:shock: die heb ik gemist…
@mamy wrote:
Ben ik nou de enige die zich dood-ergerde aan de opmerking van mama deijs op de zondagochtend?
“spelen doe je maar op school maar niet hier” :shock:
NEe hoor, hier kwam er ook stoom uit de oortjes …
roep hier nog weleens dat het hier geen gymzaal is, dus dat als ze willen rennen en springen ze dat op school/gym/buiten kunnen gaan doen.
Maar spelen maar voor school bewaren :shock: .
Ben juist blij dat onze 2e thuis speelt, op school wil hij dat helemaal niet meer.
@mamy wrote:
Ben ik nou de enige die zich dood-ergerde aan de opmerking van mama deijs op de zondagochtend?
“spelen doe je maar op school maar niet hier” :shock:
ik heb het net gezien en ik vond dat ook zooo’n rare opmerking :shock:
@mamaMarije wrote:
roep hier nog weleens dat het hier geen gymzaal is, dus dat als ze willen rennen en springen ze dat op school/gym/buiten kunnen gaan doen.
Maar spelen maar voor school bewaren :shock: .
Ben juist blij dat onze 2e thuis speelt, op school wil hij dat helemaal niet meer.
dat is ook wat ze bedoelde hoor.
het was zaterdagochtend, het halve huis lag nog te slapen en de kinderen gingen heel druk rondrennen en stoeien enz.
Niet zo handig gekozen om te zeggen spelen doe je maar op school, het is hier geen speeltuin of gymzaal had beter gepast.
Valt me toch een beetje tegen dat jullie niet zo goed opletten, waren jullie meerdere dingen tegelijk aan het doen?

Nou nee hoor ik was gewoon achter mijn lappie aan het kijken, maar hoe ook bedoeld, ik vind de opmerking gewoon niet kunnen
Ik kan me ergere dingen voorstellen om te zeggen tegen je kinderen.
Zeker als zoiets uit zijn verband word getrokken.
Ik heb “maar” 3 kinderen maar hier mag ook niet gerend of gestampt worden binnen.
Dat doen ze maar lekker buiten, of juist lekker op school op het plein of gymzaal.
Dat mag natuurlijk, men ingen verschillen, gelukkig wel zeg anders zou het maar een saaie boel worden op de wereld :-*
Ik interpeteerde de zin meer als waarschuwing van je familie slaapt nog laat hun lekker slapen dus niet stampen!
Het kwam er niet zo leuk uit maar toch.
Ik vind namelijk ook niet dat kinderen horen te rennen stampen in huis, elk geval niet in de mijne.
Ik vind mama Deijs sowieso heel negatief overkomen. Ik erger me rot aan haar. Behalve tegen Jordy heb ik haar amper 1 leuke opmerking tegen haar kinderen horen maken. :?
Hier mag in huis niet gerend worden, op banken en stoelen mag niet gestaan/geklommen/gesprongen worden, aangezien dit geen gymzaal is, en rennen op de trap mag ook niet. Wat dan weer wel mag is af en toe, in overleg, de muziek op vol volume en lekker dansen/springen/gekdoen/je uitleven.
Ohja, en de kids moeten netjes vragen of ze in de keuken mogen komen als ik of ML aan het koken ben/is. En af en toe mogen ze komen helpen in de keuken, maar zeker niet zonder toezicht! Zijn ze veel te lomp en onhandig voor. :roll:
Ik had het ook zo opgevat zo van: rustig aan doen in de gang vooral, want er slapen nog mensen. Heeft ze ook goed bekeken. Al had ik gezegd: druk doen doe je buiten maar :mrgreen:
Ik krijg we;l een punthoofd van Kimberley, wat een tuttebel zeg :roll: :mrgreen: Echt een puber 8)
Ik vind mama Deijs leuker als mama Samantha. Vind haar opmerkingen echt geweldig, zoals ze de hoeveel liters melk aan het opdreunen was en daarachter aan: Gohhh… haha :mrgreen: Ze kan wel mopperig doen, maar he wie word er nu niet gek van zo’n kleine flat, huismoeder zijn en zoveel kinderen hebben daar
Samantha en Eugene leggen hun kinderen heel goed uit waarom iets wel of niet mag
En dat eten :drool: Man man wat kunnen zij lekker eten maken. Naja het ziet er lekker uit!
Zou best eens op bezoek willen bij beide families. Bij de Baumgards met het eten en bij de Deijs 's avonds of op een feestje 8)
haha… vanavond dat Surinaams gezien op vakantie. En dan de inspectie van het tweede huisje… nemen ze hun vader te grazen. Geweldig.
:dance: :mrgreen:
Ik heb ook weer genoten hoor gister!
Ik vind ma Deijs juist een leuk mens, gewoon een lekker amsterdams wijf! :thumbup: :mrgreen: Ik vind het wel jammer dat vader Deijs of een van die kinderen niet even het koken overneemt hoor. Ik vind die kids allemaal niet echt zelfstandig ofzo. :eh:
En Kimberly is inderdaad een vreselijke puber-draak! :mrgreen:
En wat heerlijk dat die kids zo kunnen genieten van een camping-douche! (ik heb daar dus juist een bloedhekel aan haha!)
En die surinaamse vader dat hij zei: die hele bank vol met kinderen en allemaal van mij! :mrgreen: :thumbup:
vind zelf die viool dochter denk ik de meeste irritante die erbij zit :shifty: .
Dat is de enige van de Baumgards die ik gewoon heel onsympathiek over vind komen, arrogant eigenlijk zelfs.
Die vader die blijft geweldig… zo trots met al zijn spul een hele bank bezetten bij een voorstelling in de Efteling :mrgreen: . Idd wel sneu dat er dan zo’n wespenpaniek is aaaahhhhh. Heb je het hele spul eens aan 1 (oké vooruit 2) tafel vlucht de helft.
Vader Deijs … tja laten we zeggen… ik ben niet voor niets niet met een vergelijkbare man getrouwd. Ik zou daar niet mee samen kunnen leven… ene kant heb ik ook zoiets: hé lamzak, jij hebt wel vakantie, maar je vrouw ook, doe eens boodschappen, kook eens… maar zij heeft wel al 30 jaar alles gedaan en het ook allemaal naar zich toe getrokken… tja dan geloof ik ook wel dat je dan niet ineens zoiets gaat doen als partner.
Voor het vakantiegevoel hoeft zij het in elk geval niet te doen nee… pfff.
:mrgreen:
Ik vond moeder D. wel een miep hoor, met dr vakantiegevoel. Beetje de rest een schop onder hun kont geven en zelf wat positiever in het leven staan denk ik hoor
Wat dat betreft vind i het er bij de fam B een stuk beter overkomen, wat positiever.
De viool-dochter is idd een tikje arrogant. Maar pa en ma laten de meiden ook echt denken dat die carriere er wel inzit en ze is natuurlijk ook gewoon goed, dan krijg je dat he, denk ik.
Vond het ook zielig voor moeder Deijs, vader stak geen vinger uit. Doet ie thuis niet koken zegt ie en hier ook niet. Belachelijk instelling, vrouw loopt constant te rennen etc.
maar zij accepteert het wel, met wat gemopper, maar toch.
In mijn ogen is het een beetje haar eigen schuld (Moeder Deijs).
Ze roept wel héél hard dat ze alles alleen moet doen, maar als de kinderen dan een keer (die ene keer maar toch) vragen of ze moeten helpen wijst ze hen af.
Ze kan die kinderen toch aansturen? Ik zie het haar niet doen, maar mopperen kan ze wel.
En dat restaurant, moest wel even gniffelen, die opmerking ‘’ We zijn nog nooooit in een restaurant geweest hoor!’’, maar wel aan de kipnuggets.
Lijkt mij ook niet haalbaar van één inkomen naar een restaurant gaan.
Familie Baumgards, ik vind het een heerlijke familie, vooral vader je ziet hem écht gelukkig zijn met zijn kinderen, en echt genieten, dat zie ik niet terug bij familie Deijs, ze zeggen het wel, maar ik zie het niet.