Wij waren bij de McDonalds in Tenerife. Ik een heerlijke Big Mac besteld. Die eet ik altijd in tweeën op, anders krijg ik het niet in mijn mond. Dus eerst de bovenste helft, daarna de onderste.
Zegt een vriend tegen mij: mijn zus eet dat ding op zijn kop, dan valt de saus er niet uit. Dus ik mijn Big Mac omdraaien, is de onderkant van het boordje beschimmeld. Gatverdarrie (inmiddels had ik bijna de bovenste helft op)
Ik terug naar de kassa, zie dat maar eens uit te leggen aan mensen die geen engels praten hahaha maar ik dacht: je ziet het toch?? Nee, haalt die jongen nog even de baas erbij. Of ik een nieuwe wilde… uhh Nee dank je geef mijn geld maar terug.
Dus dat hebben ze gedaan en voorlopig was ik genezen!! Bleghhh
Nou zeg…vind ik slechte service van Lays hoor. Ik had laatst een zakje kattevoer van Felix wat niet fris rook, dus heb 't retour gestuurd en kreeg nog geen week later een keurige brief, 6 pakken (waarin elk 4 zakjes voer) en 2 zakken kattesnoepjes toegestuurd !
Heb het wel eens gehad met een doos ijsjes, van de 10 ijsjes waren 5 zakjes vol met lucht, maar geen ijs! Heb een brief gestuurd en kreeg een kadobon (zon iris bon) van 10 euro. En dat voor een pak ijsjes van nog geen 2 euro :thumbup: