Een huis vol

@Sweet-Love wrote:

Lijkt mij ook niet haalbaar van één inkomen naar een restaurant gaan…

Gaan ze van de kinderbijslag 8)

Hier ook 1 inkomen en wij gaan ook met enige regelmaat uit eten hoor. Niet met twaalf weliswaar haha. Wat we minder doen is ff een pannenkoek eten na een strandwandeling of een terrasje tussen de middag. Dat is zo belachelijk duur; 60 euro voor een lunch, dan gaan we liever echt uit eten voor iets meer.

Vraag mij af, ze krijgen zowiezo niet voor elk kind kbs.

Wij gaan ook wel eens lunchen of uit eten, maar ik heb maar 2 kinderen.

(En 1 daar van eet niet een heel bord leeg). Maar 12 en dan uit eten…

Die Surinaamse vader… geweldig. :lol: :lol: Heerlijk toch als je zo’n vader heb?

@Kwakje wrote:

Die Surinaamse vader… geweldig. :lol: :lol: Heerlijk toch als je zo’n vader heb?

Inderdaad :mrgreen:

@SuusyQ wrote:

@Kwakje wrote:

Inderdaad :mrgreen:

was ik in elk geval een stuk minder bleek 8) .

Was weer een leuke aflevering :smiley:

Het gezin Baumgard geweldig gezin

Bij de aftiteling werd gezegd dat ze groot nieuws hadden ben benieuwd al heb ik wel een id wat :mrgreen:

Erg leuk programma ja !

Enne het nieuws wat ze hebben > ik denk dat er een nummertje 13 op komst is :oops: :mrgreen: :wink:

Uitzenddatum:

vrijdag 30 december 2011 - 19:25 uur

Zender:

Nederland 1

In de 15-delige dagelijkse docusoap Een huis vol staat het bijzondere leven van de gezinnen Baumgard en Deijs centraal. Beide gezinnen hebben twaalf kinderen, die allemaal nog thuis wonen.

Het is bijna kerst en beide families maken zich op voor een spectaculair kerstdiner. Vader Eugene en moeder Samantha gaan naar de Haagse markt om de benodigdheden te halen voor een lekkere gourmetmaaltijd. Maar hoe gaan ze dat doen, gourmetten met een te kleine eettafel en te weinig stoelen?

En zoon Danny van de familie Deijs heeft besloten dat hij dit jaar voor het kerstdiner zorgt. Hij werkt in de keuken van een restaurant en denkt het allemaal veel lekkerder te kunnen dan zijn moeder. Moeder Ingridt wordt daarom gedegradeerd tot keukenhulpje.

Voor beide families wordt het een gezellig, chaotisch, druk, maar ontzettend fijn samenzijn. En Eugene en Samantha sluiten het jaar op een wel heel bijzondere manier af. Ze hebben blij nieuws: ze verwachten hun dertiende kindje.

Even googelen en je weet het nieuws 8)

Leuk weer een keer zwanger.

Krijg er echt de kriebels van, geweldig zon groot gezin :inlove:

Ja ziet er zo gezellig uit ! :inlove: :oops:

Jammer dat het afgelopen is die 3 weken zijn voorbij geschoten …

@marloes vip wrote:

Volgens mij helpt niet een van de jongens van de familie Deijs ergens mee. Wat is het ov trouwens duur in de randstad…

Ze hadden ovchipkaarten moeten hebben, dan betaal je voor die kids iets van 0,80/0,90cnt ipv 2,50. Vond ik ook erg raar! Maar ja, tis wel een aanschaf die dingen en er tegoed opzetten voor iedereen…

Wat leuk nog een kindje! Ik ga zo maar is uitzending gemist kijken.

Hier kan je gewoon 1,50 kaartjes kopen en voor elke volwassen pers mogen er 2 kids tot 11 dacht ik gratis mee.

Vind het jammer dat het is afgelopen vond het erg leuk.

@marloes vip wrote:

Ik vind het ook jammer dat het is afgelopen. Ik zei tegen mijn man dat een groot gezin er wel erg leuk uit ziet, hij stikte bijna in zijn drinken toen ik dat zei. :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: hahahaha…

@marloes vip wrote:

Ik vind het ook jammer dat het is afgelopen. Ik zei tegen mijn man dat een groot gezin er wel erg leuk uit ziet, hij stikte bijna in zijn drinken toen ik dat zei. :mrgreen:

ben van mening dat er bij jullie ook echt wel ruimte is voor nog een kleintje :inlove: .

Vind het ook jammer dat het is afgelopen…

Misschien als we allemaal brieven sturen naar de zender dat ze dan nog een serie maken volgend jaaR? Of de bevalling/zwangerschap volgen … :mrgreen:

Mail is ook een goed idee ;-).

Brieven zijn inderdaad een beetje ouderwets. Misschien kunnen we wel whatsappen :mrgreen:

Ik wet niet wie er allemaal heeft gewhatsappt, maar het is weer!! :dance: :mrgreen:

@Tierrr wrote:

Ik wet niet wie er allemaal heeft gewhatsappt, maar het is weer!! :dance: :mrgreen:

Wanneer en op welke zender??

ZIjn het herhalingen of zijn het nieuwe afleveringen?

Nieuwe afleveringen! Ik geloof op Ned 1 en dan rond 19.30 uur ofzo.