Een lekker zak chips opengetrokken en...antwoord pag 6.

Getsie derrie!!! :shock: :sick:

Ik heb geen ervaring met terugsturen e.d. maar laat ons even weten of je een pretpakket hebt ontvangen! :mrgreen:

Oh dat heb ik ook een keer gehad bij Lays kreeg idd ook een doos chips terug.



Heb vandaag net een klacht ingediend bij nestle cappucinopads scheur elke keer de pad kapot nu hadden ze daar al meer klachten over gehad. Krijg 2 dozen retour als goedmaker. :thumbup:

Ik heb een keer gehad dat ik tijdens het eten van mijn ravioli (uit blik) ik ineens een spiraaltje (zo’n formaatje als uit een balpen) in mijn mond had :? Opgestuurd naar princess en toen kregen we een doos vol blikvoer opgestuurd 8)

Ik heb eens een klacht ingedient bij de pampers, omdat mn zoon steeds onder de gelpareltjes zat… Zit nog te wachten op een excuses of een vergoeding… :roll:

Mijn moeder heeft dat vroeger gedaan, ik geloof bij de huggies!

Ze had 4 kids in de luiers… dat het zulke :thumbup: luiers waren!

Kreeg ze echt k weet niet hoeveel opgestuurd! :thumbup:



Dus positief werkt ook nog wel eens (t hoeft niet altijd een klacht he!) :mrgreen:



Ik zelf bij de pampers een klacht ingestuurd, ik trok alles stuk! Nooit wat van weergehoord :thumbdown:



En bij de difrax, speentjes van Sam! Beet hij zo door elke keer! Kreeg een nieuwe opgestuurd :thumbup:

Ik heb eens zo’n grote zak met kleinere chipszakjes erin gekocht en er zaten er een paar bij waarvan de chips taai was. 1 Ervan opgestuurd en ik kreeg een formulier wat ik in moest vullen en opsturen en dan kreeg ik 1,25 € op mn rekening terug gestort… :eh:



Niet echt de reactie die ik verwacht had eigenlijk.

Met de koffie kreeg ik 2 nieuwe pakken DE koffie met een hele excuusbrief en de uitslag van het onderzoek wat ze gedaan hadden naar de koffie. :thumbup:

En toen een kadootje niet compleet was uit een verrassingsei, kreeg ik een doosje met 3 nieuwe verrassingseieren! :drool: :dance:

Toen ik een jaar of 10 geleden DRUM rookte, zaten er dikwijls kleine boomstammetjes in de verpakking. En aangezien er in een pakje toen 50 gram shag zat, vonden we die boomstammetjes hel vervelend want het weegt toch wel een paar gram :angel: . We hebben de stammetjes iedere keer opgestuurd en de vergoeding varieerde van een paar pakjes Drum tot een heel DRUM pretpakket. Hoewel ik dat nu anders zou omschrijven :wink: Ik ben een beetje antirook na 14 jaar gerookt te hebben :eh:

Ik ben benieuwd wat je hoort!



Wij hebben vroeger thuis ook eens wat met chips gehad (mijn zus). En toen kregen we ook heel veel chips opgestuurd!



En ik heb net voor Florens zijn geboorte een klacht bij Bolletje voor de beschuit opgestuurd.

Gewoon een brief met klacht, dat de beschuiten niet lekker waren en dat ik bijna kraamvisite zou krijgen en dan wel lekker beschuiten op tafel wilde hebben.

Toen kreeg ik een setje van Nijntje (slap/vorkje/mes) en 2 euro in een kaartje! :thumbup:

Daar kon ik wel 2 rollen van kopen ofzo.

2 euro in een kaartje ? Haha wat grappig. Het idee dat een groot bedrijf een goedmakertje stuurt ( een erg leuke trouwens !) en dan z’n portemonnee afspeurt voor een muntje van 2 euro en deze bij de envelop in doet ! :thumbup: :smiley:

ik als klein meisje bolletje ooit een brief gestuurd dat de beschuiten zo donker waren. kreeg ik een paar rollen + een beschuitbus. dat vond ik dan cool: hadden we thuis gewoon een beschuitbus die van mij was 8) (ik heb um nu uiteraard nog steeds)



jaartje geleden had ik een pak huggies waarbij de plakstukjes zo goed vastzaten op de luier (vóór gebruik dus) dat als je ze pakte, de luier scheurde…belachelijk. Brief gestuurd, gebeld, uiteindelijk na heel veel gezer een of andere standaar tegoedbon gekregen waar je bij inlevering van die bon + kassabon +streepjescode 5 euro teruggestort kreeg. Moest je wel ook even alle gegevens van je kind invullen. ja dikke doei :hand:



Chips stond vroeger altijd bekend om goede service als het ging om klachten, ben benieuwd hoe het nu staat.

Ik laat het weten !



En kom maar op met die leuke service verhalen.



Over chips gesproken. Mijn vaders beste vriend was directeur van Croky. Wij waren thuis het testpanel. Wij kregen alle nieuw chips voorgeschoteld :drool: Met hele smerige varianten hoor maar ook hele lekkere welke helaas nooit op de markt zijn gebracht. Zelfs niet na enig aandringen van 3 pubers :mrgreen: De cream-onion hebben wij in ieder geval van harte aanbevolen destijds en dat was al een flinke smaakkraker in de jaren 90 8)



Croky had, lucky for me, niet alleen chips maar ook snoep en chocolade. Met pasen, sinterklaas en kerst kregen wij hele restpartijen ! Ik kreeg dozen supersize lollies, van die grote platte ! En ook hele dozen met banaantjes en aardbeitjes, jeweetwel, die met suiker. Een ik heb in mijn jeugd heel wat chocoladepaaseieren verorberd. En dan geen lullige maar echt eieren van 40 cm hoog !!

Maar goed dat ik het hoogste damestram volleybal zat destijds :wink:



Sorry even offtopic, maar wel leuk en lekker :smiley:

Gatver das goor hey :sick: Ik wou net chips gaan pakken :?



Ben benieuwd wat je krijgt van Lays :mrgreen:



Enne die 12 zakken zijn hier in een week weg hoor :shifty:

Julia :o Je spoiler is toch een grapje he :o Of heb je muizen in de kast ?

Ben benieuwd wat je krijgt karin2



De foto sprak boekdelen bah…

Ik heb bij Bolletje ook 2 euro op een kaartje gekregen…

Ik had een zakje kruidnootjes, waar geen smaak aanzat. Was een productiefout, ze waren vergeten suiker toe te voegen. Kreeg ik een kaartje met 2 euro. :lol:



En toen ik nog thuis woonde was de ontbijtkoek een paar keer achter elkaar zo taai… ook een klacht gestuurd, kregen we 3 verschillende ontbijtkoeken. :smiley:



Die chips ziet er niet bepaald smakelijk uit. Ik hoop dat je snel iets hoort!

Wat ranzig Karin2 :sick: :sick: :sick:

ben benieuwd wat je te horen krijgt.

Ik had een keer een stukje glas in mijn ijs zitten. Eigen merk van Appie, dus ik terug gebracht naar de winkel, en ik mocht zo een nieuwe pakken. Nee dank u, ik was even genezen, dus mijn geld terug gekregen.



Maar geen excuus of zo, of dat ze er iets aan zouden gaan doen. Best vreemd want het was toch glas :roll:

@schoen wrote:

Wat ranzig Karin2 :sick: :sick: :sick:

ben benieuwd wat je te horen krijgt.




Even offtopic, je moet me geen Karin2 meer noemen hoor, klinkt zo afstandelijk :frowning: Ik vind het eigenlijk helemaal niks dat ik zo heet, zal ik mijn naam maar opgooien naar MissLays ? 8)

@Karin2 wrote:

@schoen wrote:
Wat ranzig Karin2 :sick: :sick: :sick:

ben benieuwd wat je te horen krijgt.




Even offtopic, je moet me geen Karin2 meer noemen hoor, klinkt zo afstandelijk :frowning: Ik vind het eigenlijk helemaal niks dat ik zo heet, zal ik mijn naam maar opgooien naar MissLays ? 8)
owkee misslays it is :mrgreen:

Mijn dank is groot voor de cream-union chips! :drool: :drool: :drool:



Ben wel benieuwd wat je te horen krijgt. Het ziet er erg smerig uit :sick: . Ik heb ooit eens doos met verschillende smaken chips gekregen. Weet alleen niet meer waarom mijn chips niet goed waren :mrgreen: . Volgens mij waren ze slof :think:



Groetjes,

Heleen