Oke, ben ook weer verder begonnen met het spel… maar die 2 heb ik zelf helaas ook niet
heb je de link tussen chicken rooster en egg?
Ja, denk aan vrouwelijk.
Ik heb wel die boven chicken nog open staan. Kan ik ook niet opkomen.
denk aan het liedje van de pizzahut… daar staat het in.
en anders kan je de songtekst ervan ook opzoeken in google
rooster>>> vrouwelijke vorm ervan bedoel je?
*edit… die hebben we gevonden… nu hebben we nog maar 3 vakjes openstaan op on the farm.
Nah, het zal wel aan mij liggen maar ik heb echt geen flauw idee :think:
Ook die songtekst doet geen lampje branden.
het gaat om een fastfoodketennaam
Pfff, nou dat was een bevalling maar ik snap hem eindelijk :roll: Maar nu komen er weer nieuwe blokjes te staan :roll: Tjeses, houdt het dan nooit op :lol:
Hahahaha
wij zijn ook vrij ver gekomen… maar zitten ook weer even vast… gelukkig kunnen we vrij veel toch weer vinden via Google… scheelt wel.
Ik snap dat gezoek op wikipedia niet. Ik vind er maar bijzonder weinig omdat ik steeds geen idee heb waar ik nu precies naar zoek :lol: hahaha, tis eigenlijk, net als al die escapespelletjes, niks voor mij.
Ineens ging er een lampje branden :lol: Dus die boven de keten heb ik :lol:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@ChEsther wrote:
Maar nu komen er weer nieuwe blokjes te staan Tjeses, houdt het dan nooit opUhm… nee, het houdt nooit op… :oops:
En ChEsther: wat kun je achter een tractor doen om het land te bewerken?
Of had je die al?
Nee, die heb ik nog niet maar sjee, ik ben echt gecamoufleerd blond want ik weet het niet. Zal het Martijn zo eens vragen :lol:
ChEsther…het ding maakt voren
@Soepkip wrote:
Ik zit bij de magicians en vraag me af wat er onder Penn & Teller en Las Vegas moet staan.
Hierbij kan ik je helaas niet helpen. Die moet ik zelf nl ok nog.
Maar ik kom er ook maar niet achter wat de link is tussen
David Copperfield en David Blaine.
Kan iemand mij daar een hint voor geven.
Hint voor Soepkip
Penn & Teller hebben een show gehad in Vegas. als je die intikt komt de afkorting van dit woord er te staan.
Hint voor Chantal,
ik heb bij David Blaine op wikipedia alle blauwe woorden ingevoerd en daar zit het woord dat jij zoekt dus tussen.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. :mrgreen:
Ploeffie, dank voor de hint tussen de beide Davids
Nu zit ik natuurlijk met een onbegrijpelijk leeg vakje naar het blok ernaast… :roll: Maar daar knutsel ik nog wel een poosje mee .
Dat onder Penn & Tellerhad ik al.
Het gaat om het volgende:Tussen Penn & Teller en Las Vegas zit een blauw verbindingsstreepje, maar er zitten ook streepjes van beide woorden naar een vakje beneden. Daar moeten 2 woorden van 6 en 3 letters
wie weet wat er bij cowboy naar links moet???
Als ik die gevonden heb… dan heb ik alle vakjes van on the farm :dance:
@Dreamer wrote:
wie weet wat er bij cowboy naar links moet???
Als ik die gevonden heb… dan heb ik alle vakjes van on the farm :dance:
Geen idde, die heb ik zelf ook nog open staan.
Marjan Yihaaaaaaaa, ik heb em inmiddels :dance: 1000 keer dank :lol: