hihi!

Oh heerlijk, waar ga je heen?

Fijn dat je vandaag al terecht kunt!



Met Saar gaat het goed hoor, al is ze vreeeeeeeeeeeeeselijk ondeugend! Ze kan sinds vandaag op de bank springen en als ik naar dr toe loop om te kijken wat ze aan het doen is, gaat ze netjes liggen en kijkt ze zo naar me van “kijk maar, ik lig gewoon lief hoor!” Het is echt een kleine donder!

Noekie: Saar lijkt me een schatje :mrgreen:



Vlinder: ik he even teruggelezen. Het is al erg genoeg dat ze zoiets vermoeden, maar dat die biopten steeds mislukken maakt het nog veel vervelender. Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt en hopelijk is het dan goed nieuws :pray:



Hier lekker weekend. Druk genoeg om me niet al teveel met maandag bezig te houden. Heb de collega met wie ik maandagmiddag werk wel gezegd dat ik om 17 uur een afspraak heb, maar ze vroeg niet wat voor’n afspraak. Hoop dat ze dat ook niet gaat vragen, maar moet voor de zekerheid toch maar een leugentje bedenken… Jullie creatieve ideeën? Ik heb al verteld dat het in Amsterdam is, dus kan er geen huisarts of tandarts afspraak van maken…

Waarom wil je niet de waarheid vertellen? Of doe je dat pas liever als het is gelukt en je (hopelijk snel!) zwanger bent?



Als je een smoes wilt bedenken zou ik iets van tandarts doen. Huisarts is altijd lastiger want dan wordt er misschien gevraagd “wat is er dan” en tandarts is heel normaal dat je daar soms heen moet.



Ow… ik ben lekker wakker… je schrijft dat tandarts niet kan :doh: Zaterdagochtend… :shifty:



Okeeeee, iets anders… denk Eten bij/met een vriendin?

We gaan naar Lanzarote… zo fijn vooruitzicht. :smiley: Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en nemen ons en mijn zus en haar man mee. Luxe vind ik het maar wel heerlijk!



Hahahahah ik zie het koppie van Saar al voor me hoe ze dan kan kijken, schattig! Mijn zus heeft een berner sennen en die kan ook zo kijken als ze iets wat eigenlijk niet mag.



Kan me voorstellen dat je het op je werk nog niet wil zeggen. Eerst het gesprek maar afwachten, gaat er iemand met je mee of mag dat misschien niet?

Als smoes zou ik inderdaad misschien zeggen dat je met een vriendin op stap gaat ofzo.



De scan en alles er om heen ging goed gisteren. Meest lastige vond ik dat ik nuchter moest zijn en alles bij elkaar stond ik pas om 16.30 uur buiten. Je kon me op vegen.

Het ziekenhuis gaat proberen de uitslag maandag al te hebben, dan kan ik dinsdag bij de dokter terecht en hoor ik hoe of wat. Aan een kant ben ik echt heel blij, dan is die onzekerheid weg maar aan de andere kant ben ik ook best heel bang.

Ben er vandaag een beetje van uit mijn doen, emo en veel nadenken over ‘wat als’. Ik weet dat ik dat natuurlijk niet moet doen maar ik kan mijn hoofd soms wat moeilijk uit zetten.



Zometeen gezellig met iedereen voetbal kijken, heb er zin in!

Leuk dat je weer terug bent Szus! en spannend zeg dat je een afspraak hebt. Laat je ons weten hoe het was?

Ik zou het inderdaad ook niet op het werk zeggen, als het zo ver is dan is het vroeg zat. Ik zou het gewoon een beetje vaag houden dat je een afspraak hebt, des noods dat je naar een vriendin gaat, een etentje van tante die 65 jaar is geworden, een optreden van een neefje of nichtje uhhhh heb je hier wat aan?

Vlinder vervelend zeg nog dat wachten. hopelijk krijg je goed nieuws.

oh ik zie nu dat je waarscghijnlijk dinsdag de uitslag krijgt, dat is al best snel. nog even in spanning…

Vlinder: nuchter tot 16:30 pffff. Valt me mee dat je niet al eerder van je stokkie bent gegaan :silenced: Zou wel fijn zijn als je dinsdag al de uitslag kunnen geven en hopelijk is het dan ook goed nieuws :pray:



Ik ga jullie zeker op de hoogte houden. :mrgreen:

De reden dat ik de waarheid niet wil vertellen op mijn werk is tweeledig: ik werk er pas sinds februari en hoewel ik wel denk dat alles OK is en ik mag blijven, wil ik toch niet het risico lopen dat ze een eventuele toekomstige zwangerschap laten meewegen in hun beslissing mij te ‘houden’ of niet.

En omdat ik vrij nieuw ben en niet heel snel een persoonlijke opbouw met collega’s vind ik ook eigenlijk niet echt dat het ze iets aan gaat.



Afspraak met een vriendin is op zich wel een goed idee, maar om 17 uur afspreken met een vriendin en daar ook echt om die tijd moeten zijn daar moet ik dan wel een reden bij bedenken (is natuurlijk een beetje vroeg voor een privéafspraak op een werkdag als je normaal gesproken tot 18 uur werkt). Niet dat het een probleem is, want we hebben flexibele werktijden, maar tis raar als ze het gewoon uit interesse vraagt en ik geen antwoord kan geven.

Maar komt goed. Bedankt voor het meedenken :slight_smile: :pray:

Ik blijf een zwak voor dit topic hebben ondanks dat ik er al 3 jaar niet meer schrijf en ik een andere forumnaam heb…

Ik blijf jullie volgen. :inlove: Vooral szus :mrgreen:

Mocht je willen weten wie ik ben (ben niet bekend hoor) kan je pben.

Hoe was het gisteren Szus? Heb je nog een goede ‘smoes’ kunnen bedenken?

Kan me goed voorstellen als je ergens nog maar zo kort werkt dat je dit nog even voor je wil houden. Het is best heel persoonlijk wat je niet gelijk wil delen met mensen die je nog niet zo lang kent.



Ik krijg vandaag de uitslag… moet zeggen dat ik het best wel een beetje bang ben. Hoewel ik het fijn vind dat de onzekerheid eindelijk voorbij is, is het toch spannend wat ik te horen krijg. Sowieso fijn dat ik nu terecht kan want ik zal hoe dan ook geopereerd moeten worden en hoe eerder ik op de wachtlijst kan hoe beter :smiley:

Zodra het kan kom ik hier een berichtje plaatsen hoor.

Ik hoop voor je dat het een goede uitslag is Vlin!! :pray: :hug:

Hoe was de intake Szus?

Ik heb een super goede uitslag gekregen meiden, ik heb geen kwaadaardige tumor :dance: :dance: :dance: Ben echt zoooo opgelucht, pfff!

De bult op mijn schildklier is wel onrustig en was opgelicht met het scannen terwijl dat niet de bedoeling was dus er gaat wel gekeken worden hoe nu verder. De arts zelf wist het niet heel goed en neemt mijn dossier mee in een overleg wat ze vanmiddag heeft met andere artsen. Vrijdag hoor ik er meer over. Het is of nog aankijken en over een half jaar opnieuw een onderzoek of toch opereren. Heb nogmaals onze kinderwens besproken en ook dat zou ze mee nemen met het bespreken van de behandeling. Het maakt mij nu niet zo heel veel uit, ik ben zo blij dat ik in ieder geval niet ziek ben :slight_smile:



Had zoveel plannen vanmiddag maar ik heb totaal geen energie dus ik hang lekker op de bank :smiley:

Hee, Vlin, wat fijn dat je in ieder geval geen tumor hebt!! Maar er is dus niet helemaal duidelijk wat dat bij je schildklier is? Zou wel vervelend zijn als je nu weer een half jaar moet gaan wachten voordat je verder kunt met je kinderwens.

Ik kom voorzichtig om het hoekje kijken hier.

Altijd geroepen dat we dromen van een gezin met 4 kindjes maar na de komst van nummer 2 en 3 binnen 11 maanden na elkaar gezegt dat nummer 4 er niet komt. Maar nu we in rustiger vaarwater komen merk ik dat het weer gaat rammelen. Moet het nog wel kenbaar maken aan manlief hahaha en als hij er anders over denkt dan respecteer ik het maar wat nou als hij hetzelfde voelt…dat we nog niet klaar zijn met kindjes krijgen. Tjee hey het zou zomaar kunnen dat we voor een 4e kindje gaan vanaf volgend jaar.



Ik ga proberen jullie in de gaten te houden!!





En voor de mensen die mij op facebook hebben…SSSSSTTTTTTTT.



Thanx en groetjes

breekt in



@meissie wrote:

Ik kom voorzichtig om het hoekje kijken hier.

Altijd geroepen dat we dromen van een gezin met 4 kindjes maar na de komst van nummer 2 en 3 binnen 11 maanden na elkaar gezegt dat nummer 4 er niet komt. Maar nu we in rustiger vaarwater komen merk ik dat het weer gaat rammelen. Moet het nog wel kenbaar maken aan manlief hahaha en als hij er anders over denkt dan respecteer ik het maar wat nou als hij hetzelfde voelt…dat we nog niet klaar zijn met kindjes krijgen. Tjee hey het zou zomaar kunnen dat we voor een 4e kindje gaan vanaf volgend jaar.



Ik ga proberen jullie in de gaten te houden!!





En voor de mensen die mij op facebook hebben…SSSSSTTTTTTTT.



Thanx en groetjes




Wat een leuk berichtje :lol:

Ik houd mijn mond hoor :wink:



En hier is de deur ook nog niet gesloten. Alleen niet op korte termijn!



breekt uit