eerst zelf proberen, of gelijk door?

gefeliciteerd… bij ons ook vanuit de mmm spontaan zwanger van de 2e…



en het is zo leuk dat ze zo weinig schelen… :inlove:

dank je :-*



ja het kan dus wel, zo appart he?

hier zal er ook 1,5 jaar tussen zitten, lijkt me wel pittig maar voor de kids is het super :inlove:

ach het heeft zijn voor en nadelen.



als ik zie op de meiden op elkaar reageren is zo geweldig



en toen de jongste geboren was, ging het eigenlijk allemaal vanzelf, vooral omdat ze in hetzelfde ritme zitten.



en ook vermaken ze zichzelf met elkaar… maar moet ook toegeven ze kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar… voel me soms net een scheidsrechter, maar denk dat dit niet aan het leeftijdverschil ligt… vlg heeft ieder gezin dit wel.



ook naar bed brengen … ze gaan tegelijk… en de middaguurtjes is 1 op 1 aandacht voor de oudste…



wat ik wel jammer vind is dat het allemaal zo snel ging… omdat je zo kort op elkaar zwanger bent voelt het net alsof ik een stukje heb “gemist”

het lijkt mij ook dat je er zo in rolt, dat gaat waarschijnlijk vanzelf

en idd scheidsrechtertje spelen is overal



jammer dat je het gevoel heb dat je wat gemist heb, ik hoop dat dat hier niet gaat gebeuren :slight_smile:

daarom de tip… probeer toch te genieten… :wink:



maar ja gemis… het is gewoon snel gegaan… en vooral bij de jongste was het eerste jaar heel anders als bij de oudste, maar dan vooral omdat wij veel in het zkh liepen, je hebt anders kunnen genieten.



maar misschien ooit mag ik het nog meemaken, maar kan nu ook erg van mijn kinderen genieten en heb absoluut geen spijt dat ze zo dicht op elkaar zitten…

ik breek even in.



Gefeliciteerd Schaapje! geniet ervan :inlove:

En toch twijfel ik wat ik zal doen… :roll:

@fluppie wrote:

ik breek even in.



Gefeliciteerd Schaapje! geniet ervan :inlove:




dank je :inlove: ga ik zeker doen 8)



tierrr je moet wat je hart je in geeft, als je bang dat het te snel gaat zou ik ff wachten…

ik had namelijk zelf verwacht dat het langer zou duren, gelukkig hebben we eerst de vruchtbare dagen gemeden, anders was het misscien wel eerder raak :shifty:

maar we waren/zijn beide toch ff in shock, maar wel heel erg blij :inlove:

Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het gelijk raak is, dus je moet het nu wel echt willen. Als je nu al begint en verwacht dat het lang duurt dan zie je maar net dat het gelijk raak is :wink:

@bigsby wrote:

Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het gelijk raak is, dus je moet het nu wel echt willen. Als je nu al begint en verwacht dat het lang duurt dan zie je maar net dat het gelijk raak is :wink:




klopt dat is wel zo…



bij ons was het dat wij vanaf 6 mnd zoiets hadden van het is welkom, maar zal wel niet zo snel gaan. zijn vrij snel daarna naar het zkh gegaan en zouden weer de mmm ingaan, maar toch is het spontaan gelukt…

@bigsby wrote:

Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het gelijk raak is, dus je moet het nu wel echt willen. Als je nu al begint en verwacht dat het lang duurt dan zie je maar net dat het gelijk raak is :wink:




idd, als je er nog niet achter staat, niet doen

het zal dan net zijn dat het dus wel in 1 x raak is

Haha, ik wil juist heel graag nu! Ik twijfel dus alleen of ik de natuur nog even zijn gang laat gaan of dat ik toch weer aanklop voor clomid… want ja, ongeduldig dus… :roll: :wink:

@Tierrr wrote:

Haha, ik wil juist heel graag nu! Ik twijfel dus alleen of ik de natuur nog even zijn gang laat gaan of dat ik toch weer aanklop voor clomid… want ja, ongeduldig dus… :roll: :wink:




gewoon net zoals ons doen… naar het zkh gaan.

bij ons wilde ze eerst kijken of ik uberhaupt een eisprong had… maar ja… blijkbaar werden die 9 mnd ontzwangeren goed… :mrgreen:



in principe is het juist makkelijk als je weer naar het zkh gaat… hun houden je eisprong in de gaten (mij gaf het ook meer rust… hoefde niet te “gokken” wanneer DE dagen zouden zijn… :mrgreen: )

Sja, in principe voel ik het ook zo. Denk ook dat het me rust zou geven. Want ook al hebben we in principe nog geen haast, je bent er toch mee bezig en omdat je niet weet waar je aan toe bent ben je er juist meer mee bezig… althans, ik wel… :roll:

Alleen heb ik wel het vermoeden dat ik steeds een eisprong heb, dus dan vind ik het aan de andere kant ook onzinnig om er aan te kloppen, voel ik me bezwaard ofzo, kunnen ze beter andere mensen helpen… :think:

Maar lieve Tierr wat houd je dan tegen om het eerst zelf te proberen? :wink:

En Schaap wat keeeeewl een kersvers klein schaapje on the way! :inlove: Gefeliciteerd!

@Rhiannon wrote:

Maar lieve Tierr wat houd je dan tegen om het eerst zelf te proberen? :wink:

En Schaap wat keeeeewl een kersvers klein schaapje on the way! :inlove: Gefeliciteerd!




dank je meid, hoe gaat ie met jou?? :-*



Tierr, probeer het idd eerst zelf een paar maanden en dan kun je evengoed actie ondernemen, zo zouden wij het ook doen :slight_smile:

We zijn stiekem al een paar maand bezig… :roll:

Althans, nog niet heel gericht aan het klussen, maar wel de cyclus heel duidelijk in de gaten houden, en die is dus weer zeer onregelmatig.

En vraag me gewoon af of ik nu lief geduld ga hebben en wachten tot het misschien wel spontaan gebeurt, of niet… :wink:

Maar ik ga in elk geval deze en de komende ronde nog braaf uitzitten hoor… :wink:

haha mevrouw ongeduld :wink: :mrgreen:

@bigsby wrote:

haha mevrouw ongeduld :wink: :mrgreen:




:oops: :roll:

Haha, ach, het is niet zo dat we nu per se heel veel haast hebben hoor. Alleen heb ik gewoon geen zin in weer dat hele onregelmatige ongesteldheidscircus terwijl het misschien niets oplevert.

Maargoed, dat moeten we dan eerst maar eens bekijken he? Naar het ziekenhuis gaan kan altijd nog! :wink:



Jij gaat hard trouwens, hoe gaat ie? :-*