Vind die surinaamse man ook echt ge-wel-dig, moet zo vaak lachen op hem.
Tsja indd speelgoed waar is dat ?? Hier staat het huis helemaal bomvol kan me daar niet aan storen. Kindjes moeten toch ook beneden kunnen spelen.
Over die plasticbordjes daar kan ik me wel invinden, lekker een keer geen afwas toch. Met zo’n groot gezin zou een vaatwasser indd wel erg prettig zijn en dat ze allemaal hun eigen bordje opruimen…
De familie Baumgard vind ik ook heel leuk en relaxt overkomen, heel gezellig en heel happy allemaal! Bij de familie Deijs vind ik er niks aan. Alles ziet er vies en mini uit en ik vind die mensen ook helemaal niet leuk overkomen…
Even de herhaling kijken.
Lief van die meisjes dat ze een ontbijtje op bed brengen.
Inderdaad wel frappant dat hij een handleiding krijgt maareee, dat ligt misschien ook aan moeders die graag controle heeft. …
Vind het daar trouwens niet vies, wel klein, maar niet vies… :silenced:
Die wasbak vind ik er toch echt heel vies uit zien daar… :shifty:
@Noekie wrote:
Die wasbak vind ik er toch echt heel vies uit zien daar… :shifty:
Ik krijg er ook elke keer de bibbers van als ik die wasbak zie :sick:
@Fleur wrote:
@Noekie wrote:Die wasbak vind ik er toch echt heel vies uit zien daar… :shifty:
Ja vind ook de douche extreem klein, lijkt mij ook niet veilig zo echt naast de wasmachine enz.
Wij hadden het ook al over die wasbak en kwamen tot de conclusie dat het vast niet goed te zien is zo, het ding verslten oid. Als er een cameraploeg je huis in komt zorg je echt wel dat zoiets niet onwijs goor is. Ik denk dat het niet beter kan.
Vind t wel erg zielig dat ie de kleine jordy laat huilen terwijl dochter al zegt dat ie smiddags te lang geslapen heeft.
"SuusyQ"]Even de herhaling kijken.
Lief van die meisjes dat ze een ontbijtje op bed brengen.
Inderdaad wel frappant dat hij een handleiding krijgt maareee, dat ligt misschien ook aan moeders die graag controle heeft. ...
Vind het daar trouwens niet vies, wel klein, maar niet vies... :silenced:
nee volgens mij is het niet echt vies maar oogt het door het materiaal zo.
Wat ik wel vies vind is katten die over het aanrecht lopen terwijl ze het ontbijtje aan het maken zijn.
Verder vind ik het eigenlijk best wel oke'uh :lol: gezinnen hoor.
@Fleur wrote:
@Noekie wrote:Die wasbak vind ik er toch echt heel vies uit zien daar… :shifty:
De kleur van die wasbak helpt ook niet mee, maar ooit, zo’n 36 jaar geleden (ik voel me nu heeeeeeel oud :? ) hadden wij ook zo’n wasbak in de flat waar we toen woonden. Super was dat wij erin in bad konden, maar het ding oogde gewoon nooit echt schoon. De badkamer in dit programma is zo oud en het zal mede doordat de wasmachine en droger in die ruimte staan, amper meer schoon te krijgen zijn.
@Lune wrote:
Vind t wel erg zielig dat ie de kleine jordy laat huilen terwijl dochter al zegt dat ie smiddags te lang geslapen heeft.
ooh dat vond ik ook zo zielig inderdaad!
Ik vind die surinaamse vader een leuke vent. Maar die moeder is niet helemaal mijn type eerlijk gezegd…kan niet goed uitleggen waarom, maar ik vind haar niet zo gezellig, beetje serieus… Verder komt het op mij over alsof vader alles moet doen van haar.
Voor de rest wel een leuk gezin hoor!
De familie Deijs vind ik leuk! Wel bijzonder, het is er vreselijk klein en niet super georganiseerd, maar ze zijn wel allemaal gek op elkaar en hun kleine broertje, vind ik mooi om te zien. Badkamer is inderdaad een beetje een gribus, maar dat is vaak met die oude huurflats. Mijn schoonmoeder had vroeger ook zo’n wasbak die gewoon niet meer schoon te krijgen was, hoe hard je er ook op boende.
Ik sta er alleen wel van te kijken hoe ouderwets het rollenpatroon daar nog is zeg. Vader brengt de centjes binnen, moeders doet de kinderen en het huishouden. En dat ze in al die jaren nog nooit een dag van haar gezin weg geweest is. :o
Nou inderdaad!! Dat rollenpatroon vind ik bij beide wel opvallend.
Ik zou er toch niet aan moeten denken dat het hier zo verdeeld zou zijn… :snooty:
Wij hebben dan nog wel een kids maar daar hebben we het toch wel duidelijk over gehad :silenced:
Tja, dat is toch heel persoonlijk. Ik moet er niet aan denken het anders te doen (oke toegegeven, mijn man kookt heeeeel soms wel en ik ben ook regelmatig een paar dagen alleen weg geweest en dan red hij zich prima met de kids, maar normaal gesproken is het hier heel ouderwets rollenpatroon).
Zolan je er goede afspraken over hebt gemaakt en je, je daar beide in kan vinden denk ik dat elke verdeling prima is
Ahh papa die zijn zoon voor de 1ste keer in bad deed. En ach laat hem maar huilen hij huilt zich wel in slaap, ik heb ook mijn rust nodig.
Nah dat vind ik echt niet kunnen, tis toch ook leuk als papa om je kindjes in bad te doen lijkt mij. :think: :shifty:
Kindje ligt in bed en lekkere harde muziek :roll:
Ik vond het opmerkelijk dat de zusjes hun kleine broertje een schone luier gaven, eten gaven en hem zelfs zijn medicijnen toedienden omdat de vader zo nodig moest uitslapen. :shock:
Ik vind dat je kinderen van die leeftijd niet de verantwoordelijkheid kunt laten nemen voor een dreumes van 1,5 en al helemaal niet met medicijnen.
Zag ik nou dat 1 van de Deijs koters wijn in zijn plastic bekertje goot, tijdens het ‘feestje’? :shock:
@HanB wrote:
Zag ik nou dat 1 van de Deijs koters wijn in zijn plastic bekertje goot, tijdens het ‘feestje’? :shock:
als straks de kids op bed liggen… gaat mama even de herh. van gisteravond kijken

Wat je zegt Romata, mijn man doet Roan heel vaak in bad :lol: , vind ie gweldig en dat is ook echt ff heitie&zoon momentje, net als het savonds op bed doen en tandenpoetsen :inlove:
Die wasbak lijkt me zo groezelig omdat het oud is, maar volgens mij is het hartstikke schoon. Tijd om de woningbouw in te schakelen als ze het huren.
En die Jordy, wat een aandacht krijgt dat kind :inlove: Zus en broer zijn erg lief voor hem, vergaten zelfs de medicijnen niet :thumbup: Daarna een dikke kus :inlove:
(ja dat hoorde papa allemaal te doen ben ik het ook mee eens)
En dat eten koken :mrgreen: Heb zo gelachen, zelfs bij het potje groenten kwam het boekje erbij :mrgreen: :lol:
En later op de avond staan er wel frituursnacks op tafel dat kan hij wel haha.
En dat dansen haha, geweldig! En Jordy zal wel wat lawaai gewend zijn op zo’n flatje
Bij het surinaamse gezin zie ik vooral moeders zitten en weinig doen :think: Lijkt misschien zo omdat ze vader nu even meer volgen.
Maar vind die kinderen daar wel veel hangen.
Buiten spelen mogen ze haast niet.