Een lekker zak chips opengetrokken en...antwoord pag 6.

stak een handjevol in mijn mond…Had ik zo’n brok paprikapoeder in mijn mond :o :sick: Bah wat smerig !!!



Op de foto zie je de rest van de brokken die er bij in zaten :sick:

Samen goed voor 40 gram paprikapoeder.



Ik heb de zak bewaard en ik stuur het straks retour naar Lays.

Hebben ze een beetje een lekkere goedmaakservice ? :smiley: :smiley: :angel:

he getver.



ben benieuwt naar de reactie van lays

was dat paprika extra of zo :mrgreen:



lijkt me idd errug smerig…

IEUWWWW



wat viessssss :sick:





uhh wij hebben een keer een zak terug naar lays gestuurd omdat er dus helemaal geen smaak aanzat … waren ze de kruiden vergeten :shifty:





uuuh wij kregen een hele doos vol nieuwe zakken toegezonden :shifty: :shock:

Wow, zal dat dan maar 1 zak zijn geweest of (wat mij logischer lijkt) een productie fout…



Goed dat je hem gaat opsturen, ben benieuwd wat je te horen krijgt!

@mukkemuk wrote:

IEUWWWW



wat viessssss :sick:





uhh wij hebben een keer een zak terug naar lays gestuurd omdat er dus helemaal geen smaak aanzat … waren ze de kruiden vergeten :shifty:





uuuh wij kregen een hele doos vol nieuwe zakken toegezonden :shifty: :shock:




cool! 8)

@Kaar wrote:

@mukkemuk wrote:
IEUWWWW



wat viessssss :sick:





uhh wij hebben een keer een zak terug naar lays gestuurd omdat er dus helemaal geen smaak aanzat … waren ze de kruiden vergeten :shifty:





uuuh wij kregen een hele doos vol nieuwe zakken toegezonden :shifty: :shock:




cool! 8)




cool 8) zeker maar wat moet je met 12 zakken :roll: …



:lol: :lol: :lol: nouja we hebben ze maar op tafel gezet op een verjaardag destijds

@Kaar wrote:

@mukkemuk wrote:
IEUWWWW



wat viessssss :sick:





uhh wij hebben een keer een zak terug naar lays gestuurd omdat er dus helemaal geen smaak aanzat … waren ze de kruiden vergeten :shifty:





uuuh wij kregen een hele doos vol nieuwe zakken toegezonden :shifty: :shock:




cool! 8)




Daar gaat mijn voornemen om nog 5 kilo eraf te krijgen :smiley:

Ik organiseer dan wel een Kok Lays Meeting !

:mrgreen:

bah … straks krijg je nog een doos vol met brokken :sick:

cool zeker maar wat moet je met 12 zakken


Nou daar weet ik wel raad mee :drool: :mrgreen:

Zou ik ook wel raad mee weten :lol:



Maar gatver Karin :sick: heb jij dat…ben benieuwd hoor wat ze doen als goedmaker :mrgreen:

Nou!! eerst maak je mensen gek met je patat… kaasplankje met BB erna… en nu show je hier die chips… :naughty: :mrgreen:

Mensen krijgen het moeilijk… :angel:

getver!!!



ennuh 12 zakken chips, ze gaan niet in 1 maand over datum, dus zou hier ook wel goed komen. Al eten we amper chips

heb ooit eens een baked zak teruggestuurd die muf en taai was bij het openen… En kreeg een kortingsbon terugggestuurd waar ik niet eens 1 zak mee kon betalen…En dan moets ik dus ook nog de kassabon ed opsturen…

Bij spa blauw zijn ze niet zo gul.

Toen het nog die oude plastic flessen waren (met harde bodem), werden ze hergebruikt.

Een keer had ik een fles die heel vies smaakte, leek wel motorolie. Werd er ziek van na het drinken van ongeveer 1 glas.

Aan het eind van de dag spa gebeld, ze vroegen of ik de fles op wilde sturen met inhoud.

Dat gedaan… na 4 weken kreeg ik een briefje: onze verontschuldigingen, het zal niet meer gebeuren.

Als vergoeding mag u 2 flessen spa naar keuze kopen, en het geld declareren dmv retour sturen van kassabonnen.



dus… 1,50 terug gekregen ongeveer?? :lol:



Al snel nadat ik die klacht gestuurd had, werden de flessen vernieuwd, gelukkig!!!

@faizaa wrote:

Nou!! eerst maak je mensen gek met je patat… kaasplankje met BB erna… en nu show je hier die chips… :naughty: :mrgreen:

Mensen krijgen het moeilijk… :angel:


Zal ik maar niet over holle paaseitjes beginnen ? Had een zak bij de Aldi gekocht. Bij thuiskomst bleken ze allemaal stuk. Tja die kon ik niet meer serveren aan mijn kinderen dus moest ik ze maar opeten.

Ik denk dat ik een klacht ga indienen… :mrgreen:

@Karin2 wrote:

@faizaa wrote:
Nou!! eerst maak je mensen gek met je patat… kaasplankje met BB erna… en nu show je hier die chips… :naughty: :mrgreen:

Mensen krijgen het moeilijk… :angel:


Zal ik maar niet over holle paaseitjes beginnen ? Had een zak bij de Aldi gekocht. Bij thuiskomst blekken ze allemaal stuk. Tja die kon ik niet meer serveren aan mijn kinderen dus moest ik ze maar opeten.

Ik denk dat ik een klacht ga indienen… :mrgreen:






whoehahahahaa… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

heb jij weer… :roll: :mrgreen:

schei uit met je paaseitjes… :hand: maak me niet gek… :silenced: :silenced:

Eeeighhhh :sick: :sick:



Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets gehad. Wel dat ik de mac eens een keer zo lang moest wachten en daarom een hamburger gratis kreeg. En na het eten ook nog een toetje mocht uitzoeken. Een mcflurry:P Maar verder overkomt me zoiets niet :smiley:

ik had bij de honig een papiertje erin zitten door het eten,bij de wraps en ik kreeg een doos vol spullen van ze erg aardig :mrgreen: