Ei-Rammelaars 2012 (deel 12)

Stijn gaat in augustus 2013 naar de basisschool dus vandaar dat als G.erald het een goed plan vind we ook pas begin 2013 stoppen met de pil. Normaliter is mijn cyclus echt bagger dus misschien gaat er dan nog wel een tijdje overheen voor dat het raak is. Maar het kan ook gaan zoals na de bevalling van Stijn…binnen een poep en een scheet weer zwanger.

Kwa ruimte enzo zie ik geen problemen, de auto is groot genoeg en er kunnen heus wel wat kinderen bij elkaar op de kamer slapen.



Vreemd he hoe een mens/ik in elkaar steek.

Ik was er echt hellig van overtuigd geen kriebels meer te krijgen…maar zo ineens… :inlove:

Hihi, wat leuk!!! Hopelijk wil manlief ook nog wel een kindje erbij! Waar er 3 zijn, kunnen er ook best 4 zijn :wink: Ik heb ook altijd gezegd dat ik 4 kindjes wil, maar heb er nog geen 1, dusseh, dat gaan we in de toekomst wel zien :wink:

Nou Noekie dat vind ik ook hahaha.

Ben verdorie al aan het kijken op mp voor een kinderwagen enzo…typisch ik!!vooronderzoek kan nooit geen kwaad dacht ik zo :wink: .

Oh, daar ben ik ook heel erg in. Ik weet al zo goed als zeker naar welke basisschool mijn kinderen ooit gaan :wink: :oops: :lol: :lol: :lol:

Haha noekie…dat herken ik hoor!!

Even heppy de peppie vandaag. De weegschaal zei vanmorgen 99,9 en dus onder de 100!!! Dat is zo’n 12 jaar geleden :mrgreen: :dance:

Voor geïnteresseerden: In het showtopic van de afvallers staan mijn voortgangs-foto’s! (http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103117)

Goed bezig Noekie!!!



En ik juich met je mee…vanaf januari gaan we stoppen met de pil.

Dus wellicht een 4e kindje voor ons… :dance:

Wat leuk!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Als het zo door gaat, stop ik in september met de pil. Of we er dan meteen voor gaan weet ik nog niet, maar ik wil in ieder geval die pil m’n lichaam vast uit hebben!

Ja zou het echt zo zijn dat je lichaam zolang nog naweeen heeft van de pil. Heb namelijk altijd begrepen dat je zonder pilgebruik of slecht gebruik gewoon zwanger kunt raken. mijn cyclus is gewoon altijd erg onregelmatig. Soms 27 dagen en mijn top was 63 dagen ofzow…nou dat is niet leuk hahaha.

Begin gelijk denk ik met temperaturen…zo heb ik een klein beetje zicht op wat er aan de hand is.



Maar wat goed dat je al zo veel bent afgevallen…echt respect hoor dat je cambridge zolang volhoud. Mij is het nite gelukt, ben wel genoeg afgevallen maar wat ben ik blij dat ik geen cambridge meer doe.

Ik heb geen idee of het lang duurt voor de pil echt weg is zegmaar. Heb hem inmiddels bijna 11 jaar, dus wil daar gewoon mee stoppen en eens kijken hoe de cyclus is, want ik heb geen flauw idee eigenlijk!



Ik ben CB soms ook wel flink zat haha, maar nog ff doorzetten, wil er sowieso nog 10 af hebben, liefst 15. En meer mag ook als ik dan nog zin heb en het nog lekker gaat :slight_smile:

Vlinder: dat is zeker goed nieuws :smiley: Hopelijk komt er nuttige info uit het overleg en weet je daarna of het verstandig is om binnen niet al te lange tijd zwanger te worden.



Noekie: onder de 100 is een magische grens. Heb je foto’s bekeken en je ziet er goed uit nu :thumbup: Nog ff doorzetten voor de volgende 10 kg 8)



Meissie: accuut opstartend gerammel van je eierstokken, klinkt als iets medisch: misschien moet je met een dokter gaan praten :wink: Leuk voor je, nu nog ‘ff’ wachten tot januari.



Over wachten gesproken: ik moet 4 weken wachten op de uitslag van de intake bij het KID centrum. En dat wordt toch best wel spannend want die psycholoog is een beetje een raar mens (had ik al gelezen op een ander forum gelukkig) dus ik ben er niet echt heel zelfverzekerd uitgekomen. ik wilde laten merken dat ik er goed over nagedacht had of een kindje krijgen voor mij alleen wel te doen is. Toen kreeg ik de opmerking dat ik wel heel rationeel overkwam. Maar denk dat ze dat soort opemrkingen ook maakt om te kijken hoe je daarop reageert. Dus heb uitgelegd dat de gevoelskant voor mij zo vanzelfsprekend is (ik wil eigenlijk altijd al een kindje) dat ik daar niet zo veel over kan zeggen. Maar ze is nogal kritsch op het hele BAM (bewust alleenstaande moeder) idee en blijkbaar vindt ze het niet nuttig om haar eigen mening te verbergen.

Aan de andere kant is de kans om afgewezen te worden niet zo heel groot: ook bij het KID-centrum is een groot deel van de vrouwen BAM (of doet een poging dat te worden).

Anyhow…wachten dus. Daarna nog wat testjes bij mijn eigen huisarts, en 2 maanden voor de donormatch en dan zou over ongeveer 4 maanden de eerste inseminatie kunnen zijn :shifty: :mrgreen:

Spannend zeg Szus!!! Hopelijk is het allemaal goed gegaan met het gesprek en kan het gewoon allemaal doorgaan. Wie weet word je in 2013 wel mama :inlove: :inlove:

Tjonge szus wat spannend allemaal!!

En ik vind het ongelovelijk dapper dat je gewoon je droom achter na jaagt, daarom gaat het je ook lukken…ik voel het gewoon!

En wat mijn acute 4e kinderwens betreft…that’s who I am…hollen of stilstaan…hahaha.



Noekie waar heb jij foto’s geplaatst van je transformatie??



Hier vind ik het wel een lekker idee hoor om misschien nog een keer zwanger te mogen zijn. En omdat ik hier mijn verhaal kwijt kan ben ik ook niet geneigd het nu al aan vriendinnen te vertellen. Ik weet dat mijn beste vriendinnetje hier ook wel eens te vinden is dus Tries…SSSTTTTT!!!

Zo nu even lekker onderuit op de bank, morgen een dag van verjaardagsvisites.



Fijne avond Dames

Op de vorige blz staat de link naar het topic. Zit nu op foon, dus kan niet echt zoeken.

Ik ben vrijdag gebeld door het ziekenhuis. Ze willen toch opereren omdat de bult snel groeit en ik veel last hebt met praten en slikken. Hoe eerder hoe beter wat mij betreft. 4 juli mag ik nu al bij de chirurg komen voor een gesprekje en dan gelijk de wachtlijst op. Kan dus best snel gaan gebeuren.



Wat ik wel gek vond was dat de dokter zei dat ze na die operatie pas echt 100% zeker weten of het goed of kwaadaardig is… terwijl ze van de week zei dat het goedaardig was. Wel gevraagd hoe of wat en dat antwoord begreep ik maar toch vind ik het apart, waarom wilde ze dan ook nog nadenken over de optie van over een half jaar weer onderzoeken.



Wel fijn dat ze rekening houden met onze kinderwens en het allemaal zo snel plannen.



Gezellig dat je mee komt schrijven Meissie, leuk dat jullie misschien nog een vierde kindje willen.



Jeetje Noekie wat ben jij veel afgevallen zeg, je ziet er goed uit hoor!



En Szus, even afwachten nu voor je… ook spannend! Zou super zijn als je over 4 maanden voor de eerste keer geinsemineerd kan worden :smiley:

Klinkt inderdaad als een aparte psychologe maar misschien deed ze wel een beetje zo om te kijken hoe je reageert?



Ik ben hier denk ik vandaag voor het laatst… ga dinsdag op vakantie en vandaag en morgen nog wat dingen te doen.

Tot over 2 weken meiden, en als er nog iemand tussendoor op vakantie gaat, fijne vakantie ook!

Mag ik me bij jullie aansluiten?



Hier na 4 kindjes, kriebels voor een 5e. :slight_smile:



Nooit gedacht overigens, we dachten altijd dat we na nr4 klaar zouden zijn met ons gezin (nr 4 was al een onverwachte toegift), maar ondanks dat ons geluk compleet voelt, hebben we nog plek over in ons huis en hart…



We willen nog wel even wachten, want we zitten nu nog in een wat moeilijkere fase (kan ik helaas hier op het forum niets over kwijt), we hebben veel over ons heen gehad de laatste maanden en ik wil dat dat eerst helemaal goed komt, dat gaat nog wel even duren. En er zijn nog wat andere dingetjes die ik op een rijtje wil hebben, waaronder net als Noekie ook wat kilotjes kwijt (ben al op weg ben sinds 1 mei 8 kilo kwijt) :wink:



Ik ben er eerlijk gezegd dagelijks wel mee bezig. Ik gebruik geen anticonceptie maar geef nu nog borstvoeding, en heb daardoor geen cyclus, ik wil daar ook nog niet mee stoppen. Ook heb ik PCOS, waardoor spontaan zwanger worden ook lastiger (maar niet onmogelijk) is. Ik heb nog nooit een normale cyclus gehad, toch kwamen 2 van onze kindjes spontaan, de andere 2 via een (lange) medische en hormonale weg. We zullen dus wel zien hoe het in de toekomst gaat :slight_smile:



Zo als het er nu naar uit ziet wil ik er in de loop van 2013 weer voor gaan.



Lijkt me leuk om er alvast over te kletsen met jullie!



Noekie, leuk je in dit topic weer terug te zien!



Szus, ik heb lange tijd met je zus geschreven en nog steeds contact met haar. Onze 2e dochter is even oud als M.erel. Ik vind jou keuze heel leuk en dapper! Ik ben benieuwd naar het vervolg. :slight_smile:

Welkom Marda, suc6 met wachten totdat het zover is.

Hier ook pas vanaf 2013 dat we echt gaan werken aan een 4e kindje hoor. Wel leuk dat er tegenwoordig weer veel grote gezinnen zijn/komen.

Ik houd wel van de drukte en gezelligheid om me heen.

Heee Marda!! Gezellig om je hier te zien hihi, ik zit hier al een tijdje te rammelen hoor :wink: Een 5e kindje, wauw! Gezellig hoor! Ik heb altijd gezegd dat ik 4 kindjes wil, dus als alles meewerkt, dan komt hier hopelijk ook een groot gezin! Maarja, zo ver zijn we nog lang niet :wink:



Met vriend wel over gehad en ik mag in ieder geval op 1 september stoppen met de pil. We gaan er dan nog niet meteen voor hoor, waarschijnlijk rond april. En we gaan misschien 18 juni 2013 trouwen, dan zijn we 5,5 jaar samen :wink: Ik wilde eerst met 5 jaar, maarja dat is 18 december, zo drukke periode en koud enzo, en vriend wil niet zo snel, dus 18 juni vond hij wel een idee. Niks ligt nog vast hoor, alleen het stoppen met de pil dan!

@aapie wrote:

breekt in



@meissie wrote:
Ik kom voorzichtig om het hoekje kijken hier.

Altijd geroepen dat we dromen van een gezin met 4 kindjes maar na de komst van nummer 2 en 3 binnen 11 maanden na elkaar gezegt dat nummer 4 er niet komt. Maar nu we in rustiger vaarwater komen merk ik dat het weer gaat rammelen. Moet het nog wel kenbaar maken aan manlief hahaha en als hij er anders over denkt dan respecteer ik het maar wat nou als hij hetzelfde voelt…dat we nog niet klaar zijn met kindjes krijgen. Tjee hey het zou zomaar kunnen dat we voor een 4e kindje gaan vanaf volgend jaar.



Ik ga proberen jullie in de gaten te houden!!





En voor de mensen die mij op facebook hebben…SSSSSTTTTTTTT.



Thanx en groetjes




Wat een leuk berichtje :lol:

Ik houd mijn mond hoor :wink:



En hier is de deur ook nog niet gesloten. Alleen niet op korte termijn!



breekt uit




Wat een leuke berichten :lol: … Hier gaat de deur langzaam open, als we het met het huis hebben geregeld of een ander huis gaan we er voor :wink: :inlove:

Wat leuk allemaal!!!



Heb echt tijden het gevoel gehad klaar te zijn…maar langzaam aan is het toch weer gaan kriebelen.

Zou zo graag nog eens dat getrappel in mijn buik willen voelen en het eerste moment dat je je kindje voor het eerst ziet willen meemaken.

Alle periodes van een leven heeft wel “iets” maar die beginmomentjes vergeet je zo snel.



Maar joh wat leuk dat we elkaar hier weer tegen komen!