eerst zelf proberen, of gelijk door?

Beetje late reactie van mij Schaap :oops: . Ik heb inderdaad meegekletst op het IUI topic. De derde keer bleek het weer raak, maar dit eindigde helaas in een miskraam. De tweede keer daarna was weer raak, en dit keer gaat alles gelukkig goed :slight_smile: . Ben erg aan het aftellen :wink:

Het leeftijdsverschil met onze zoon is denk ik perfect zo: hij is sinds de kerst naar een peuterbed verhuisd en is er helemaal trots op. Af en toe krijg ik een kusje op mijn buik voor ‘de baby’. :inlove:

@maria77 wrote:

Af en toe krijg ik een kusje op mijn buik voor ‘de baby’. :inlove:




aah wat lief :inlove: :inlove:



ja het aftellen is begonnen :thumbup: , die 5 weken zijn zo om :stuck_out_tongue:

ik hou je in de gaten :wink:

hier willen we het ook eerst zelf een tijdje proberen ons meisje word bijna 1 jaar :inlove: en ik ben meteen weer aan de pil gegaan heel erg dubbel natuurlijk jaren lang er vanaf om zwager te raken en nu meteen er weer aan



uik heb pco en heb dus geen eisprong van mezelf me cyclus is niks :frowning: als ik geen pil gebruik heb ik continu buikpijn

ik zit er nu wel steeds meer aan te denken om hem te laten staan maar wat ls het snel raak is :inlove: super zouden we dat vinden alleen ben bang dat mijn lichaam het niet aan kan (heb heel veel last van mijn bekken gehad)



maar wat als het nog 3 jaar duurt net zoals bij ons meisje?



vind het zo dubbel allemaal schaapje hoe is het met jou?

roosje… :hug: ik snap je gevoel… en je kent mijn verhaal… zo kan het ook… :wink:



offtopic ik zal gisteren net te denken hoe het met jou zou zijn en misschien een 2e :wink:

hey meis



wij willen heel graag een tweede kindje maar ja wat is slim he?

ik ken idd je verhaal en het zou zo gaaf zijn als dat kon geen gelurk meer aan me lijf



maar goed zoals je weet ik heb er alles voor over



hoe is het met je? :-*

hey roosje wat leuk dat ik je hier tref :mrgreen:



hier gaat het goed, Wesley wordt groot, het gaat veels te snel :stuck_out_tongue:

jou meisje wordt al bijna 1 jaar :shock: wat vliegt de tijd he, ongelooflijk



ja moelijk he, ik ben zelf nooit meer aan de pil gegaan, pas als we vinden dat ons gezin compleet is begin ik er aan :inlove:

maar we zijn er nu niet echt bewust mee bezig, ik denk dat ik over een paar maanden weer eens ovulatietesten erbij ga halen en dan zien we wel ff

en als de kleine een jaar is gaan we naar het zh



hoe is het met jou? ben je je meisjes verjaardag al aan het voorbereiden :mrgreen:

hey meid



IK ben idd de laatste tijd weinig op kok met me meisje gaat alles goed ben idd al druk bezig met de voorbereidingen soms zo onwerkelijk vorig jaar zat ik met me dikke buik :inlove: op de bank te wachten tot ik kon bevallen nu nu koop ik slingers van bumba omdat ze dat zo leuk vind :mrgreen:



fijn dat alles goed met jullie gaat! ovulatietesten is id een idee alleen met pco kan het zo zijn dat ze niet altijd een eerlijk antwoord geven dus ja het is even afwachten he

ja gek he het is bijna een jaar geleden dat je je meisje voor het eerst in je armen had, dat kun je je toch niet voorstellen, ik kan m`n mannetje al niet meer wegdenken :inlove: ik weet niet eens meer hoe het was zonder hem :mrgreen:

maar lekker genieten van je meid, want je merkt zelf wel hoe hard het gaat 8)

En Schaap, ben je er al uit?



Ik zit min of meer met hetzelfde ‘probleem’ behalve dan dat zwanger worden v.d. eerste zonder hulp binnen 6 maanden lukte, maar de tweede heeft veel langer op zich laten wachten en is er na de 1e IUI gekomen (en daarvoor miskramen).

Tja… wat dan?

Ben intussen 36, dus ik heb ook niet veel tijd meer.

Ik houd dit topic ook ff in de gaten… hier namelijk zwanger geworden met clomid…

@Lieke74 wrote:

En Schaap, ben je er al uit?



Ik zit min of meer met hetzelfde ‘probleem’ behalve dan dat zwanger worden v.d. eerste zonder hulp binnen 6 maanden lukte, maar de tweede heeft veel langer op zich laten wachten en is er na de 1e IUI gekomen (en daarvoor miskramen).

Tja… wat dan?

Ben intussen 36, dus ik heb ook niet veel tijd meer.




wij zijn er uit :mrgreen: we gebruiken nu niets, gebeurt het is het geweldig en als Wesley een jaar is gaan we zowiezo weer de mmm in

over 2 mnd ga ik wel weer ovulatie testen proberen, kijken of alles werkt :lol:

ik hoef niet meteen zwanger te zijn, maar het zou super zijn natuurlijk :inlove:



en jij lieke, tja jouw leeftijd gaat wel meespelen idd, ik zou er goed over praten en overwegen wat jullie willen



Tierr hey meid gaat alles goed met je ventje :inlove:

Schaap, je hebt de tijd toch nog? hij is nog zo jong. En wie weet raak je nu wel op de " gewone" manier zwanger :mrgreen: Laten we het hopen, bespaar je jezelf een hoop gedoe :lol: Ik begreep toch goed dat jullie medische niks mankeren?

@bigsby wrote:

Schaap, je hebt de tijd toch nog? hij is nog zo jong. En wie weet raak je nu wel op de " gewone" manier zwanger :mrgreen: Laten we het hopen, bespaar je jezelf een hoop gedoe :lol: Ik begreep toch goed dat jullie medische niks mankeren?




we mankeren niets en we hebben tijd genoeg :slight_smile: we zien wel waar het schip strand :slight_smile:

@bigsby wrote:

Schaap, je hebt de tijd toch nog? hij is nog zo jong. En wie weet raak je nu wel op de " gewone" manier zwanger :mrgreen: Laten we het hopen, bespaar je jezelf een hoop gedoe :lol: Ik begreep toch goed dat jullie medische niks mankeren?




je hebt helemaal gelijk :wink: :inlove: 8)

En gaan jullie er al langzaam voor?

:inlove:

Bedoel je dat we je mogen feliciteren…? :roll: :shock: :inlove:

@Tierrr wrote:

Bedoel je dat we je mogen feliciteren…? :roll: :shock: :inlove:




jaaaa :inlove: ik kan het bijna niet geloven, we gingen er net serieus voor :o nu nog duimen voor een goede echo :mrgreen:

Ooooh, super zeg, gefeliciteerd!! En dat helemaal spontaan, echt heerlijk!!

(Daar hoop ik ook op… :roll: )



Hoe ver ben je nu dan? En wanneer heb je echo enzo?

hihi ik heb gister positief getest :inlove: en ik ga maandag de vk bellen, dus ik weet nog helemaal niets :oops: maar ik denk 4 wk en 2 dg want ik ben super regelmatig :slight_smile:



het schijnt vaker voor te komen, dat je lichaam nu weet hoe het moet ofzo…

bij ons de aug mama`s is er 1 die ook spontaan zwanger geworden na jaren in de mmm gezeten te hebben met uiteindelijk ICSI als eindresultaat! en zij is nu al de 12 wk voorbij!



hopelijk duurt het bij jullie ook niet zo lang meer :-*