Ik had nog geen test gedaan, maar voelde eigenlijk al dat ik wel zwanger moest zijn!
ik rook ineens weer dat aparte luchtje van houten meubels… (dat ik alleen maar rook toen ik zwanger was! Ik herkende het echt van de vorige zwangerschap)
misselijk vlakvoor het avondeten
die bobbeltjes rondom je tepels waren ineens weer aanwezig
schoonmaakbuien
chagerijnig: en geloof het of niet ik word vlakvoor mijn ongi altijd heel melig, lacherig! (de meesten dus chagerijnig) Ook hierdoor wist ik eigenlijk wel zeker dat ik zwanger moest zijn.
Zo dat waren mijn eerste zwangerschapsverschijnselen! :mrgreen:
Hier zou het misschien ook wel eens raak kunnen zijn. Maar van de andere kant denk ik, mijn lichaam houdt me voor de gek en ik let nu op alles. :?
Ik heb een bloedsmaak iedere morgen in mijn mond, verlies heel veel slijm (sorry voor de praat :oops: ) en ik heb een vage buikpijn. Naja, ik merk het volgende week wel…
Ik ben een jonge vrouw van 20 en ik heb een vraagje.
Afgelopen woensdag ben ik gewoon ongesteld geworden ik ben het maar 3 dagen maar nu was ik het maar 2 dagen en mijn menstruatiebloed was bruin. Ik ben ook al een paar dagen misselijk, heb veel hoofdpijn en vreselijke jeuk op mijn rug (soort puistjes uitslag)veel zweten, maar geen pijnlijke borsten of harde buik.
Ik heb gewoon de pil geslikt maar ik heb hem 1 dag niet geslikt en wel seks gehad met mijn verloofde de dag erna heb ik pas s avonds de pil weer geslikt.
Nu mijn vraag kan ik zwanger zijn. Ik wil nu nog geen test doen want ik heb dat al zo vaak gedaan omdat ik bang was dat ik zwanger was en dan was er niets aan de hand.
En we hebben ook geen kindje in de planning ofzo.
Ik hoop dat iemand een antwoord kan geven op mijn vraag.
als je echt geen enkel rood bloed hebt gehad, is het wellicht toch de moeite om een test te doen. Bestel op babybrabbel goedkoop een hele berg testen, al vanaf 1 euro per stuk
Er staan wel erg veel symptomen in dit topic. Ik denk niet dat ik er zo wat aan heb. Niet alle kwalen die rond de zwangerschap zijn begonnen komen daarvan toch? Dat kan toeval zijn.
Ik dacht ik kijk eens of ik e.e.a. uit de lijst heb maar het is mij iets te veel en ik denk ook iets te algemeen. Of zijn al deze symptomen door meerdere mensen genoemd??
Misschien is het handiger om van dit topic bijv een poll te maken of een lijstje waarbij wordt bijgfehouden hoeveel mensen een bepaalde kwaaltje hebben genoemd? Het is nu wel een waslijst en erg algemeen allemaal…
Ik heb normaal altijd tussen mijn eisprong en menstruatie een ontzettend gespannen buik en wat opgezette buik. Toen ik zwanger was van Emma had ik dat absoluut niet (t was meer een soort pudding) waardoor ik het eigenlijk al wel wist. Een test bevestigde het.
Ben volgens mij weer zwanger gezien de verschijnselen. Was eigenlijk niet de bedoeling maar ben toch wel blij. Zal nu toch balen als ik morgen toch nog ongesteld word. maar ff een testje halen. Hieronder mijn eerste klachtjes en een dag of 5 overtijd.
wat buikpijn als menstruatiepijn maar anders word ik bij de eerste menstruatiepijn meteen ongesteld
overtijd natuurlijk :lol:
vaak plassen
veel zin in seks
vreetbuien
emotionele buien
gespannend borsten
voorgevoel ook
weer elke keer het woordje zwanger horen als het op tv of radio komt.
maar iets wat ik in het rijtje mis. Ik zie het ook in mijn gezicht. Heb nu 1x een miskraam gehad en heb een dochter van 9 maanden en bij alle keren (nu dus ook) zie ik het aan mijn gezicht.
Ik heb nu al ruim een week last van van tijd tot tijd zeer gevoelige borsten, meer ruiken, meer honger en erg moe zijn.
Ik en de afgelopen maanden, na het stoppen met de pil, niet heel regelmatig geweest maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou ik donderdag ongi moet worden.
Ik ben nu gewoon helemaal zenuwachtig want ik hoop natuurlijk dat de ongi lekker wegblijft. :naughty:
Ik benecht superbenieuwd en ik denk dat ik morgen maar alvast een test ga doen…
Volgens mij ben ik nu bijna 7 weken zwanger. De eerste tekenen heb ik, denk ik, finaal gemist, omdat wij hier nooit rekening mee hebben gehouden (ik zou niet zwanger kunnen worden).
Nu terugkijkend heb ik de afgelopen maand wel veel last gehad van slaapproblemen. Verder heb ik voor m’n gevoel een giga-opgezette buik en dus heb ik vandaag meteen m’n eerste zwangerschapsbroek gekocht ( ik heb geen joggingbroeken ofzo, dus ik moest wat). Dat voelde heel raar, maar ook heel lekker. Nu hoop ik er maar lang plezier van te kunnen hebben.
Mijn gewone broeken (spijkerbroeken) gaan nog wel gewoon aan (wel wat moeilijker dicht), maar als ik ga zitten drukken ze erg op/in m’n buik.
Tot slot heb ik soms ineens hele erge steken in een tepel. Dat voelt hij of hij gaat exploderen. Kent iemand dat gevoel?
Misselijkheid heb ik gelukkig nog niet. Ik hoop dat die mij over gaat slaan.
Ja ik heb gestest…maar dat ging nog niet zo soepeltjes. De eerste test op woensdagmorgen ging mis. Er verscheen geen streepje in het vakje dat zou moeten verschijnen als de test gewerkt had.
Dus donderdag opnieuw. Heel vroeg in de ochtend werd ik wakker en moest vreselijk plassen. Dus toen maar meteen de test gedaan…en ja hoor…ik ben zwanger. Meteen mijn man wakker gemaakt natuurlijk en even heel dolgelukkig liggen zijn me elkaar…en met het kindje dat eraan komt.
Die stress was dus voorbij…dacht ik mooi vanaf te zijn. Helaas komt er dan een nieuw soort stress voor in de plaats…of alles wel goed zal gaan. Gelukkig niet zo erg dat ik niet van het goede nieuws kan genieten.
Dat gevoel ken ik ja, heb het zelf ook, ook doen mijn borsten enorm zeer als ik mijn normale bh afdoe, moet nog ff wachten op mijn voedingsBHs maar ben ook blij als ze er zijn, als je zeker wilt weten hoe veel weken je zwanger bent kan je zn banner maken, ff de eerste dag van je minstuatie neer zetten en dan kan je het zien, en dan kan je hem meteen ook in je profiel zetten
Aangezien ik niet alles heb nagelezen weet ik niet of deze “kwaal” er bij staat: Normaal ben ik erg allergisch voor veel fruit zoals appels, sinaasappels en ook droge noten zoals walnoten enzo. Bij mijn 1e zwangerschap ben ik de 1e 4 maanden niet meer allergisch geweest en
at ik appels (Granny’s) bij de vleet.
Nu ben ik voor de 2e keer zwanger (maar hoelang precies moeten we nog uitvogelen, hihi) en volgens mij ben ik wel nog allergisch.
We gaan zometeen op naar de verloskundige! Ben benieuwd. Helaas hebben ze bij die praktijk geen echo apparaat.
bij mijn eerste zwnagerschap had ik het ook de eerste week dat ik overtijd was: puistjes in mijn nek en nu had ik het weer, ik vermoede het al voordat ik de test deed. Na een week waren die krengen weer weg, toen ook :think: maf hoor.