eerste zwangerschapsverschijnselen

**vooral erg veel last van mijn boobs

**ongi pijn in onderbuik

**'s ochtends wakker worden van de honger (echt een leeg gevoel)

**vaker passen

**erg moe

Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben. YEAH!



Mijn kwaaltjes:


  • ontzettend MOE
  • beetje rommelige buik
  • erg koud overdag
  • erg warm 's nachts
  • Heeel veel plassen
  • misselijk in de auto
  • duizelig
  • en ik voel het werken van mijn lichaam



    En ben ontzettend benieuwd naar alles, vind het super spannend.

Hoi, Ik wil even mijn verhaal kwijt… ik ben een meid van 26 en mijn vriend en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan!

Ik ben dan zo’n iemand die graag wil dat het de eerste maand raak is.

Helaas was dat bij mij niet zo en werd ik doodleuk gewoon ongi! :cry:



Ik heb een super onregelmatige cyclus om een voorbeeld te geven van de laatste maanden: 35-29-29-35-31-37-30-33! Zolang houdt ik het al bij!

En dan ongi’s van 3 dagen of van 7 dagen of langer!

Not Funny.



Nu zie ik overal staan dat jullie last hebben van zwangerschapsverschijnselen, maar ik weet (omdat het de 1e x is) niet goed wat ik moet voelen. Zijn er ook echt al bepaalde gevoelens in de eerste 1 á 2 weken voordat je ongi moet worden??



Ik ben benieuwd naar jullie reacties…

Liefs :-*

Even een bericht op mijn vorige…



Ik had gisteren eigenlijk ongi moeten worden… ik weet dat het bij mij heel onregelmatig is maar toch heb ik een klein beetje hoop.

Alhoewel ik me nog niet echt ‘anders’ voel…?!



“Leeft” er nog wel iemand op dit forum, reacties blijven uit???



Groetjes…

@Beate wrote:

Ik had gisteren eigenlijk ongi moeten worden… ik weet dat het bij mij heel onregelmatig is maar toch heb ik een klein beetje hoop.

Alhoewel ik me nog niet echt ‘anders’ voel…?!




Gisteren had je ongi moeten worden op basis van hoeveel dagen cyclus? Als je overtijd bent, kun je alleen maar weten of je zwanger bent door een test te doen: iedereen die zwanger is voelt zich anders, daar is helaas geen richtlijn voor.

Vaak voelen zwangerschaps-signalen net als een zware griep die eraan komt, dus tja…wat kun je ermee?

Ow…misschien beter de volgende keer een eigen topic starten: dat valt meer op dan in een sticky! En zul je waarschijnlijk ook eerder reacties krijgen.



Succes met zwanger worden!

beate± je kan beter even hier een topic openen, bij zwanger worden



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewforum.php?f=7

Bedankt dames,

mijn cyclus is onregelmatig, mijn laatste was 34 dagen maar ik heb ook wel eens een cyclus van 29 dagen…

Hey hallo!

Even een vraagje.

Ik ben nu 9 weken zwanger maar heb bijna geen kwaaltjes meer. Was tot vorige week nog misselijk, zere borsten, moe etc. Nu voel ik me eigenlijk gewoon goed. Het maakt me ook bang of het wel goed is.

Iemand hier ervaring mee?

Hallo allemaal



ik ben nieuw hier en ben 9 weken zwanger :smiley:

Nou heb ik helaas wel veel kwaaltjes :frowning:

  • hele erge rugpijn
  • Misselijkheid
  • vermoeidheid
  • zere borsten
  • Zere buik



    en het lijkt wel of er elke week weer iets nieuws bij komt??

    ik hoop dat het allemaal weer minder word na een paar weken.



    verder ben ik natuurlijk wel SUPER gelukkig :smiley:

hoi allemaal



Ik zit met een vraagje misschien weten jullie er iets meer over te vertellen.

ik ben ongeveer 2 maanden geleden gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een 2de kindje willen ik was halverwege de strip gestopt en werd 2 dagen later al gelijk ongi. toen zijn we natuurlijk bezig geweest met klussen maar werd 19 dagen na de 1 ste dag van vorige ongi weer ongi (tijdens de sex kreeg ik ineens pijn en verloor ik bloed dat heeft paar dagen geduurd) daarna natuurlijk weer aan het klussen geweest maar heb nu al meer als een week last van misselijkheid duizeligheid en erge pijn in mijn onderbuik net boven het schaambeen. Ik vraag me af kunnen dit al zwangerschapsverschijnselen zijn want de 1ste dag van de laatste dagen bloeding was 24 nov lijkt me wel vreemd dat ik dat nu al zou hebben maar ik weet het niet meer misscgien kunnen jullie hier over mee praten of antwoord op geven.



Liefs Love my girl

Ik ben nu 3 weekjes zwanger en mijn borsten (had al cup d) zijn voller en staan meer rechtop (helemaal niet erg!) verder doen ze wel pijn als ik mn omdraai in bed. Heb ook veel honger en moet steeds niezen. Ook heb ik af en toe wat gevoel in mijn buik. Voor de rest nog nergens last van! Im happy!

Ik ben nu 5 weekjes zwanger.



En mijn kwaaltjes zijn.



Gespannen borsten(niet echt vervelend maar wel voelbaar)

Heeeeeeeeeel veel plassen

Soms een beetje ongikrampjes

Soms een vlaag van misselijkheid

Moe

Vaak wakker worden s’nachts dus erg onrustig

Zenuwachtig gevoel in mijn buik…

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger :stuck_out_tongue:



En merkte dit doordat ik flauwviel (nog nooit gedaan, en nu in totaal de afgelopen week al een keer of 6!)



Ben heeeel licht in mijn hoofd/duizelig (zwartzien met opstaan enzo)



Misselijk in de auto, licht misselijk na wat eten



ontzettend opgezette buik



slooooopende moeheid! Heeel veel en heel erg moe, en dus middagdutjes doen enz.

alsof het nog niet genoeg was!


  • Mijn ledenmaten slapen super snel!
  • Mijn borsten waren al aan het veranderen (grote tepels, meer ‘hangen’) maar doen nu pijn en zijn hard…
  • Ik nies veel… (2x per dag, en normaal nooit)

Dat niezen heeft denk ik meer met begin van de lente te maken :wink:

Hier is ook iedereen verkouden en aan het niezen.



Ik ben vooral heeel heel erg moe. Ik slaap van 22u tot 7u en dan weer van 9u tot 12u op het moment :oops:

Nou ja, dan trek ik de rest van de dag tenminste wel goed, want het fietsen naar school (25 min heen en 25 terug) met kinderen op de fiets valt me heel erg zwaar momenteel.

@Lune wrote:

Dat niezen heeft denk ik meer met begin van de lente te maken :wink:

Hier is ook iedereen verkouden en aan het niezen.


Hier is het geen lente ;) 4 seizoenen zomer ;)
En ik ben niet verkouden, het is gewoon plotselinge nies haha..

Het rijtje was natuurlijk niet compleet bij mij :?

Dus was is er bij sinds gister :frowning: MISSELIJKHEID!

Echt zo’n tegen-het-randje-van-kosten-wagenziek-misselijk! Bah!

Gister uren gehad, en vandaag vanaf mijn vroege middagdut (tot kwart voor 11) tot nu (half 1) weer!

Ik heb een tijltje naast me staan voor de zekerheid… baaaaahhh wat ben ik beroerd!!! :cry:

ik heb het steeds koud

moe

buikpijn

en pukkels! (#@$ hormonen)

Mag ik even een stomme vraag tussendoor stellen. Maar hoe zit het met je navel, hoe snel gaat dat met minder diep worden? :oops: