eerste zwangerschapsverschijnselen

Hmm nou de vorige keer ging het dus fout… :frowning:



Maar nu gelukkig weer zwanger, en dit keer met een dikke streep!!



Klachten die ik dit keer had:

-week na eisprong 3 dagen kramp gehad (innesteling?!)

-aders van borsten naar tepels

-iets gevoeligere tepels

-bandenpijn (rug en buik)

De eerste verschijnselen ?!?!



Vlak na de ei sprong een paar dagen daarna dus.Lage rugpijn en buikpijn.

Misselijk. Heel erg moe.

Bij de eerste heb ik geen klachten gehad. Helemaal niks. Heerlijk.

Ben nu weer bijna 6 weken zwanger en voel weer helemaal niks! Af en toe 2 sec. jeuk aan mn tepel, thats it!

Zo kan het dus ook! Hoop dat het zo blijft.

Eindelijk kan ik hier ook posten :dance::



Vrij direct na conceptie:

  • jeuk aan tepels



    Daarna:
  • Grotere borsten
  • Constipatie



    2 weken na conceptie:
  • Menstruatie-achtige buikpijn

Nog voor de 4 weken had ik het koud, bij vlagen misselijk, moe en prikkelbaar!

Oja, ik was ook heel snel al heel erg moe. En nu nog steeds :zzz:.

Ik las aan het begin van dit topic dat een verstopte neus en gevoel van verkouden ook zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn?! Ik ben echt al deze hele week verkouden met hoesten en misselijkheid… elke keer als ik iets eet wordt ik misselijk. Chocolade als ik t ruik of proef ga ik bijna over mijn nek :roll: Nou heb ik chocolade nooit echt heel erg lekker gevonden, maar dit is toch wel het toppunt! Hahaha!

Ik had tot 4 dagen na mijn eisprong nog last en gisteren kreeg ik een mega steek in mijn buik :eh: was niet echt fijn, maar ik heb het er voor over als het raak is!!!

(Ik ben nog nooit eerder echt zwanger geweest. Wel eens een hele vroege zwangerschap, maar had toen geen symptomen. Ik kreeg toen een miskraam een dag nadat ik over tijd was! Had de vorige dag getest, dit was bijna 3 jaar geleden hoor…)

Ik weet dus echt niet wat ik wel en niet kan voelen… maar mag pas volgens mij volgende week testen! Ik had vorige week zaterdag mijn eisprong (als t goed is). En sinds die tijd heb ik een branderig gevoel in mijn onderbuik. Dus tja, wie zal t zeggen?!



Liefs

Summerchild

Ik had een sterk voorgevoel over zwanger zijn en in de nacht voordat ik ging testen, kreeg ik enorme darmkrampen en diarree. Heb ik nu nog af en toe.

Bij vlagen misselijk en wat ik bij de jongens wel had, maar nu niet zijn gevoelige (.)(.). Dus wellicht wordt t er eentje vh andere geslacht :inlove:

Ik ben tot nu toe ook altijd ziek geworden in het begin van mijn zw.

@ruth81 wrote:

Ik had een sterk voorgevoel over zwanger zijn en in de nacht voordat ik ging testen, kreeg ik enorme darmkrampen en diarree. Heb ik nu nog af en toe.

Bij vlagen misselijk en wat ik bij de jongens wel had, maar nu niet zijn gevoelige (.)(.). Dus wellicht wordt t er eentje vh andere geslacht :inlove:

Ik ben tot nu toe ook altijd ziek geworden in het begin van mijn zw.




hier was het bij de derde ook heel anders, maar toch heb ik nu 3 jongetjes :wink:

Nou die gevoelige (.)(.) heb ik ook hoor! Maar dat heb ik altijd voor de menstruatie volgens mij… maar hopelijk is het deze keer een ander teken! :smiley:

Spannend Summerchild!! :pray:

Oh ja, en ik had ineens minder afscheiding. Zeg maar, helemaal niets meer in de laatste week voordat ik ongi had moeten worden.

Heel grappig, want iedereen heeft t juist over meer afsheiding, haha.

ik heb inmiddels mijn menstruatie gekregen. Weliswaar 5 dagen te laat… Maar toch…

@Summerchild wrote:

ik heb inmiddels mijn menstruatie gekregen. Weliswaar 5 dagen te laat… Maar toch…




He, wat balen Summerchild…

Hallo allemaal, ik heb al een hele tijd mee gelezen en nu mag ik eindelijk ook wat posten…



mijn eerste kwaaltjes



Koud

Rillerig

Misselijk/overgeven

Pijnlijke borsten





[/list]

@kimmiejj wrote:

De eerste verschijnselen ?!?!



Vlak na de ei sprong een paar dagen daarna dus.Lage rugpijn en buikpijn.

Misselijk. Heel erg moe.




Zelfde, behalve misselijk. Heb echt de conceptie, reis naar baarmoeder en innesteling kunnen voelen. Heel speciaal om mee te maken…



Nu 5,5 week ongeveer, en met vlagen voel ik mijn baarmoeder (gevoel als bij een uitstrijkje) en heb wat obstipatie gehad. Verder geen klachten! Zit op roze wolk :inlove:

eerste verschijnselen L:0



op dag 10 na de iui en eisprong bruinverlies ( heb ik alleen 2 dagen ervoor of mijn ongi begint gelijk ) dacht nu dat mijn ongi er te vroeg aankwam bruin verlies was niet veel werd lichter dis doorzichtig slijm met beige -bruine stolsels

allergie aanval gehad en jeuk jeuk jeuk .



1 dag na nod getest positef . ( was wat misselijk met vlagen en meer moe

en best opvliegerig … en wat zere tepels nu wisselt het af ene dag meer misselijk diaree dan de andere en een soort druk gevoel in baarmoeder rug en steken in liezen en 4 dagen nonstop hoofdpijn zakt nu pas weg .



Nu hopen dat deze plakkertje goed blijft groeien want het is zeer zeer welkom :inlove:

Ik had 5 dagen voor nod opeens een aambei. Nooit gehad, maar had wel obstipatie.



Daarna gevoelige, grotere borsten,

misselijk bij vlagen,

maagzuur,

streep van mijn navel naar schaambeen

en er stond Zwanger op mijn clear bleu test!!

Een dag na de eisprong opgeblazen, weeeig gevoel, duizelig, misselijk niet meer weggegaan tot na de 12 weken :lol:

De eerste verschijnselen:



Pijnlijke (en grote volle :D) borsten.

krampjes/pijntje in mijn liezen

en lage rugpijntjes

en een "vol"gevoel in mijn buik

Gelukkig niet misselijk of moe!