eerste zwangerschapsverschijnselen

Ik ben van de week mijn pincode totaaaal vergeten!



Ik dacht wel de goede cijfers te hebben alleen niet de volgorde, maar het bleken niet ééns mijn cijfers te zijn maar die van de bankpas van mijn man!



En zie mijn banner :lol:

Hellow,



Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil, steeds rond mijn eisprong om de dag geklust… Nu heb ik een aantal vaagje dingetje waar ik last van heb.


  • rommelende buik (vooral 's avonds)
  • 1 avond en dag erg duizelig geweest.
  • word misselijk in de auto als ik ernaast zit.
  • afscheiding
  • moe, maar 's avonds niet kunnen slapen
  • pijnlijke heupen
  • zere onderrug
  • heel veel honger
  • vaak plassen
  • 2 dagen diaree gehad… :?
  • stemmingswisselingen
  • jeuk aan mijn borsten
  • hoofdpijn
  • als ik als een roosje heb geslapen 's nachts voel ik me toch de hele dag als een dweil…
  • en ineens kwam de kat van mijn ouders naast me zitten terwijl ze dat anders nooit doet… ( dat was tijdens mijn eerste zwangerschap ook en na een test bleek ik ook zwanger te zijn…)



    Ook heb ik 1 week terug ontzettende pijn gehad aan de rechterkant van mijn buik… echt steken, daarna nog een paar dagen bij mijn lies lichte steekjes gehad en wat lichtbruine afscheiding hield ook 3 dagen aan…



    Dit heb ik allemaal en volgends mijn cyclus moet ik pas de 28ste ongi worden…

    Moet dus nog even wachten met testen…

    Maar zou er een mogelijheid zijn.??



    Groetjes Amanda

Nou Amanda, dit zijn positieve geluiden hoor. Hopelijk zit je volgende week met een positieve test in je handen.

Zal even wat hormoontjes strooien :: strooi :: strooi :**:

Vriendjelief en ik kregen gister van een vriendin (die hier ongeveer vaker is dan thuis :P) te horen dat we zo lief ineens voor elkaar waren :roll:

Zelf is ons dat niet opgevallen en wij denken ook echt “huh”

Verder zal het afwachten zijn… Als ik kijk in het lijstje van kwaaltjes, dan kan ik daar weinig mee, want meer dan de helft heb ik al vrij geregeld… Dus ga ik voor een alternatief, zelf te ontwikkelen lijstje :stuck_out_tongue:

Hoi.

IK ben nu anderhalve week regelmatig misselijk en moet boeren. Heb steeds pijn in mijn onderbuik lijkt wel mijn blaas. Ben nu sind november gestopt met mijn pil. Heb ook meer afscheiding en de geur ervan is ook sterker. Werd gisteren wakker en ineens had ik het gevoel dat ik verkouden moest worden.

Mijn cyclus is een beetje raar. Mijn laatste cyclus was 14 dagen nu ben ik die 14 dagen al voorbij en zou ik 27 maart ongi moeten worden of 3 april is een beetje verwarrend.

Wie kan mijn helpen.



Dank je

Roos363

Mijn tekenen:



Steken onderbuik

Hoofdpijn

Enorme honger

Moe zijn

Wel mooi om te lezen over andere.

Ik merkte aan dat ik bandenpijn had omdat ik te veel deed.

Dit kwam ook overigens met me vorige zwangerschap die uitliep op ene mk en meteen weer zwanger was en zo wat gevoeliger werd.

En iets wat missenlijk en daardoor veel boerde hahaha

:shock: net kwam ik uit de douche en er komt vocht/melk uit mijn tepels?

kan dit iets betekenen?



Pff heb geen testen in huis gehaald omdat ik denk toch niet zwanger te zijn,nu begin ik te twijfelen en wil ik testen!!! :oops:

@Petatje wrote:

:shock: net kwam ik uit de douche en er komt vocht/melk uit mijn tepels?

kan dit iets betekenen?



Pff heb geen testen in huis gehaald omdat ik denk toch niet zwanger te zijn,nu begin ik te twijfelen en wil ik testen!!! :oops:




was bij mijn 2 miskramen een duidelijk teken!! Spannend!!

mm ik heb eigenlijk altijd wel wat melk uit me borsten, sinds de geboorte van me zoon.



Ik zit nu of morgen op me nod… Heb du ere met stukjes witte slijm en af en toe een zeurende pijn in me rug en rechterlies al een week…

Mijn eerste symptomen:



Moeheid

Pijnlijke borsten

Niet meer zo graag vlees lusten (terwijl ik normaal het liefst twee stukjes eet)

Misselijke vlagen/ hele dag vol gevoel

Saggerijnig, moment erop weer vrolijk

Vroeg wakker



En nu nog wachten op de rest :inlove:

Hallo,



Ik zit vandaag op dag 29. Ik ben best onregelmatig ongi.

Dit is van de laatste maanden: 38-35-34-43-32-31-32-30-31-29-



Ik heb nu al een paar dagen een hongerig gevoel (Maar iets eten staat me tegen, word er gewoon wat misselijk van), opgeblazen buik, steken in de maag (net of je maag samenknijpt) en last van m’n hart. (net alsof hij af en toe een flinke ‘bonk’ slaat) Verder zijn mijn borsten groter en erg gevoelig.

Wij zijn nu al 2 jaar bezig om zwanger te worden en het is tot nu nog niet gelukt. Ik heb eigenlijk de hoop op ‘normaal’ zwanger worden een beetje opgegeven, maar nu ik al deze verschijnselen heb, hoop ik zo dat ik zwanger ben! Ik wil nu nog niet een test doen omdat ik het nog te vroeg vind, maar ik kan het bijna niet meer volhouden



Wat denken jullie?

Ik mag nog afkloppen geloof ik tot heden.

Misselijk als ik niet op tijd eet, gevoelige borsten/tepels, droge huid en af en toe een keer hoofdpijn.



Alleen sinds afgelopen dagen heb ik ineens zo’n pijn in mijn lies, onderrug en schaambeen.

Ik hoop niet dat het voortekenen voor bekkeninstabiliteit zijn :?

Menstuatie-achtige krampen (echt om je zorgen te maken!!)

Moeilijke stoelgang (wat al niet best was)

En verder was ik 1 keer heel erg moe afgelopen week, maar gaf de schuld aan mijn 5 daagse werkweek (ik werk er normaal3)

Oja, en dromen. Hele rare verdrietige dromen.

Pff… en niet kunnen slapen he? Doodmoe, maar slapen 's nachts… ho maar!!



En het boodschappen doen: bij alles wat je tegenkomt denken: ‘He bah…’

Op een gegeven moment toch maar wat in je karretje leggen en dan het later terugbrengen omdat het je ineens echt té vies lijkt… :oops:

Opgeblazen gevoel, misselijk, pijnlijke borsten tot in de oksels, pijnlijke onderrug, geen eetlust maar eenmaal aan het eten is het toch wel lekker, moe, middenin de nacht wakker worden, angst voor de stomste dingen, hartkloppingen. Nou, dat valt toch best mee? :wink:

Ontzettend misselijk in de nacht en daarbij ook klaarwakker zijn.

Erg koud, ook overdag zitten klappertanden.

In het begin heel veel honger. Nu met 7 weken helemaal geen honger of trek, alles is :sick:

Rare ongipijnen.

Erg emotioneel en gauw van streek. Als er een dood vogeltje aan de A9 lag, moest ik al huilen :oops:

Weekdier als het gaat om baby’s en zwangere buiken.



Naarmate de dag vordert, raakt mijn buik steeds meer opgeblazen. Van meer plassen of zere borsten heb ik geen last. Wel iets meer pukkeltjes.

En een jus d’orange verslaving :wink:

Steken in onderbuik ( word erger na een drukke dag )

De hele dag door misselijk ( word er ’ s ochtends wakker van )

Veel plassen

Koud

Veel honger ondanks misselijkheid

Verslaafd aan Ceasar Salad :lol:

Ben pas net zwanger maar heb toch al een paar klachtjes.

-Vanaf eisprong trekkend gevoel in baarmoeder

-steekjes rechts en links onderin buik en rug



Tijdens de vorige zwangerschap werd ik precies op de dag dat ik 6 weken was misselijk…Ben benieuwd of dat nu weer zo gaat…