eerste zwangerschapsverschijnselen

hallo!

ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.

toch weet ik voor +/- 80 % zeker dat ik zwanger ben

ik ben al eerder zwanger geweest en heb toen een abortus laten plegen omdat het allemaal gewoon niet haalbaar was…

maar de meeste klachten die ik toen had, heb ik nu weer.

ben wel 2 weken geleden nog ongesteld geweest.

ik heb deze verschijnselen:

pijnlijke borsten en ze lijken ook wat groter en harder

veel misselijk (niet alleen in de ochtend, maar de hele dag door)

verstopte neus

ruik heel goed

de boter smaakt naar kruidenboter (waar dat vandaan komt:S?)

menstruatiepijn

erg emotioneel en prikkelbaar

weinig zin in sex

niet goed kunnen poepen

veel afscheiding, die ook wit/gelig/bruin is

heeft iemand een idee of ik nou wel of niet zwanger ben…?

weet echt bijna zeker van wel, maar de test wijst uit van niet…

Bedankt alvast!

Groetjes Femke

@Femmes wrote:

hallo!

ik ben al eerder zwanger geweest en heb toen een abortus laten plegen omdat het allemaal gewoon niet haalbaar was…

verstopte neus

ruik heel goed

menstruatiepijn

weinig zin in sex

niet goed kunnen poepen

Bedankt alvast!

Groetjes Femke

ik zou nog even wachten met testen en gewoon wachten of je gewoon ongesteld word zo niet dan een test doen?

In het begin wees hij ook niets uit maar ik deed ook de test nadat ik ongesteld moest worden en het niet geworden was. En noumoet ik morgen voor de echo hoeveel wekenhet is. :slight_smile:

@Femmes wrote:

hallo!

verstopte neus

ruik heel goed

menstruatiepijn

weinig zin in sex

niet goed kunnen poepen

Bedankt alvast!

Groetjes Femke

Als je 2 weken geleden nog ongesteld ben geweest zul je rond deze tijd pas je eisprong hebben en kun je nog niet zwanger zijn lijkt me.

Pas rond je NOD zul je aan een test kunnen zien of je echt zwanger bent.

de menstruatie was minder ‘bloederig’ als normaal en het bloed was niet rood,maar donkerbruin.

ik doe over 2 weken nog maar een test en dan kijken of het negatief is.

raar dat je als vrouw echt voelt wanneer je zwanger bent he…

normaal had ik me er niet zo druk over gemaakt, maar omdat dat gevoel zo hevig is, dacht ik dat het beter was om er toch maar wat meer advies over in te winnen.

dank jullie wel en hou jullie op de hoogte!

hoihoi dames

ik zal me even voorstellen ik ben lessy ben 20 jaar

ik ben namenlijk een week of 6 geleden ong 2 weken ongesteld geweest best lang ja ben 12 oktober gestop met de pil omdat ik graag eenkindje wil nu is het probleem dat ik iets langer dan 1 week overtyd ben ik heb wel de klachten van een zwangerschap begin tekrijgen ik begin witte puntjes op me tepel tekrijgen en afen toe jeuk me tieten ook haha en soms doen ze pijn ook heeeel afen toe kleine steken sorrie dat ik dat zo moet zeggen haha ik ben dagelijks misselijk het begint smorgens al en duizelig en rommelde darmen ofzo me afschijding heb ik tussen door afen toe is het bruin en afen toe is het bruin rood en soms cream achtig best heel raar hoor ik ben afgelopen vrijdag na de dokter geweest en heb me getest maar het was negatief maar ik ben nu nog steeds niet ongi ken ik zwanger zijn en de zwangerschaps test neatief zijn¿¿¿¿ of ken het zijn dat soms de zwangerschaps test niet altyd gelijk heeft¿¿ ik hoop dat ik snel een andword krijg want van al dat afwachten word je gek haha groetjes lessy :vlinder: :vlinder: :vlinder:

Mijn zwangerschapsverschijnselen tot nu toe;

Pijnlijke boobs…

Heel klein beetje misselijk…

Pijn in me onderbuik, een soort mensturatie pijn net alsof het niet wil doorzetten bij me venusheuvel aan de zijkanten…

Heel erg moe, lig soms om half 9 al te snurken…

Iedere nacht wakker omdat ik moet plassen, ik moet sowiesow vaak en veel plassen…

Heel erg prikkelbaar…

En heel erg emotioneel…

Gelukkig voel ik nog van alles, sinds vanacht voel ik steeds een soort plop gevoel boven in me baarmoeder, lijkt net of het me darmen zijn, maar het is niet de hele dag door het zijn af en toe een paar plopjes en dan is het weg… Weet iemand toevallig wat dat is??

We hebben al eerder een miskraam gehad, dus ieder wisse wasje vrees ik alweer het ergste… Ik weet dat het beter is om dat niet te doen natuurlijk, maar toch…

Ik probeer er wel van te genieten, zolang het nog duurt :smiley:

Ik denk toch dat het je darmen zijn, die zijn ruimte aan het maken voor je baarmoeder.

Hi iedereen,

Vanaf 2 maanden heb ik al veel dezelfde klachten die ik hier zie staan. Dikkere borsten, donkerdere, grotere en pijnlijke tepels, heel erg opgezwollen buik etc. etc.

Vorige maand had ik, een week na mijn nod, een aantal dagen een soort van menstruatie, maar veel donkerder en minder. Deze duurde ook maar 3 dagen ipv de 7 die ik anders heb.

Al mijn testen waren tot nu toe negatief. Ik ga morgen weer testen (eerste nod sinds nov als dat wel een echte menstruatie was geweest), dus ben benieuwd!

Wanneer deze weer negatief is probeer ik het volgende week nog een keer met Kerst (miss is mijn menstruatie een week verlengd?? Weet het ook niet!). Misschien wil ik het inderdaad te graag, dat ik al die symptomen mezelf “aangepraat” heb (horen jullie dat ook van anderen uit je omgeving?). Maar ik heb zelfs een gelige tepel-afscheiding die, volgens mijn man, nogal zurig ruikt. (Ja ik dwing hem te ruiken! hihi Die arme man!)

Ik houd jullie op de hoogte!

groetjes Stef

vraagje hoort een griepgevoel in de benen er ook bij? :shock:

Je bedoelt stijve spieren of slappe benen? Ja dat had ik ook af en toe (nu nog zelfs soms).

@cathyanne wrote:

Je bedoelt stijve spieren of slappe benen? Ja dat had ik ook af en toe (nu nog zelfs soms).

ja dat bedoel ik…vooral aan het eind van de dag of als je erg druk bent geweest

Ik zit net dit topic te lezen, maar er zitten wel heel veel tekenen bij die ik ook heb, maar ik kan helemaal niet zwanger zijn (volgens mij :? )

Kan het ook komen doordat ik ontwenningsverschijnselen heb van de Nuvaring??? ehehehe

Hoi Meiden,

Ook ik heb veel van de klachten die hier genoemd worden…

Van alles eigenlijk een heel klein beetje…

Maar wat echt opvallend is dat mijn borsten en mijn tepels heel erg zacht zijn, en de rest van mijn huid ook. Echt heel opvallend, dus die kan erbij op het lijstje :wink:

En ook ik ben al ruim een week een soort van verkouden, veel last van mijn slijmvliezen en constant een lopende neus, maar wel " doorzichtig"…

liefs Gabby

:inlove:

Ik ben/heb…

• licht misselijk (kan ook van spanning komen)
  • lichte buikpijn
  • koud koud koud
  • vanmorgen wat bruinverlies bij het wassen

het heel koud hebben.

dit had ik ook bij de eerste zwangerschap

Hoe snel na het klussen kun je eigenlijk verschijnselen krijgen?

@Bat_kol wrote:

Hoe snel na het klussen kun je eigenlijk verschijnselen krijgen?

Euh laat maar, vond de topic net :oops:

-ik had dus 5 dagen voor mn nod vlagen van misselijkheid.

-Geen tekenen dat ik ongi moest worden. ( normaal al een week voor de nod buikpijn)

• ontzettend droge huid
  • Het gevoel dat het gelukt was

Hoi meiden,

Hebben jullie ook zon last van onrustige benen als je s avonds in bed ligt?

Groetjes!

Hoi ik ben Leentje,

Mijn man en ik proberen al vanaf juni 2007 zwanger te worden, is tot nu toe nog niet gelukt. Ik heb een cyclus van 6 weken maar ben nu bijna 7 weken, dus 1 week, niet ongi geworden. We hebben al zo vaak getest maar steeds negatief. Nu heb ik de laatste 2 weken veel last van allerlei verschijnselen maar ben bang om weer teleurgesteld te worden.

ik heb veel hoofdpijn, consentratie problemen, rommelende buik, steeds het gevoel ongi te moeten worden, een onrustig gevoel, gespannen borsten(lijken niet groter te worden en verkleuren niet), duizelig, moe en vooral prikkelbaar, rillerig, plots hevig transpireren, tempratuur loopt op, zeer pijnlijk tandvlees en vooral erg pijnlijke lippen van mijn mond of dat ze in brand staan.

Herkent iemand mijn probleem?

Tot horens Leentje.