eerste zwangerschapsverschijnselen

ik zou zeggen: TESTEN!!!

Hoi,



Vanmorgen wilde ik testen, kreeg plots ontzettende kramp in mijn onderbuik…helaas weer ongi, balen balen balen!

Ik denk zelf dat het een miskraam is omdat er toch een klein “frotje” mee er uit kwam. Volgende keer maar hopen dat het lukt.



groetjes Leentje.

hoi hoi

we zijn doormiddel van zi bezig om zwanger te raken helaas is dit al een paar keer fout gegaan maar nieuwe mnd weer nieuwe kansen

alleen deze ronde heb en voel ik dingen die ik niet eerder gevoeld heb namelijk een heel raar gevoel de hele tijd in mijn buik net of er een balloon inzit ook slapen gaat niet zoals voorheen heb van die abnormale dromen en liggen op mijn buik terwijl dat normaal toch echt mijn slaap standje was vind ik niet prettig

normaal nooit last gehad van broeken maar nu door het gevoel in mijn buik vind ik het dragen broeken niet meer prettig of ze moeten al lekker los hangen

misselijkheid en zuurbranden hebben me ook gevonden pfff maar gelukkig niet iedere dag

ben elke dag voor mijn doen vroeg wakker als ik lang slaap dan is het kwart over negen

ik kan de hele dag door eten waardoor ik dus ook behoorlijk aan het uitdijen ben

weet dus ook niet echt of het door het eten komt of misschien door een zwangerschap dat ik flinkere borsten en buik gekregen heb (en ik ben al niet de smalste )

moet nog tot zeker donderdag wachten voor mijn eerste nod kan ook iets langer zijn heb niet echt een vaste cyclus maar dan ben ik uitgegaan van de laatste 3 cyclussen en dan zou donderdag mijn eerste nod zijn

mijn slijm vloeit behoorlijk en een abonement op de wc zou toepasselijk zijn maar helaas die laatste twee heb ik ook altijd voor mijn mentruatie grrrrr dus daar ben ik niet zo blij mee

tja heel verhaal maar moest het echt even kwijt want ik word er een beetje tuureluur van

helaas zit ik met het probleem vleesbomen maar volgens mijn gynacoloog zou ik toch gewoon zwanger kunnen worden

voor iedereen die ook in de stress zit en dat het goed mag aflopen voor jullie

_________________

laat iedereen in zijn of haar eigen waarde dan is het leven een heel stuk makkelijker

hoi hoi



Ik ben nieuw hier. Ben sinds eind oktober gestopt met de nuvaring.

En had 14 dagen geleden al oni moeten worden. al een paar testen gedaan. de laatste 2 dgn geleden. alle negatief. heb wel rommelige darmen, steken in mijn onderbuik (vooral met vrijen). Kan van kinds af aan al veel slapen. maar vandaag had ik op mijn werk de trap genomen en moest echt even uitrusten. Zal ik dan toch zwanger zijn ook al zijn de testen negatief. Wat kan ik het beste doen nu.



Wendie

Hoi Wendie,



Als ik jou was zou ik toch even een afspraak maken bij je huisarts, wie weet ben je inderdaad zwanger!!!

Ik hoop het voor je.



Succes en sterkte, ik zal voor je duimen.

Groetjes Leentje.

het is weer mislukt ik ben weer begonnen met vloeien

@dolphi wrote:

het is weer mislukt ik ben weer begonnen met vloeien




Hoi Dolphi,



Ik ken het gevoel, klote he?

Nou veel sterkte komende dagen!

Ze zeggen altijd de aanhouder wint, maar soms twijfel ik daar wel eens aan.



Groetjes Leentje.

even een vraagje waren bij jullie de klachten, elke dag even sterk aanwezig.

Ik hoop zo dat het deze maand raak is heb last van misselijkheid, zeurend gevoel bij baarmoeder, moet volgende week pas :twisted: :twisted: :twisted: krijgen Bedankt Beele.

Tja en dan mag ik ook eindelijk mijn kwaaltjes opschrijven.



Paar dagen na de IUI werd mijn man heel aanhankelijk…dat was gewoon eng omdat hij nooit knuffelig is :lol: Daarnaast had ik 's ochtends last van bloedneuzen. 7 dagen na de IUI hele scherpe pijnscheuten rechtsonderin, terwijl mijn follikel op links is gesprongen. Op dag 9 na IUI een veeg rozeverlies na een grote boodschap, daarna alleen nog maar wat kleuring in de schede, dit hield op na dag 11. Ook begonnen toen mijn borsten aan de zijkant wat gevoeliger te worden. Gister op 13 dagen 2 heule vage sensitesten, en vanmorgen nog een hele vage kruidvattest maar het streepje is vanaf een armlengte te zien.

Wel het gevoel of er telkens wat nattigs loopt. denk ook elke keer dat in ongesteld ben geworden.



Durf bij wijze van spreken niet naar de wc te gaan voor nummertje bang dat ik iets in gang zet.



Dus ik zeg ja!! :mrgreen:

Hoi Mooncatcher,

Ik wil je hartelijk feliciteren,

Ook al is die test licht, dan ben je toch zwanger!!!

Alleen nog niet zoveel HCG in je bloed, maar dat komt wel!



Groetjes Beele.

dag dames kom ff mee schrijven vandaag een positieve test namelijk :slight_smile:



ik zal wat dingen aan geven wat ik had en heb .



eisprong pijn gehad 4 dagen lang links …



daarna 8 dagen voor nod al buikpijn hebben denken dat je al ongi gaat worden

5 dagen voor nod tintelende borsten net als toe schiet reflex bij boorstvoeding en pijn in mijn liezen



3 dagen voor nod misselijk , nog steeds die ongi pijn , diaree rommelende darmen en meer moe niet extreem .



nu ik weet dat ik zwanger ben die ongi pijn is er nog steeds af en toe ook steken in mijn liezen , misselijk na eten en sommige dingen ruiken echt jakkie geen trek in mijn koffie meer en ik ben een koffie junk



ik hoop dat meiden hier wat aan hebben

gr natas

Nathascha,



Van harte gefeliciteerd,

Voel me net zoals jij omschrijft mijn NOD is as vrijdag.

Dus dan mag ik pas testen!

Groetjes Beele

hai beele , ik heb 4 dagen voor mijn nod getest een 3 gaf een lichte posi aan maar geloofde het niet omdat ik ook gekke krampen heb lijkt net ongo krampen maar toch ook weer niet voel het in mijn lies trekken dan en buik ook en me rug …







ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: succes :slight_smile:



gr natas

zo heb vandaag nog een test gedaan … zelfde merk alleen is deze nu wat lichter dan de andere is dat normaal of gaat er wat fout ? of geeft iedere test niet elke keer zelfde sterkte aan van het zelfde merk ?

of ben ik mij zelf nu gek aan het maken ?



gr natas

Ik denk dat je jezelf gek maakt !

koop desnoods een digitate !!

die zegt gewoon zwanger of niet zwanger!





Een beetje zwanger bestaat niet>

En niet gelijk van het ergsten uitgaan probeer een beetje te genieten!



Omdat alles nog zo pril is en nog maar net overtijd heb je niet veel HCG

Maak je maar niet druk komt allemaal goed

Groetjes Beele

Hallowa Mooncatcher,



Wat fijn dat het de zesde keer eindelijk gelukt is, van harte gefeliciteerd!! Maar… als er een steepje verschijnt op de test dan is het raak, een beetje bestaat volgens iedereen nog niet.



Succes en geniet ervan,

groetjes leentje.

hoi



ik ben nieuw hier.

ben nu 5 weken zwanger maar heb last van bloedverlies, wie weet wat dit kan zijn?

het is niet veel af en toe eens wat.



groetjes anja

Hoi Anja,

Heb ik ook met mijn eerste zwangerschap gehad.

Ik gelijk paniek, was niet nodig heb gezonde zoon gekregen.

Als het maar niet veel wordt, anders eve huisarts bellen.

Maar baarmoeder, heeft nu een betere doorbloeding.

Dus het is niet altijd iets ernstig.



Hoop je een beetje gerust gesteld te hebben.



Groetjes Beele.

hoi beele,



je hebt me gerust gesteld.

heb net nog even een test gekocht en die was positief dus dat is ook wel lekker.

ben nog nooit zwanger geweest dit is mijn eerste keer.



dank je wel voor je antwoord.



groetjes anja

zoalng het niet doozet hoef je je echt geen zorgen te maken :-*