eerste zwangerschapsverschijnselen

@Paikea wrote:

Ik heb een hele waslijst.



Let op: is een beetje goor.



6 dagen na de eisprong: honger, baarmoedermond zit laag, nat gevoel, steken, gevoel van verkouden worden

7 dagen (donderdag): slecht geslapen. Rare en enge dromen. Al een paar dagen gevoel van blaasontsteking, maar geen pijn bij plassen. Veel creamy CM (dik, veel, soms beetje rekbaar). Steken rechtsonder, voelt aan als spierpijn, vooral bij rekken (op de plaats van mijn eierstok). Duizelig. Honger. Verkoudengevoel. CM laag en dicht. Chagerijnig.

8 dagen: goed geslapen. Steken rechtsonder blijven. best pijnlijk. honger is weg. Wel erg dorstig en beetje duizelig. Verkoudheid komt opzetten (verstopte neus, hoofdpijn en keelpijn). Diarree. ik lijk meer te ruiken dan anders. Alles stinkt. s morgens misselijk en boeren.

9 dagen (zaterdag): Misselijk, krampen, nog steeds scherpe pijn in rechterlies. Goed geslapen. Chagerijnig. Krampen

10 dagen: chagerijnig, weet zeker dat ik ongesteld word, bruin/rozig bloedverlies, koud, zie er bleek uit, krampen.

11 dagen (maandag): bruin bloedverlies, krampen, koud

12 dagen: s morgens nog bloedverlies daarna niks meer, krampen vannacht, bloedend tandvlees bij poetsen

13 dagen: Gisteravond weer krampen en koud. Beetje rood bloed bij de baarmoedermond. Vanochtend beetje misselijk, maar nu weer over. Geen honger meer. Beetje rekbaar slijm.

14 dagen (donderdag): vannacht misselijk, komt en gaat, veel afscheiding

15 dagen: dorst, zie er wit uit, lage rugpijn, moe (wel goed geslapen), Cm voelt sinds gisteren anders aan, geen randje meer te voelen. Weinig eetlust, vol gevoel, borsten worden iets gevoeliger, bmm lijkt roder, rommelende darmen

16 dagen: positieve test, borsten gevoelig (verdwijnt weer op zondag), s nachts misselijk




Wauw wat heb jij dat goed onthouden zeg petje af super zo’n lijst… :thumbup: :thumbup:

ik ga over zo’n 2 weekjes pas testen, na gisteren een negatieve test gehad te hebben (achteraf bleek 2 dagen te vroeg getest), maar ergens vermoed ik zo dat ik zwanger ben.



heb al meer dan een week krampen alsof ik ongesteld ga worden (maar word het dus niet).

ik ben misselijk en mijn buik voelt erg raar aan.

dat varieert dus van die ongesteldheids achtige pijn, tot steken, opgezette buik en het gevoel dat hij helemaal is uitgerekt en al op knappen staat (alsof mijn baarmoeder al uitrekt?, vooral dit gevoel is de laatste 2 dagen erg aanwezig). heb sinds gisteren een puistenuitbraak zo ongeveer en had gisteren heel even pijn aan mijn kuiten en een steek door mijn borst. al een aantal dagen geen eetlust meer (valt erg op omdat ik normaal ontzettende snoeperd ben, en nu dus genoeg heb met een ontbijtje en avondeten, aan snoep of meer eten moet ik absoluut niet denken). ik lijk wel meer dorst te hebben, en moet vaker boeren.

hoi allemaal…



ben nu 4 1/2 week zwanger.

Uiteraard zie je niks aan mn buik, maar al die ‘klachten’… jeetje zeg, waar is die roze wolk??? :lol:

Ben vanaf dag 1 misselijk, heb pijn in mn buik (steken in onderbuik, rommelende darmen en mn middenrif springt regelmatig op en neer) Ik ben humeurig, slaperig en saai. Wil niks en vind niks leuk. Ik ben enorm aan t dagdromen (dat vind ik dan wel weer leuk 8) ) Mn kuiten doen zeer, na een stukje lopen ben ik al moe. Ik laat de hele dag boeren, hikken en windjes…

Heb de hele dag door zin om te vrijen en als we dan naar bed gaan val ik direct in slaap… :wall:



Ik hoop erop dat dit na 3 maanden weg is…

oja…



heb jeukende (.)(.) en pijnlijke tepels. Kijken is al naar…



Wat wel prettig is. mn lachrimpels verdwijnen!!! :inlove:

Ik begon ook zo mijn vermoedens te krijgen dat ik zwanger was omdat ik weer dezelfde symptomen kreeg als bij mijn eerste zwangerschap.



Viel ineens een paar kilo af…

Had last van moodswings…

Was doodmoe…

En had heel weinig borstvoeding voor mijn dochter!



Eerst dacht ik nog dat het wat anders was maar na een tijdje begon het te dagen en… ja hoor een positieve test!



Heb trouwens de laatste dagen ook een verstopte neus maar kan me dat van de eerste keer niet herinneren?



Liefs Eefje

Dat ik weinig borstvoeding heb nu dat had ik de eerste keer natuurlijk niet toen werden mijn borsten alleen maar groter. Nu lijken ze eerder te krimpen :?

Hallo,

ik heb even dit form bekeken en ik lees veel over bruine afscheiding.

Mijn ongesteldheid zet niet door, 2 dagen erg weinig, licht rood bloedverlies en bruine afscheiding. Daarna 1 dag niets en gisteren en vandaag een heel klein beetje bruinrode afscheiding. Normaal heb ik na 2 dagen een erge menstruatie

Het is nu een bijna 2 weken na de ovulatie.

Heeft iemand dit ook gehad?

En bleek je toen zwanger te zijn?

Hoor graag van jullie want ik zit al in de medische molen…

hoi iedereen!



Ik ben nieuw maar ik dacht ik zal ff een paar dingetjes opschrijven.



-Ik heb geen bruinrose afgeving gehad… maar ik heb well meer afgeving tot heden toe dat heel wit en dik is :).



-Borsten worden heel zacht aan de buitenkand (vel en tepels) en voelen opgezwollen en pijnlijk. een dag meer dan de andere. de telpels zijn ook donkerder geworden. ze pieken af en toe ook.



-Nu ik heb geen zin om iets te doen, heb wat gevoeligheid in mijn onderbuik, last van mijn stoelgang en moet elk uur naar de wc!



-mijn urine is ZEER geel.



-Ik heb soms last van een paar steken.



-Miselijk ben ik wel veel, maar ik moet nog niet overgeven. (thank u for now!)



-Mijn onderrug is gevoelig en voelt zwaar aan.



-ik ben ZO moe ook al slaap ik heel goed en veel :slight_smile:



-ik ruik ALLES! en dat is niet altijd goed:p


  • MIJN HAAR valt uit lol!!! ercht zo veel meer als ooit!


  • witte vlekjes op borsten.


  • Rode vlekken op de huid.


  • HEEL emotioneel :stuck_out_tongue: hahaha







    dat is het zo ver! ik heb net vandaag mijn eerste eco gehad en alles zach er goed iut. de baby was nog niet te zien maar de zak en … hoe heet dat ding ook weer dat het kind voeding geeft tot de placenta het overneemt? well DAT is ook te zien :slight_smile:



    dus het ziet er goed uit! dat is gewelgid want het is helaas al 3 keer fout gegaan.



    Vuegje…

ik eb nog steeds geen test gedaan… ben nu drie dagen over… ik voel mij al dik twee weken doorgaans misselijk, tot kotsens toe…



verder zijn me borsten gegroeit en ze zijn pijnlijk…

k heb dag en nacht tepels!!



verder ben ik veel duizelig, net alsof ik veels te weinig heb gegeten!! terwijl dat niet zo is…



ik heb ook geen bruinroze vloeiing gehad of zoietsdergelijks, wel gewoon door met dat wittige slijm…



dus… we zien wel… over twee maand…



en eht lijkt ook wel net als er wat in mijn buik zit, wat ik niet voel, een soort ballon…

Spannend Trouwring!!

Ben heel benieuwd hoor!

Toi toi toi ik brand een kaarsje voor je dat het raak mag zijn!! :kaars: :kaars: :kaars:

ik vind het zelf ook heel spannend hoor… maar als ik echt zwanger ben… verwens ik wel die akelige misselijkheid!! om echt ziek van te worden!!! ben je op visite, alles draait, zwaar misselijk etc etc… pffff

@famkegb wrote:

hoi allemaal…



ben nu 4 1/2 week zwanger.

Uiteraard zie je niks aan mn buik, maar al die ‘klachten’… jeetje zeg, waar is die roze wolk??? :lol:

Ben vanaf dag 1 misselijk, heb pijn in mn buik (steken in onderbuik, rommelende darmen en mn middenrif springt regelmatig op en neer) Ik ben humeurig, slaperig en saai. Wil niks en vind niks leuk. Ik ben enorm aan t dagdromen (dat vind ik dan wel weer leuk 8) ) Mn kuiten doen zeer, na een stukje lopen ben ik al moe. Ik laat de hele dag boeren, hikken en windjes…

Heb de hele dag door zin om te vrijen en als we dan naar bed gaan val ik direct in slaap… :wall:



Ik hoop erop dat dit na 3 maanden weg is…




Precies evenlang zwanger en dezelfde klachten hier!

hallo allemaal,



Wie kan mij helpen??

Ik heb sinds vanmogen natte plekken in mijn shirt bij mijn tepel.

Ik ben 4 weken geleden gestopt met borstvoeding en heb dat niet eerder gehad. Nou heb ik het vermoeden dat ik weer zwanger ben, zou dit een eerste verscheinsel zijn, kent iemand dit?



chrissie

@kaela wrote:

ik ga over zo’n 2 weekjes pas testen, na gisteren een negatieve test gehad te hebben (achteraf bleek 2 dagen te vroeg getest), maar ergens vermoed ik zo dat ik zwanger ben.



heb al meer dan een week krampen alsof ik ongesteld ga worden (maar word het dus niet).

ik ben misselijk en mijn buik voelt erg raar aan.

dat varieert dus van die ongesteldheids achtige pijn, tot steken, opgezette buik en het gevoel dat hij helemaal is uitgerekt en al op knappen staat (alsof mijn baarmoeder al uitrekt?, vooral dit gevoel is de laatste 2 dagen erg aanwezig). heb sinds gisteren een puistenuitbraak zo ongeveer en had gisteren heel even pijn aan mijn kuiten en een steek door mijn borst. al een aantal dagen geen eetlust meer (valt erg op omdat ik normaal ontzettende snoeperd ben, en nu dus genoeg heb met een ontbijtje en avondeten, aan snoep of meer eten moet ik absoluut niet denken). ik lijk wel meer dorst te hebben, en moet vaker boeren.




dat komt mij bekend voor :wink:

Herken veeeel van de genoemde kwaaltjes…



Vroeg me af of dat beter ruiken over gaat? Word er af en toe namelijk

zo moe van!!



Ik ben nu 10 weken zwanger en heb geeeen zin in sex…en hoop dat

dit tijdelijk is…zijn er mensen met ervaring hiermee???



groetjes

Hoi allemaal,

Ik ben Wilma32 en ik ben vaker op het forum bij zwanger worden.



Wij zijn al 18 maanden aan het proberen om zwanger te raken, heb wel 2 keer mk gehad in jan en febr. 2006. Daarna is er niks meer gebeurd verder, voor zover ik weet.



Ik ben 6 januari ongesteld geworden, en mijn temp. is toen 0,3 graden gezakt. Vanaf 10 januari is mijn temp. weer gestegen naar 36,8, dit blijft nu al sinds 10 januari stabiel. Het is vandaag mijn 13e dag, vruchtbare periode. Mijn vorige 2 cyclussen dat ik getempt heb, waren veel wisselender dan deze keer. Valt mij wel op.



Verder heb ik last van lichte misselijkheid met vlagen. Het gevoel alsof mijn buik ronder is. Verder is mijn menstruatie van 6 januari heel anders verlopen dan normaal. Ik heb alleen op dag 3 's ochtends even flink gebloed, maar daarvoor en daarna alleen maar heel weinig, spotting genoemd.



Verder heb ik sinds dag 6 last van veel wit slijm, glibberig en waterig gevoel, wc papier glijdt er echt doorheen.



Verder heb ik weleens buikpijn, voor de rest heb ik nergens echt last van.



Kunnen dit zwangerschapsverschijnselen zijn??? Weet iemand dit???



We hebben vorig jaar vruchtbaarheidsonderzoeken gehad, en die waren toen allemaal goed. Alleen hsg en kijkoperatie is nog niet gedaan.



24 januari a.s. mag ik terug naar de gyn. AZM., dan wordt er verder gekeken wat de verdere stappen gaan worden voor ons.



Hoop dat ik dan meer hoor of ik zwanger ben of niet.

Ik ga er niet van uit.



Willen jullie s.v.p. reageren op mijn vragen indien mogelijk.



Groetjes Wilma32

Wilma er is op jou bericht helemaal niet gereageerd.



Hoe is het nu afgelopen.

Je kwalen zouden best op een zw kunnen duiden.



Ik had zelf een vraag over mijn misselijkheid.



Ik heb het gevoel alsof er iets is met mijn middenrift, en ik heb het gevoel heb dat ik moet boeren, maar er geen lucht komt en ben dus met vlagen misselijk. Ik voel zowat de hele dag mijn middenrif, heel raar gevoel. Herkent iemand dit.



Gr jane

Hoi hoi



als ik het zo zit te lezen denk ik ook van tja (en ik had net een hele lichte streep op een zwangerschapstest)



een verstopte neus,

warm en dan weer koud

slecht slapen/ gekke dromen

zere tepels tot brandens aan toe

en af en toe wat misselijk

meer afscheiding en ook creme-iger dan voorheen

heb gisteren de huiskamer verbouwd,

vergeet al dingen… ik gooide de pan met etensresten zo in de prul… oh nee wel handig als je die pan nog een keer kan gebruiken :mrgreen:



Maar goed, de streep was ontzettend vaag, maar is wel te zien met het blote oog. Ik ga er nog niet van uit, dit omdat ik een miskraam hebt gehad vorig jaar september

Licht of niet een streep is een streep.



Petra

Mee eens. Het streepje was bij mij ook heel licht, pas 8 weken na mijn laatste ongi was hij niet meer te missen! :inlove: Daarvoor moest je min of meer sherlock holmes zijn…