eerst zelf proberen, of gelijk door?

tja ik zou het eerst zelf ff proberen, je ziet hoe het Schaap is vergaan :wink:

En misschien raden ze je het in het zkh wel af om nu al te beginnen (ivm je keizersnee)

Maar goed, als je zo graag wilt zou ik gewoon doen wat jij wilt.



Ja ik ga nu lekker snel :mrgreen: ik kan ook niet wachten totdat hij/zij er is :inlove:

Opzich gaat het nu redelijk goed, al heb ik nu veel last van harde buiken.

Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt, maar geniet nog maar ff lekker van dat hummeltje im je buik! :slight_smile:



Van mijn gyn mocht ik al wel weer zwanger worden, dus daar zou t niet aan liggen. Maar ik wacht inderdaad nog even met naar het ziekenhuis gaan, zou wel bijzonder en mooi zijn als het gewoon spontaan lukt… :inlove:

Maar op het moment dat ik het zat ben, ga ik gewoon bellen, aangezien het probleem vorige keer zomaar opgelost was met clomid… zou ook zonde zijn om dan eerst tijden frustratie te voelen… :slight_smile:

Ja dat zou idd zonde zijn.

Je kunt het altijd een paar maandjes aankijken, het zou mooi zijn als het nu spontaan zou lukken. Scheelt weer gedoe :wink:

Hier alles ok hoor Schaap, lekker veel afleiding dat is altijd goed toch? :mrgreen:



Tierrr als de kriebels (of de rammelende eierstokken die niet in het gareel wensen te rammelen :wink: ) teveel worden idd aan de bel trekken. Tot dan…you never know! Mss betekend onregelmatig niet gelijk dat er geen eitje springt toch? :pray:

Ik heb inderdaad het vermoeden dat er af en toe wel wat springt… dus zou super zijn als daar gewoon een mensje uit zou ontstaan, en een nog grotere verrassing dan als ik al aan de clomid zit.

(De vorige keer had de fertiliteitsarts het over een eisprong die niet sterk genoeg was… en dat in combinatie met niet fantastisch zaad… maar hee, ik heb hier grotere wonderen gezien! :mrgreen: )

Hahaha zolang het niemand is die uit zijn of haar vel springt maar idd een ei! :mrgreen: :pray: De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop van harte dat jullie er ook nog 1 gegunt is! :-*

Enneuh klinkt mss stom maar meis wacht niet met het vragen of je een nieuw recept Clomid mag tot je reserve geduld op is, maar ietsjes eerder. :wink: Zo houdt je nog een klein stukje relaxtheid over voor wanneer je idd aan die (rotterige) hormonen gaat. :thumbup:

@Rhiannon wrote:

Hier alles ok hoor Schaap, lekker veel afleiding dat is altijd goed toch? :mrgreen:




:inlove: :thumbup:

wouw schaap wat lees ik nu gefeliciteerd :inlove: en ook nog spontaal super zeg :dance:

wouw schaap wat lees ik nu gefeliciteerd :inlove: en ook nog spontaan super zeg :dance:

@roosje83 wrote:

wouw schaap wat lees ik nu gefeliciteerd :inlove: en ook nog spontaan super zeg :dance:




dank je :-*



dit hadden we zelf nooit verwacht :inlove: , we zijn superblij :dance: nu hopelijk over 1,5 week een goede echo :pray:



en hoe is het bij jou?? :smiley:

hier gaat alles wel goed hoor! kleine meid word al weer een hele dame :inlove:



jee spannend zeg mijn duimen draaien voor je :-*

dank je :-*

Ik doe met je mee, schaap!! :mrgreen:

Had een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts om eventueel weer aan de clomid te gaan, maar… zie banner!! :inlove: :dance:

waaahhhhhh gefeliciteerd!!! goed man!!! :dance: :dance:

en toch nog vlot gegaan :thumbup:

Jaaa, echt super, al na een paar maand proberen!! :dance:

Wie had dat nou verwacht met zo’n flutcyclus en matig zaad… :roll:



:dance:

ohhh wat super Tierr :dance: :dance:

Gefeliciteerd meid :dance:



Zo zie je maar, als je geen haast hebt lukt het ineens wel :mrgreen:

Ja inderdaad! Heerlijk hoor!! :smiley:

Stond er nu ook heerlijk relaxed in, verwachtte helemaal niks, wachtte eigenlijk meer op het moment dat ik clomid zou gaan slikken, en dan is het ineens raak! :dance:

@Tierrr wrote:

Ja inderdaad! Heerlijk hoor!! :smiley:

Stond er nu ook heerlijk relaxed in, verwachtte helemaal niks, wachtte eigenlijk meer op het moment dat ik clomid zou gaan slikken, en dan is het ineens raak! :dance:




precies ons verhaal… :mrgreen:

dan maar even zo… mijn oude bericht wild niet openen



maar onwerkelijk he trierr… :mrgreen:



maar gefeliciteerd…

Ja, het is inderdaad super onwerkelijk, kan er nog niet echt bij, haha.

Het is dat ik geen bloed zie en een knalpositieve test heb… en al jullie reacties steeds lees… maar ik kan er nog steeds niet bij!

Maar wat heerlijk dat er nog van dit soort wonderen bestaan! :dance: