Een lekker zak chips opengetrokken en...antwoord pag 6.

hahaha…ik dacht zometeen een foto van een clearblue ofzo te zien :mrgreen: :oops: :mrgreen:



maar theezakjes zijn ook leuk hoor :wink:



maarre…what’s next?

ongevulde slavinken, vissticks zonder paneerlaagje of misschien vierkante paaseitjes 8) ???

@kimmiejj wrote:

jeetje joh zit je ook niet mee he :-*




Mwhoah zo erg is het niet hoor, ik hoop gewoon op leuke post :wink:

:lol: Heb jij weer!



Is ook mijn lievelingsthee trouwens. Ze hebben ze ook in gewone zakjes ipv die onhandige piramidedingen…

He je hebt niet stiekem zitten knippen he :mrgreen:

Dan zou ik een nieuwe roeping hebben gevonden :smiley: Alle zakjes zijn op de mm nauwkeurig geknipt :wink:

whoehahahahhahhaaaaa on-ge-lo-felijk… hahahhaa… jij weeeer… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Lig hier in een deuk, sorry hoor… :angel:



En die thee is :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Nou hopelijk krijg je ook een doos van die thee binnenkort :wink:



De TNT wordt nog druk haha!

Jij hebt wel pech zeg!



:mrgreen:

Zojuist op Nu.nl :



Lay’s waarschuwt voor rubber in paprikachips

Uitgegeven: 6 maart 2008 19:56



MAARSSEN - Chipsfabrikant Lay’s vraagt consumenten zakken paprikachips met de houdbaarheidsdatum 10 mei 2008 niet te nuttigen. In de zakken kunnen stukjes rubber zitten. Dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.



Het gaat om zakken paprikachips van 200, 225 en 40 gram en die van 27,5 gram als onderdeel van een uitdeelverpakking. Consumenten kunnen hun geld terugkrijgen door lege verpakkingen te sturen naar het bedrijf in Maarssen.



De fabrikant heeft de verkooppunten en de Voedsel en Waren Autoriteit inmiddels op de hoogte gebracht. Lay’s plaatst vrijdag een advertentie met een waarschuwing in de Nederlandse dagbladen.




Ik heb de brokken niet opengemaakt, wie weet was het wel rubber ! :shock:

:sick:

:sick: :sick:

heb je al weer wat van ze gehoord?





:wink:

Nee :frowning: ALs ik volgende week nog niets gehoord heb stuur ik ze wel een mailtje met de foto. Dankzij kok heb ik er een foto van gemaakt 8)

Jeetje Karin, jij hebt ook pech eerst met de chips en nu weer die thee :wall: :wall:



Maarja misschien krijg je wel een doos chips èn een doos thee (kun je iig weer een half jaar voorruit :wink: )



Met de thee dan he?? :lol:



Hier is de Rooibos citrusvruchten ook favoriet, drink al liters per dag sinds mijn zwangerschap, word bijna panisch als ie is uitverkocht in de winkel :mrgreen: Meestal neem ik dan de mango variant, die gaat ook nog wel :thumbup:



Succes verder, ben benieuwd of je nog iets hoort van Lay’s

Nou…wat een enorme pechvogel ben jij zeg!!!

Jammer van je thee-eitjes, want dat was nog een goede noodoplossing geweest he?

Ik zou zeggen: succes met klagen…! :mrgreen: :-*

Whahahaaa!! Sorry, maar ik vind je KOSTELIJK! hihi,…

Zo, ik heb bericht terug, het is heel spannend :dance:

Tadaaaaaaaaaaaaa :




Ik heb een excuusbrief en 2 tegoedbonnen van een euro gekregen, geldig t/m december 2007. Deze zijn helaas 3 maanden over datum :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat een sufferds zeg :mrgreen:

ooooo wat eruuuug! heb je ze er nog ff over gemaild? :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

ja handig daar heb je wat aan!