Een lekker zak chips opengetrokken en...antwoord pag 6.

@Brimiri wrote:

Ik had een keer een stukje glas in mijn ijs zitten. Eigen merk van Appie, dus ik terug gebracht naar de winkel, en ik mocht zo een nieuwe pakken. Nee dank u, ik was even genezen, dus mijn geld terug gekregen.



Maar geen excuus of zo, of dat ze er iets aan zouden gaan doen. Best vreemd want het was toch glas :roll:




jemig wat slecht!!!





en ik heb elke keer, ondanks die foto op pagina 1, als ik de topictitel zie, zin in chips :evil:

ik heb weleens iets van sultana gekocht… Daarin zaten verpakte koeken in maar de verpakkingen waren allemaal open…

Klacht gestuurd en kreeg een hele doos met allerlei sultana producten opgestuurd :thumbup:



gr patricia

@Heleentje wrote:

Mijn dank is groot voor de cream-union chips! :drool: :drool: :drool:




Haha graag gedaan ! :mrgreen:

@fiep klophout wrote:



en ik heb elke keer, ondanks die foto op pagina 1, als ik de topictitel zie, zin in chips :evil:






Fiep, sorry voor het ophalen van het topic, hopelijk is je kast nu leeg :wink:

@Karin2 wrote:

@fiep klophout wrote:


en ik heb elke keer, ondanks die foto op pagina 1, als ik de topictitel zie, zin in chips :evil:






Fiep, sorry voor het ophalen van het topic, hopelijk is je kast nu leeg :wink:




ik heb nooit chips in huis :angel: zelfbescherming…en hier op mijn werk is ook al geen chips te vinden, de kust is dus veilig!

Ik heb de titel even aangepast. Ik zal zo laten zien waarom :slight_smile:

NIEUWSGIERIG :shifty: !!!

ben benieuwd

Ik kan alvast verklappen dat ik nog géén bericht heb van Lays maar wel een andere verrassing :shock:

o :shock:

Ben nu ook wel benieuwd

OH? nu begin ik pas echt neiuwsgierig te worden! :mrgreen:

Nou?





… Vertel !!

grrrrr…vertel :pray:



(ik kan niet tegen geheimpjes :wall: )

Ik ben net in de regen met de kinderen naar de supermarkt gelopen want mijn lievelingsthee was op :eh: Ik heb de hele dag gepoetst en gezwoegd en wilde even lekker onderuit met een bakkie. Het water was aan de kook en na veel gewrik en gepruts kreeg ik het pakje open…,waren alle zakjes leeg :shock: :shock:

Alle zakjes zijn op de naad open en er hangt een strookje theepapier aan…




Ik heb jammer genoeg alle thee eieren tijdens de verhuizing weggegooid :frowning:



Dus dan maar met mijn andere voorliefde op de bank. Pickwick rooibos citrus. Ooh ik ben zoo verslaafd aan thee ! Én chips natuurlijk :mrgreen:

En ik heb Lipton gebeld. Ze wilden alles van me weten maar wilden het pakje niet retour. Dat gaf teveel rommel zei ze :lol: :lol: Mijn klacht gaat naar de kwaliteitsafdeling en die geven mij tzt bericht.



Ik wil iig een nieuw pakje. Zo’n pakje kost hier € 1,69

:shifty:

:lol: :lol: :lol:



Je hebt je week duidelijk niet he? :mrgreen:

Bummer he, jullie hadden natuurlijk een fabeltastisch verhaal verwacht, krijg je dit :eh:

Nou, ik was best wel sneu hoor :frowning:



8)

jeetje joh zit je ook niet mee he :-*

Gelukkig maakt Rooibos thee je rustig anders was je vast errug boos geworden…maar zo’n thee-ei is toch zo gekocht…dus thee bewaren en lekker morgen weer aan je favoriete thee.



:hug:

Dat gaat goed met jou!

Eerst de chips en nu de thee! :lol: