eerste zwangerschapsverschijnselen

Gefeliciteerd Anja

Ik weet ook net dat ik zwanger ben. Heb nog geen klachten, ben alleen wat moeier dan normaal. Ik voelde wel hartkloppingen voor mijn NOD en mn borsten zijn gespannen. Het is alleen verwarrend, want als ik ongesteld moet worden dan voel ik dat ook allemaal…

gefeliciteerd yet

Van harte gefeliciteerd, Jet.

Is dit je eerste kindje?

Hoi Anja, hoe gaat het trouwens nu met jou?

Groetjes Beele.

hoi beele



met mij gaat het goed. heb tot zaterdag dat bruinverlies gehad en nu heb ik wat slijmverlies maar las dat dat er ook bij hoorde.



6 mei krijgen we de echo. had vrijdag ook nog even het ziekenhuis gebeld en die zeiden ook als het niet erger word is er niks aan de hand.

mocht de echo ook wel eerder maar heb zoiets van we zien het 6 mei wel.



hoe gaat het met jou?



groetjes anja

p.s hoe krijgen jullie dat ding inbeeld van hoeveel weken zwanger enzo?

hoi beele



we krijgen maandag een echo verlies nu weer wat bloed.

heb het ziekenhuis gebeld en mag nu maandag ff langs komen.



groetjes anja :shifty:

He Anja toch!

Wat rot voor je.

Maar nogmaals, het kan van alles zijn meid.

Heel veel sterkte.

hoi beele,



kom net uit het ziekenhuis,heb dit weekend een miskraam gehad. alles is al weg.

vind het wel jammer maar beter nu dan over zoveel maanden.



groetjes anja

Hallo Allemaal



Ik zal me even voorstellen, ik ben Ruth 23 jaar, moeder van 2 kids, een meisje 2 jaar en een jongen 8mnd. Tussen hun twee in heb ik nog een miskraam gehad.



Ik zit nu erg te twijfelen of ik zwanger ben of niet. We gaan er eigenlijk niet voor maar eigenlijk wil ik best zwanger zijn. Het is heel raar verstandelijk denk je van doe nog maar niet, maar mijn gevoel zegt van ga er voor. Wat moet je dan doen he?! Ook maak ik me druk wat anderen er van zullen zeggen, zo van nu alweer?



Ik ben na mijn zoontje aan de nuvaring geweest, maar slechte ervaringen mee gehad, telkens schimmelinfectie, slecht humeur, moe, enz. Ik heb nadat ik gestopt ben 1 keer een normale menstruatie gehad van een cyclus van 4 weken. Nu zou ik vandaag dus ongesteld moeten worden, maar dat ben ik dus niet. Nou hier komen mijn klachten (als dat tenminste klachten zijn van een zwangerschap?)

moe, slecht in slaap komen, heel erg duizelig, dromerig, snacht’s aparte dromen, slappe borsten, bij vlagen misselijk, veel winden laten (sorrie…) af en toe buikpijn, soms gevoelige borsten net of je stuwing hebt ofzo maar als je erop drukt doen ze niet zeer. Tsja en nu is mijn vraag eigenlijk van zou ik nu zwanger zijn of niet. Testen durf ik niet zo goed, omdat ik dat bij mijn vorige zwangerschappen ook pas laat een positieve test had. We doen het trouwens voor het zingen de kerk uit, dan is de kans toch eigenlijk klein dat ik dan zwanger ben?

Ik twijfel echt, wel, niet, wel, niet… Nou nog maar even een paar dagen aanzien en dan maar toch een testje doen.

Wat denken jullie overigens?



Sorrie voor het lange bericht maar ik moest et effe met iemand delen.



Groetjes Ruth

Hoi Anja,

goh wat ontzettend rot voor jou.

Hoop dat het toch de volgende ronde goed mag aflopen.

Sterkte meid.

Hier zijn vandaag mijn :evil: :evil: gekomen dus ook balen.



Ruth ik hoop dat het raak voor je is.



Groetjes Beele.

dag beele,



dank je wel hoop dat het de volgende ronde ook goed gaat.

heb er wel vrede mee ik zeg maar zo dan was het ook niet goed geweest.

op naar de volgende ronde.



jammer voor je.



ruth hoop dat het gelukt is.



groetjes anja

Hallo!!



Anja en Beele, ja ik hoop ook dat et gelukt is. Vanmorgen toch nog een test gedaan van etos, maar die gaf zo’n vaag doorzichtig lijntje aan, dat ik niet weet wat ik ervan moet denken, later zag je hem ook niet meer. Vanmiddag nog 2 nieuwe gehaald, maar nu wacht ik wel even met testen. Vanmiddag vreselijke pijn onder in mijn rug gehad, zo’n ongi rug pijn maar dan heel erg, dus ik dacht ook echt ongesteld te worden, maar nee hoor, dus er is nog hoop!



En Anja veel sterkte, ik weet wat het is, heb zelf met 11 weken een curretage gehad, het vruchtje was gestorven met 8 weken, het wou bij mij niet vanzelf loslaten, daarna was ik direkt weer zwanger van mijn zoontje, zonder ongesteldheid tussen, dus het kan zo weer.

Ik kon het ook best nog wel goed verwerken, het scheelde ook wel dat ik er nog 1 rond had lopen. Nogmaals sterkte hoor!!



Gr. Ruth

:mrgreen:

dag ruth,



dank je wel.

we zien wel wanneer het weer zover is.

we hebben nog geen kinderen maar ik ben wel tante van 2 lieve kinderen.

ik ben tweeling dus ze zien mij ook een beetje als hun mama dat is wel leuk.



succes met de volgende testen hoop dat het gelukt is.



groetjes anja

Ik heb last van dat mijn oren dicht zitten en bloedend tandvlees

Hehe, eindelijk gevonden hoe ik hier kwam haha.



Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen…



Ik slik de pil en ben laatst op vakantie gegaan, de vliegreis terug was 's nachts ( ik slik mn pil in de avond ) en die nacht ben ik hem vergeten!

De volgende dag kwam ik er pas achter en heb die pil alsnog ingenomen ( veel te laat ). Het was de laatste week van de strip. Ik ben gelijk doorgegaan met de volgende strip om zwangerschap te voorkomen.



Alleen heb ik nou een probleem. Ik voel me raar.

  • borsten doen pijn
  • misselijk ( met name in de ochtend )
  • moeheid
  • pijn in onderrug
  • hoofdpijn
  • verkoudenheid enz…



    Ik ben dus bang dat ik zwanger ben, wat niet de bedoeling is.



    Ik moet nog anderhalve week voordat ik ongesteld word en ik ben heel onzeker erover.



    Kan iemand mij vertellen wat ie denkt?



    Alvast bedankt!

    Groetjes!

Heb je gemeenschap gehad net voor het vergeten van de pil of erna?

Ik heb ervoor én erna gemeenschap gehad.

Was vergeten dat ik de pil niet geslikt had, omdat ik het normaal nooit vergeet.



Ben trouwens vergeten te zeggen dat het iets korter dan een maand geleden is, dus vond het al zo raar dat ik zo snel overal last van heb gekregen.



Wat nu?

Bovendien stond overal op internet dat er niks aan de hand zou zijn als ik de stopweek over zou slaan en gelijk doorging met de volgende strip.



Toch krijg ik een aantal verschijnselen.



Misschien is het toeval of word ik gewoon ziek, maar ik wil het wel zeker weten. De hele dag zit ik vol stress.



Je kan trouwens pas een test doen op de dag dat je ongesteld had moeten worden? Maakt het uit als je het een paar dagen later doet?



Liefs