ik heb het gisteren toevallig een stuk gekeken…erg leuk…
ik was echt aan het denken of geen van de ouders werkten…
maar ik lees hier dat het alleen de ochtend was… jammer dat ik het vandaag gemist heb
de man van het blanke stel werkt nachtdiensten
Eugene (de donkere vader) werkt in elk geval 4 dagen in de week. Vrijdag is zijn vrije dag… en zijn werk als logistiek medewerker is makkelijker als thuis de boel op tijd op school te krijgen :mrgreen: .
Hahahaha ik zei ook al,… lakverf voor op de muur??? :think: bizarrrrr, maar ja,… wel leuk! is toch ook veel duurder.
Beide vaders werken. En van de logistiek medewerker was het thuis een grotere uitdaging hahaha, maar wat doen ze het leuk!
Ik ben DOL op grote gezinnen,… was hier neit ooit een topic over een amerikaans gezin met 13 kinderen of zo? daar reageerden we toen heel anders op volgens mij,… maar dit vind ik super.
oh the Duggars… die zijn ook al eens voorbij geweest volgens mij op het forum.
Want ik heb hun blog ooit al eens eerder gezien, toen was de 19e net (heel erg prematuur) geboren. Later nog eens opgezocht, maar toen was de site niet geupdate.
Nu dus ook al een 20e kindje wat helaas in de buik al is overleden .
oh the Duggars… die zijn ook al eens voorbij geweest volgens mij op het forum.
Want ik heb hun blog ooit al eens eerder gezien, toen was de 19e net (heel erg prematuur) geboren. Later nog eens opgezocht, maar toen was de site niet geupdate.
Nu dus ook al een 20e kindje wat helaas in de buik al is overleden .
En dan nog denken ze niet: is het niet eens genoeg geweest?
Ik heb gisteren ook weer gekeken samen met een vriendin en zij zei al die Surinaamse vader komt me bekent voor :think: wij denken toen zagen we de oudste dochter en ja toen wisten we het weer.
1 dochter deed mee aan de holland got tallent met haar viool ze ging toen door en de ronde erna ofzo kwam haarzus rappen ofzo.
‘Haal nou eerst de stopcontacten/lichtschakelaars van de muur’
‘ja hoor neem gewoon ook de plintjes mee’
Toen heb ik maar even verteld dat ze verder in de flat zelfs de voegen van de tegels roze hebben geschilderd en leidingen en en en toen snapte hij wel de beste man zijn werkwijze :mrgreen:
Ik heb gisteren ook weer gekeken samen met een vriendin en zij zei al die Surinaamse vader komt me bekent voor :think: wij denken toen zagen we de oudste dochter en ja toen wisten we het weer.
1 dochter deed mee aan de holland got tallent met haar viool ze ging toen door en de ronde erna ofzo kwam haarzus rappen ofzo.
AAAAAAAHHHHH ESMIE wat KNAP dat je dit combineert,… ik ben daar echt een muts in zou het niet zien al zouden ze achter elkaar uitgezonden worden :shifty: nou ja,… bwvs natuurlijk.
:oops: Ik zou het geweldig vinden, zoveel kindjes te mogen krijgen… :oops:
Ik weet dat het lichamelijk niet mogelijk is voor ons, en dat we al een groot risico nemen door nu nog eentje te willen, maar ik zou er heel wat voor over hebben… :oops: Ik ben ook af en toe echt jaloers, als ik het programma kijk! :inlove: Ja, het is veel werk, en het kost aardig wat geld, so what, denk ik dan??? Overal is wel een mouw aan te passen… :shifty:
Ik schrok alleen wel van dat blanke gezin waar die moeder zei dat er door de week geen tijd was om te douchen dus dan maar goed wassen en in het weekend douchen …
alleen in het weekend ?!?! :shock:
ik zou niet met ze willen ruilen, maar ik was ook wel een beetje jaloers :inlove:
Ik douche ook niet elke dag, meestal 1 keer in de 2/3 dagen. Dit ivm m’n huid.
Ik douche of badder 1 keer per week uitgebreid, was mijn haar om de dag, en de rest elke dag, omdat ik helemaal gestoord word van de jeuk als ik vaker douche. Kids douchen/badderen drie keer per week, gemiddeld, en voor de rest wassen.
:oops: Ik zou het geweldig vinden, zoveel kindjes te mogen krijgen… :oops:
Ik weet dat het lichamelijk niet mogelijk is voor ons, en dat we al een groot risico nemen door nu nog eentje te willen, maar ik zou er heel wat voor over hebben… :oops: Ik ben ook af en toe echt jaloers, als ik het programma kijk! :inlove: Ja, het is veel werk, en het kost aardig wat geld, so what, denk ik dan??? Overal is wel een mouw aan te passen… :shifty:
hihih kon een reactie van mij zijn :oops:
4 kids was mijn droom,…dat die er zijn gekomen is voor ons al een extra wonder (heb ook 4 miskramen gehad)
En mijn man zou er niet aan moeten denken,.
maar gevoelsmatig…jaah…
Ik zeg nu al tegen hub,.t is goed nu…en als de oudste 2 uit huis zijn bijv beginnen we mischien nog wel (opnieuw) aan pleegouderschap
hebben al eens eerder een meisje bijna 1 jr opgevangen
Maar 12 is wel heel erg veel he. Ik vind vier leuk, en zou op zich best meerkindjes willen. Als de onzen wat groter zijn willen wij als de ruimte het toelaat ook wel voor pleegouderschap gaan.
Maar voor nu, ik denk dat het mooi is zo, en dat in drukke periodes sommige kindjes al net ff wat minder aandacht krijgen (en anderen het dan weer ff opeisen). Zo wisselt dat wat af en dat is ook niet erg, maar met 12 lijkt me dat knap lastig worden. Ik zou dat niet willen voor mijn kindjes.
Ik denk wel eens na over een vijfde. In mijn hart zit nog een plek en ook bij ons in huis en in de auto is nog 1 plek over. Toch denk ik vaak van nee dat is te veel… maar als ik naar dat programma kijk denk ik ook 4 of 5 wat maakt het uit :lol:
Hier mogen van mij ook nog wel een paar bij hoor, die ruime is er zeker in mijn hart nog wel. Helaas wil dat hier niet lukken en mogen we al blij zijn als een derde eindelijk blijft zitten. Maar ik zou het best redden normaal gesproken.
van 200 euro per week ook wel,… is even puzzelen, maar het zou me wel lukken denk ik.
Ik denk wel eens na over een vijfde. In mijn hart zit nog een plek en ook bij ons in huis en in de auto is nog 1 plek over. Toch denk ik vaak van nee dat is te veel… maar als ik naar dat programma kijk denk ik ook 4 of 5 wat maakt het uit :lol: