Ei-Rammelaars 2012 (deel 12)

Zo gaat het bij grote commerciele spermabanken. In NL is er sowieso niet zoveel keuze. Zij zorgen dat alle donoren gezonde ‘prettige’ mannen zijn. Verder zorgen in ieder geval dat’ie qua ras en haarkleur enzo een beetje op mij lijkt. Ik zou het wel prettig vinden als’ie een beetje intelligent is. Meer wensen heb ik niet. Karakter valt toch niet in te schatten n.a.v. wat die mannen zelf vertellen. Denk dat veel van die boekjes met donoren vol staan met opgepimpte beschrijvingen van eigenlijk heel normale mannen.

Ik wacht rustig af :angel:

Ja, dat zal best haha, ze vertellen het natuurlijk altijd wat mooier, niemand is nu eenmaal perfect :wink: Ik zou eigenlijk voor een donkere man kiezen dan, krijg je zo’n mooi halfbloed kindje :inlove: :lol:

@Tijger: Succes!! Hopelijk gaat het snel aanslaan en verwachten jullie nog dit jaar een kindje!!

Ik ben er net achter gekomen dat ik een ballonvaart heb gewonnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zoo hier is het stilletjes.

Van week nog weer even met manlief gepraat over een vierde kindje en nu staat het vast, vanaf januari gaan wij ervoor!!

Wel ben ik allen grote babyzooi aan het verkopen, de tweelingwagen is al verkocht en opgehaald, donderdagavond word de babykamer opgehaald.

Voor babietje nummero 4 hebben we wel een ledikant en verschonen kan op de hemneskast van Jolijn.

Goeie tweedehands kinderwagen is te koop op marktplaats!

Ohhh Jolijn is wakker…tot later!!

Spannend hoor!!

Leuk, die knopen die worden doorgehakt. :slight_smile:

Het is inderdaad erg rustig hier. Allemaal lekker buiten in de tuin aan het rammelen? Maar ik heb zelf eigenlijk ook niets te melden :wink:

Prettig weekend!

Ik ben weer terug! We hebben echt een super vakantie gehad. Heerlijk je neus achterna en doen waar je zelf zin in hebt. Lekker van de zon genoten, lekker gegeten en gedronken en omdat ik niet zwanger was heb ik ook heerlijk aan de cocktailtjes gezeten. Een paar keer flink aangeschoten 2 hoog de trap op moeten lopen… dat was best lastig want ik kon alleen maar lachen om alles dus dan lukt lopen niet zo goed hahaha! Kortom… genoten en nieuwe energie op gedaan.’

Welkom Marda en Smartygirl, gezellig dat jullie mee komen schrijven.

Goed nieuws Szus dat je door mag!! Wat fijn joh! Zelf ben ik ook niet meer zo heel jong… 37 jaar geworden in juni. Heb mijn vriend op mijn 33ste pas ontmoet.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ikzelf ben afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de chirurg. Ik word 26 juli al geopereerd, best snel maar wel erg fijn. Dan kan ik daarna beginnen aan het herstel en kunnen we weer door.

De twijfel bij mijn eigen arts en de chirurg dat het toch alsnog niet goed is, is er nog steeds. Waar ik eerst een goede uitslag kreeg na de PET scan lijken ze daar nu op terug te komen omdat de bult maar blijft groeien. Daar baal ik flink van, maar goed over 3 weken is het weg en dan hoor ik het wel.

Verder nog wel genoten ook van de afgelopen dagen thuis. Heerlijk in huis en in de tuin gerommeld. Mijn zus is verhuisd en we hebben hun geholpen, allemaal rommeldingetjes gedaan eigenlijk maar heerlijk genoten. Morgen gaan we picknicken met mijn zwanger/schoonzus en hun kids en morgenavond naar vrienden. Zondag lekker niks en dan maandag weer werken… moet er nog ff niet aan denken.

Noekie wil je het lijstje aanpassen… IK BEN ZWANGER!!!

Vlinder: wat goed om te horen dat je vakantie zo lekker was! waar was je ook al weer geweest? De operatie komt er al bijna aan. Hopelijk gaat alles goed en kan je daarna weer herstellen en verder gaan. Ik wens je heel veel succes en sterkte.

Noekie heb je de balon vaart al gedaan? lijkt me super gaaf!

Dank je wel Natassia, gaat goed komen… Ik hoop tegen die tijd zeker op zon zodat ik lekker in de tuin kan zitten om te herstellen. Mag 2 weken volledig niks doen en dan is buiten zijn wel lekker :smiley:

Super dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd !!! Lijstje wordt binnenkort aangepast, ben momenteel heel erg druk!

Natassia, gefeliciteerd!!

Een van mijn beste vriendinnnen is nu 39 weken zwanger van haar eerste kindje, ze wordt morgen voor de tweede keer gestript, en als ik haar verloskundige mag geloven gaat het dan doorzetten, zo spannend!!

Gister met haar een ijsje gaan eten, en als we het dan zo over alle babydingen praten begint het weer extra te kriebelen, alhoewel ik voorlopig nog echt niet wil hoor, haha zo dubbel!

Hoe gaat het met de rest?

Hoi meiden, tijdje niet geweest. Had behalve fulltime werken zoveel dingen 's avonds te doen dat het er niet van kwam.

Nog een paar dagen dan wordt ik geopereerd. Kijk er nog steeds naar uit… vandaag weer bijna geen stem en veel pijn dus ik kan echt niet wachten totdat het donderdag is.

Vannacht met mijn vriend naar de huisartsenpost gegaan. Hij had zo’n druk op zijn borst en hart/vaatziekten komen in de familie voor dus zekere voor het onzekere. Na onderzoek bleken het zijn borstspieren te zijn waar hij last van heeft waarschijnlijk omdat hij gisteren overdag teveel zwaar werk heeft gedaan. Helemaal gerust gingen we weer naar huis, we lagen om half 4 weer op bed.

Vandaag ging het redelijk met hem qua pijn. We zijn lekker even naar het strand geweest en nu ligt hij te slapen. Een gebroken nacht (hij werd wakker van de pijn) en de spanning zijn wat veel voor hem en dat kan ik me goed voorstellen. De pijn moet uit zichzelf zakken dus hopelijk gaat het morgen weer ietsje beter dan vandaag. We zien het wel.

Vlinder, hoe gaat het nu, hoe is het met je operatie gegaan?

Mijn vriendin is afgelopen zaterdag bevallen, ik ben gister even op kraambezoek geweest, wat een lief popje is het :inlove:

Leuk om te zien, en natuurlijk kriebelt het dan, maar besef ook dat ik er op dit moment zelf nog niet aan toe ben, een 5e komt er waarschijnlijk nog wel ooit, maar 4 is voorlopig echt genoeg :slight_smile:

Hier ook maar even een berichtje plaatsen :smiley:

Ik had viavia van dit forum gehoord en tijdens het googlen hier ook eens voorbij gekomen. ik dacht dat het misschien wat te vroeg was me hier aan te melden maar toen bleek (o.a.) dit topic er te zijn, wat fijn dat er een rammeltopic is :wink:

Ik heb heel lang gedacht dat het "rammelen"een fabel was , of in elk geval niet voor mij weggelegd. maar een paar jaar geleden kwam ik in een situatie terecht die dat langzamerhand veranderde, heel geleidelijk aan eigenlijk. En nu zijn we op het punt dat ik zo ca. eind september vast met de pil stop, we stoppen samen met roken en als dat eenmaal ahum in het systeem zit zeg maar dan …tja :smiley:

Sinds we het er over eens zijn dat we er toch voor willen gaan ben ik er erg veel mee bezig; hoe snel zal die cyclus van mij weer op gang zijn, hoe zat dat nou ook al weer precies met zo’n cyclus, als we er eenmaal echt voor gaan hoe zal dit en dat en zus en zo… :lol:

nou…benieuwd hoe het met jullie is, had het topic zo eens doorgelezen…ik kom er even tussen door kleppen natuurlijk :slight_smile:

Ha, gezellig dat je hier ook langs komt! Het is momenteel een beetje rustig in dit topic, maar komt wel weer, gaat met vlagen zegmaar :slight_smile:

Als je ook in het lijstje wilt, kun je je gegevens even pb’en naar me!

eej Noekie, het was me al opgevallen ja dat het rustig was. misschien ook vakantietijd etc.

Lijstje is toch voor als je er eenmaal voor gaat toch?

Is het rammel-lijstje, daar kun je op met eventueel een voorstelverhaaltje waarom je er aan het rammelen bent haha en waarom je er nog niet voor kunt/wilt/mag gaan zeg maar :slight_smile:

Onderste deel is dus de echte rammelaars, de bovenste dames zijn inmiddels al echt bezig, maar waren hier rammelaars.

Puk, welkom hier. Stoppen met roken is idd een goede aanrader, zowel voor de vruchtbaarheid als de gezondheid van je kindje.

Marda, leuk dat je vriendin bevallen is.

Noeki, hoe gaat het met de afvalrace. Je bent natuurlijk heel wat kwijt, moet er nog veel af?

Hier de eerste ronde met clomid, volgens mij heb ik er een eisprong van gekregen en ik zit nu op het wachtbankje. Erg spannend.

Ik kan trouwens verklappen dat Natassia, die op het lijstje staat, zwanger is.

eej Tijger,

dank je voor t welkom :smiley: Er zijn meer redenen dat ik stop maar dit is zeker een heel erg belangrijke. ik wil trouwens ook niet midden in de heftigste "afkick"verschijnselen zitten mocht ik zwanger worden…we gaan er dus niet gelijk voor wanneer ik stop met de pil.

Tot die tijd hoop ik gezellig mee te rammelen :mrgreen:

Groot gelijk hoor, ik was zelf al een klein jaar gestopt met roken toen ik met de pil stopte. Eerst de rommel uit mijn lijf