Gezellig Dijo!!
Welkom Dijo, gezellig dat je af en toe komt buurten
Ohja, ben vandaag ongesteld geworden, 29 dagen, dat is nog eens netjes! Had ik niet verwacht na 11 jaar pil! Maar vanavond gaat ook de 1e pil er weer in. Lichaam werkt in ieder geval nog, maar aangezien we nu toch nog wat langer gaan wachten, maar weer aan de pil. Die condooms ben ik na een maand alweer zat haha
Wat goed Noekie dat je netje een 29 dagen cyclus hebt! Kan me voorstellen dat je weer met de pil start… condooms zijn inderdaad niet fijn en nu hoef je nergens over na te denken (nou ja, nergens, wel de pil in nemen maar dat zit vast nog wel in je systeem ).
Merkte je verschil aan jezelf tussen pil slikken en niet wat betreft hormonen?
Ik heb niets gemerkt eigenlijk nadat ik was gestopt. Nu pas weer 1 pil op, merk nu nog niets. Denk dat ik weinig zal merken.
Bij mij is het zo een bevrijding dat stoppen met de pil! Na m’n zwangerschap kreeg ik een zwaardere pil omdat ik zo een last had van m’n ongi. Nou dan maar last van m’n ongi ik werd een totaal ander mens… Voel me nu veel relaxer en geen gezeik van hormonen die me een ander mens maken!
Mr snap ook dat condooms vervelend zijn!!! Vind ik namelijk ook niets…
Zo, nog een topic die mij wel aan staat.
Ik zit hier natuurlijk net als jullie allemaal op dit forum omdat ook ik een kinderwens heb (en mijn man dan)…
Een kleine 2 maand geleden zijn wij getrouwd en we lopen al een jaar rond met het idee dat een kleine wel welkom is.
In december gestopt met de pil (omdat er volgens mij wel ontpilt moet worden en ik las ooit ergens dat elke maand gelijk staat aan 1 jaar dat je aan de pil bent geweest) en in Mei hebben we alle hekken losgegooid.
Sindsdien is het elke maand weer spannend maar helaas nog geen positief bericht.
Moet wel bekennen dat onze hele vriendenkring inmiddels baby’s heeft (3 zijn er dit jaar alleen al bevallen) en dat het dan erg frustrerend is om dan ‘‘gezellig’’ over baby’s te praten.
Maar goed, dat mag ik de mama’s en vooral de kinderen niet kwalijk nemen, maar ik denk dat jullie mij wel begrijpen haha.
Afijn, tot die tijd klussen wij vrolijk verder.
Ik zit nu op het wachtbankje en ik zal overmorgen ongi moeten worden, we wachten in spanning af…
Hoi wieffie…welkom!!! spannend hou je ons op de hoogte.
Doe je aan ovutesten of gewoon afwachten?? Snap dat t lastig is dat je omgeving Al gezegend is met kleintjes maar jou tijd komt en Maybe ben j dan alleen zwanger en sta jij in t middelpunt en je kan tips bij hun weghalen …
Ik heb m’n verlangen naar een 2e uitgesproken en mijn man wilt mr1 ding tegelijk en aangezien de nieuwbouw in april eraan komt dacht hij wachten we daarop en dan voor nr 2 te gaan!! Hij gaat t even bedenken of we gaan proberen!! Mr hij is bang dat t huis niet af is enzo mr ik voorzie geen problemen!!
Hopelijk bedenkt hij zich positief!!
Hallo, ik ben WK en ik heb echt onwijs rammelende eierstokken! Ik heb al 3 kinderen. 2 uit een eerdere relatie en die wonen nu bij hun vader. Ze zijn al groter, 15 en 14. En met mijn man van nu heb ik een dochter die in november 4 word. Enne aangezien ik ook al richting 40 ga, vind ik wel dat het niet lang meer moet duren. Dus mijn eierstokken rammelen maar die ventjes bij hem zitten wel goed volgens mij. Hij wil nog even wachten. Hij vindt dat onze situatie nog niet helemaal goed is voor een ander kind erbij te krijgen. Hij wil even een aantal dingen afwachten. Onze relatie zit goed en onze dochter is een schatje, wel een hele bijdehante trouwens. Alleen wil mijn zoon misschien terugkomen naar ons toe en het probleem is dat we heel veel problemen hebben gehad met de kinderen toen de kinderen nog bij ons woonden. Hun vader stookte en stookt ze heel erg op tussen ons dus dat leverde regelmatig ruzie op. Mijn man is bang dat als mijn zoon terugkomt dat dat weer zo wordt. Hij wil dat dus eerst even afwachten voor hij een nieuw kind in ons gezin wil laten komen want hij is van mening dat je wel tachtig kinderen kan hebben maar dat je ze GOED moet opvoeden en dat je situatie goed moet zijn. En alhoewel ik het echt onwijs vreselijk irritant vind kan ik het wel begrijpen. Maar ik hoop natuurlijk op een wondertje… :roll: want u never know!
Hey WK… Lastige situatie dus…
Dus je 2 zoons wonen niet meer bij juli omdat je ex stookte! Wat doet jullie nu nadenken over een terugkomst of waarom heeft je zoon zich nu bedacht?!
Hopelijk worden die rammelende eierstokken van jou gauw beantwoord!!
Hier heeft m’n man aangegeven dat we vanaf dec gaan kijken of we een 2e mogen krijgen!! dus dat is fijn nieuws en niet zo lang meer wachten tot we weer gericht gaan klussen
Hoest verder dames??
Wieffie ongi geworden vorige week??
Puk … Hoe gaat het ermee… Gaat t al iets beter??
Noekie je zit in het gastouderschap… Eigen bedrijf?! Heb je last van de crisis?!
Tot gauw dames!!
Weiffie en WK welkom! Gezellig dat jullie mee komen schrijven.
Spannend dijo dat jullie er vanaf december echt voor willen gaan. Dat gaat al best snel, leuk!
Ik ben eventjes niet online geweest. Had geen energie de afgelopen tijd.
Ben vanmorgen weer uit het ziekenhuis gekomen. Was vanaf woensdag opgenomen voor de radio actieve jodium kuur. Voel me flink beroerd nu maar dat hoort erbij. Ga zo lekker even liggen, hopelijk val ik nog even in slaap.
Volgende week vrijdag een total body scan… dus het blijft nog wel even spannend maar dit ligt in ieder geval weer achter me.
Hoe gaat het met jou Noekie? En met jou Puk?
Ik hoop niet dat ik iemand nu vergeet…
Mm… Vlinder spannend allemaal… Sterkte…
Heb net met de puffclub van m’n dochter avond gehad… Zo leuk om samen ervaringen uit te wisselen… Leuke ploeg ook!!
Truste
Nou mijn zoon wilde zelf terugkomen maar… ineens niet meer! Dus mijn man heeft al serieus na zitten denken over een 2e. Yihaaaaa. Ik ben nu aan het wachten tot mijn menstruatie komt en dan daarna gaan we hopelijk proberen!!!
Goed nieuws… Mr waarom wilt hij nu ineens niet meer terug komen dan!!
Spannend allemaal Vlinder, gelukkig heb je alweer een paar dingen achter de rug. Hopelijk valt de bodyscan ook mee, sterkte in ieder geval!
Hier gaat het zijn gangetje, momenteel wat minder bezig met de kinderwens, omdat die sowieso uitgesteld gaat worden voorlopig, waarschijnlijk 1,5 a 2 jaar. Dus ben hier ook wat minder te vinden momenteel. Verder lekker bezig met bedrijf opbouwen, mooiste is als dat straks goed genoeg loopt als we echt voor een kindje gaan!
Mag ik me hier ook melden?
Ben bijna 7 maand geleden bevallen van een prachtig mannetje, heb een spiraal laten zetten, maar man, wat kriebelt het… :?
Ik wil echt zó graag weer zwanger zijn, vond dat zo geweldig.
Babytijd (eerste paar maanden) dan weer minder, maar daar komen we ook wel doorheen. Heb wel een plaatje in mijn hoofd van 3 of 4 kids, maar we hebben nu niet echt de ruimte… Kids zouden dan samen op een kamer moeten en dat lijkt me niet praktisch/gewenst… :?
Manlief zou volgens mij op zich wel willen, maar nu nog niet, omdat de eerste dramatische maanden van onze beide mannetjes hem nog té vers in het geheugen staan.
Voorlopig wordt het dus waarschijnlijk nog niks, maar man, wat kriebelt het…
Welkom Tierrr, gezellig dat je mee komt schrijven!
Leuk dat jullie al een zoontje van 7 maanden hebben.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ikzelf heb afgelopen vrijdag de total body scan gehad en nu is het afwachten op de uitslag a.s. vrijdag. Er was nog wel iets te zien dus er is een extra scan gemaakt ook, daar maak ik me wel een beetje zorgen om… hoewel ze niet hebben gezegd wat ze gezien hebben dus misschien maak ik me zorgen om niks. Hope so!
Weer spannend dus Vlinder, ik duim voor je dat de uitslag goed is!
Welkom Tierrr!
Tierr welkom!! Snap m maar genieten van je kleine man is ook wel even leuk toch… Mr gezellie…
Vlinder… Spannend ben benieuwd wat er uitkomt!!
Noekie hoest met jou!!
Hier gaat het zijn gangetje Ene dag vind ik het moeilijk dat we het uitstellen en de andere dag heb ik er vrede mee. Ik wilde rond mijn 25e ongeveer mama worden en dat gaat nu richting de 30 dat we er pas echt voor gaan… Dus dat is best even slikken soms.