Soepkip: Dat probleem van wat er onder P&T en LV moet heb ik ook…ben benieuwd wanneer we daar een keer een goede hint over krijgen
Dreamer en Chester: die links van cowboy kun je denkik alleen vinden als je degene die daar weer links van staat ook hebt: eerst zwoegen op het vak links van ‘on the farm’ dus. Kan er ook echt geen hint voor geven :shifty:
Tsja… heb links van Karma wel al gevonden maar rechts nog niet… snap er ook geen bal meer van… heb zowat alles al ingevuld…
Vanavond nog maar es goed snuffelen op internet en weer van alles en nog wat uitproberen.
Ohja P&T en LV daar naar beneden heb ik ook nog niet… snap de hints die erover zijn geweest niet echt… een of andere show???
Dreamer, over die stukjes tussen Karma en Cowboy staat hier ergens eerder al een heel goeie tip. Zo ben ik er ook uitgekomen.
Even teruglezen en dan moet je er zeker uitkomen. :thumbup:
@Dreamer wrote:
Ohja P&T en LV daar naar beneden heb ik ook nog niet… snap de hints die erover zijn geweest niet echt… een of andere show???Klopt
@Soepkip wrote:
@Dreamer wrote:Ohja P&T en LV daar naar beneden heb ik ook nog niet… snap de hints die erover zijn geweest niet echt… een of andere show???Klopt
Ik snapt het ook niet. Zou je aub een hint geven. Heb volgens mij alle shows die passen ingevoerd en niets doet het. :?
@Dreamer wrote:
Tsja… heb links van Karma wel al gevonden maar rechts nog niet… snap er ook geen bal meer van… heb zowat alles al ingevuld…
Links van Karma heb ik nog niet. Kun je daar een hint voor geven.
Let op, die show, daarvan moet je de volledige titel invullen en dan komt de afkorting daar te staan.
Het moet ook linken naar het vak eronder (de stier…)
@Soepkip wrote:
Let op, die show, daarvan moet je de volledige titel invullen en dan komt de afkorting daar te staan.
Die bedoel ik eigenlijk helemaal nie Ik bedoel die penn and teller verbind met las vegas.
@Soepkip wrote:
Let op, die show, daarvan moet je de volledige titel invullen en dan komt de afkorting daar te staan.@Chantal wrote:
Die bedoel ik eigenlijk helemaal nie Ik bedoel die penn and teller verbind met las vegas.Oooo, sorry, die heb ik zelf ook niet :?
Nah, wil ik hem net gaan spelen… ligt hij eruit
*herstel… doet het weer :dance:
Hoe ver zijn jullie eigenlijk?
Ik heb nu 14 vakjes open.
De bovenste rij vakjes heb ik nog niet en de rechter rij ook niet.
En op de onderste rij heb ik de linkse twee vakjes open.
Marjan
Zal dadelijk even op mijn laptop kijken… ben namelijk weer wat verder gekomen vanmorgen…
K hou je op hoogte
In ieder geval heb ik wel van rij1 2e vakje en ik dacht vakje 3 ook.
rij 2 vakjes 1 t/m 4
rij 3 alle 5 de vakjes
rij 4 de eerste 3
rij 5 dacht ik vakje 2 en 3 maar weet het niet zeker…
als de kids straks slapen zal ik eens op laptop kijken.
Ik vroeg dit omdat ik wel wil gaan ‘mergen’.
Dus spellen aan elkaar linken. Dan heb ik de oplossingen die de ander heeft ook (en andersom als iemand mijn spel merget).
Dat is de bedoeling van het spel blijkbaar. Het motto is dat niemand in zijn eentje dit spel kan uitspelen.
Ik snap hem
ga zo naar me laptop toe… de kids slapen nu bijna allebei dus even rust voor mij en natuurlijk ga ik dan meteen FF-en
Oke nieuwe update:
rij 1 heb ik de eerste 2 vakjes openstaan.
rij 2 de eerste 4 vakjes
rij 3 alle 5 de vakjes
rij 4 de eerste 3 vakjes en vakje 5
rij 5 de 2e en 3e vakje open.
Zal je wel ff een pbtje sturen met mijn link
Jeetje, wat zijn jullie al ver dan,
Doen jullie horizontale rijen tellen?
Dan bij mij 1e rij nog niks.
2e rij 3 en 4
3e rij 1, 2, 3, 4,
4e rij 2 en 3
5e ook nog niks :?
Maar dat mergen klinkt mij dus wel goed in de oren :lol: :lol:
Ik heb de 1e rij nog niets
2e rij 1 t/m 4
3e rij alle 5
4e rij 1 t/tm 3
5e rij alleen de 2e.
Hier mijn puzzel (van boven naar beneden, horizontaal.):
1ste rij: niks
2de rij: 2de, 3de en 4de vakje
3de rij: 1ste, 2de, 3de en 4de vakje
4de rij: 1ste, 2de en 3de vakje
5de rij: niks
Dit zijn bij mij de vakjes waar ik al wat heb staan.
Ik heb nu gemerged met Dreamer, dus wij samen hebben al een heleboel :mrgreen:
Als iemand ook wil mergen, stuur dan maar een pbtje.