Ned 1 idd
19.25 uur
Nieuwe afleveringen :dance:
@Tierrr wrote:
Ik wet niet wie er allemaal heeft gewhatsappt, maar het is weer!! :dance: :mrgreen:
Haha heeft het toch geholpen al die rooksignalen/whatsapps/postduifen/faxen en kerstkaarten :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: :dance: ben er weer klaar voor
Ik moet elke keer lachen als ik die man van baumgard zie ‘klungelen’ met zijn kroost.
Hij is super betrokken, maar op de een of andere manier lijkt het steeds net alsof hij weinig ervaring heeft in de omgang met de kids… :think:
@Marda wrote:
Ik moet elke keer lachen als ik die man van baumgard zie ‘klungelen’ met zijn kroost.
Hij is super betrokken, maar op de een of andere manier lijkt het steeds net alsof hij weinig ervaring heeft in de omgang met de kids… :think:
Ik denk dat hij dat ook heeft en alleen voor de camera zijn act opvoert. Zoals het hele gezin voor de camer enkel een act opvoert. Althans zo komt het om me over. En eigenlijk hoop ik ook maar dat het zo is. Want ik vind het niet echt natuurlijk overkomen een op een rij zittende kindjes op de bank of aan tafel te eten van plastich bordjes. 13 kinderen in huis een geen speelgoed te zien in de huiskamer laat staan spelende kinderen.
Wat dat betreft komt het bij het andere gezin allemaal wat natuurlijker over.
Ik vind het leuk om te zien dit programma. Maar twaalf keer zwanger zijn, ik vrees dat mijn man me voorgoed zou laten opsluiten, met elke zwangerschap krijg ik meer last van mijn hormonen en verander langzaam maar zeker in een heks. :oops: Dat bevallen vind ik niet zo erg.
Nou en plastic bordjes en keukenrollen zodat je niet zoveel afwas hebt.
Wij hadden vroeger buren met veertien kinderen (eigenlijk zeventien maar drie zijn rond de geboorte overleden) en dat was ook stapelen. Mijn vader had buren met zesentwintig kinderen, moeder at eerst met de jongste dertien en dan werd alles afgewassen en opnieuw gedekt voor vader met de oudste dertien.
Nou dat idee heb ik ook. Vond nou ook niet dat ze allemaal heel veilig in de bus gestouwd werden, kleinste gewoon op schoot en meer bovenop elkaar.
En dan dat gebroederlijke gewauwel over meisjes, dat de ene ze eerst wel zal gebruiken en dan de ander ze mag hebben vond ik ook niet zo netjes over komen. En ik stoorde mij dus ook aan moe die even haar zoon naar boven riep.
Dat Surinaamse gezin vind ik heel leuk. Wat lijken veel van die kinderen op moeder. En wat zitten die lekker in hun vel en genieten van het leven. Al willen die meiden geen twaalf kinderen, ze vinden het wel heel leuk om in zo’n gezin op te groeien.
Vraag me trouwens af wie op KoK het grootste gezin heeft. :think: En uit hoeveel personen dit bestaat.
Te volks?
Te apart?
te eh totaal anders als jou?
Of een all-inclusive-park zoals je hier in de buurt wel hebt. Mag je eten en drinken zoveel je wilt en geloof me er komen echt mensen daar die eten niet maar vreten. :shock:
Wat dacht je van een gefrituurde vegetarsiche javaanse schijf? Fruit is overigens wel heel lekker, heren bleven sinaasappels eten en ook de ijsjes werden gretig gegeten.
@SuusyQ wrote:
Haha, ik deed vroeger ook alijd stiekem dingetjes in het karretje :mrgreen:Dat viel mij op en er zijn dingen die hij niet kan. Zelfs mijn oudste van elf zei al: waarom kijken ze niet naar wat hij straks wel kan?
Waarom wordt het Down hebben zo benadrukt … :roll:
Oh en dat over the top feestje. Volgens mij hoorden hun een andere versie van Kleine Jongen dan die wij hoorden van zanger Henk want ik vond het nou niet zo euh ontroerend mooi gezongen als AH zelf kon.
En het klussen bij de andere familie is een tienjarenplan. Ben ik heel erg als ik beken dat wij sinds mei al geen behang meer in het trapgat hebben? Kan me er niet toe zetten het af te maken. :oops:
Ik heb hier ook dubbel gelegen toen dat meisje in de kast zat en haar vader liet schrikken. :mrgreen: Heerlijk.
Wel jammer van vader Deijs dat hij niet even hielp met koken. Oudste zei al dat die vader het de volgende dag maar moest doen zodat moeder ook vakantie zou vieren. En de kinderen blij met de douches, heerlijk.
Wat een paniek trouwens om wat wespen bij de familie Baumgards, vond het sneu voor vader dat een deel naar binnen ging. Wat was hij trots op al zijn kinderen op de bank in de Efteling.
Ik zit net de afl. van gisteren te kijken. Vader Deijs na het paardrijden: ik heb het idee dat er nog iets groots tussen mijn benen zit. Waarop moeder Deijs zegt: dat heb je mij nog nooit horen zeggen. Je hebt me ook nog nooit yeehaaaaaaaaa horen roepen. Ik lag zowat naast mijn stoel van het lachen. :lol:
Volgens mij helpt niet een van de jongens van de familie Deijs ergens mee. Wat is het ov trouwens duur in de randstad.
Moest ook wel lachen om het uit eten gaan in een echt restaurant. Kinders aan de kipnuggets.
Ik vind het ook jammer dat het is afgelopen. Ik zei tegen mijn man dat een groot gezin er wel erg leuk uit ziet, hij stikte bijna in zijn drinken toen ik dat zei. :mrgreen:
Brieven? Met onze post? Tegen de tijd dat die aankomen dan is de helft van de kinderen zelf al ouder geworden. Kan beter een mail doen. :mrgreen:
@MM, ik geloof dat de mannen er anders over denken. Ik zei al dat er bij de oudste makkelijk twee stapelbedden op de kamer kunnen. En dan op de kamer van kleine man een hoogslaper met ledikant er onder. :mrgreen: