Vul in wat bij het thema hoort en los deze grote puzzel op.
Succes!
puzzel
Great! Ik ben morgen vrij, dus ga ik vanavond (vannacht ;)) lekker aan de slag
Vraagje: staan er clues onderaan in de balk, want sinds in ge-upgrade ben naar Internet Explorer 7 verschijnt daar helemaal nix meer behalve ‘Done’ :s
Jammer dat je hiervoor goed engels moet kunnen…
anders was ik zeker ook van party geweest
Nee er staan geen clues onderaan. De antwoorden zelf geven wel een idee in welke richting je moet denken.
ik heb nu verschillende thema’s voor me maar zit nu even vast :think:
Toch maar poging gewaagd… heb al wat dingen… maar zit nu ook even vast…
Hehe eindelijk het allerlaatste woordje gevonden :dance: Ben hier volgens mij al weken op aan het puzzelen. :shifty: Iedere keer weer een stukje.
Nu nog de meta puzzle :roll: :think:
De beste tip die ik kan geven is gebruik heeel veeeell google en wikipedia!!! :thumbup:
Edit: Oh nee, ik mis toch nog een woordje of twee :wall: :wall:
Is het gelukt met die laatste 2 woordjes Cindy?
Ff een vraagje: heb je een hint over het thema van het blok in de onderste rij waar Robin Hood bovenaan staat? De naam eronder heb ik ook en die linkt naar het thema van dat blok… met een verticaal streepje | in het midden… :think: wat moet ik met dat streepje? Zijn het 2 tegenovergestelde woorden ofzo? :shifty:
Prettig weekend en veilig uiteinde iedereen :lol:
:-* Angela
Szus,
Nee, het zijn woorden die iets met elkaar te maken hebben. Het ene woord dat na het | komt heeft met het antwoord te maken dat je erboven hebt ingevuld en woord dat voor het | komt valt onder dezelfde categorie.
Extra hint:
Denk aan het thema religie
Ik heb die twee woorden nog steeds niet. Ik heb echt geen enkel idee :think: Wel denk ik de oplossing te hebben voor de Meta puzzel.
Voor jou ook een goed uiteinde gewenst en alle goeds voor 2007!
Groetjes
Grrrr…hoe frusterend, haha. Ik zit nog bij die boerderij te zoeken. Heb zowat alle woorden, behalve natuurlijk de woorden om naar een nieuw hokje te gaan :wall: .
Tamma, de woorden die wat dichter bij de rand staan en geen binding met het thema hebben hebben er soms/vaak ook echt niets mee te maken. Ff blanco beginnen (in je hoofd ;)) en dan verder zoeken. Dan moet het lukken :lol:
Ja, ik ben er achter, haha. En dan voornamelijk die stomme koe :mrgreen: . 'k Heb al weer heel wat uit het religie vak. Heb nu geloof ik 4 vakken waar ik in kan puzzelen, waarvan 2 me nog echt duister zijn. Maar…we geven niet op! Ga nu wel naar bed, maar een andere keer puzzel ik hard door.
Enne…lang leve Wikipedia en online woordenboeken, haha.
nou heb deze puzzel ontdekt, klopt het dat lijntje die verbonden zijn met koe, maar niet met boerderij niet met die boerderij te maken hebben?
en wat is het uiteindelijke doel van deze puzzel?
en waarom googlen en wikipedia?
snap het volgens mij nog niet helemaal?
Ik ben echt al daaaaaagen bezig met deze leuke &(I&**(&(& puzzel maar kom echt geen steek verder :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
HELLUPPPPPPPPP
heb ook al de links zitten afspeuren maar ben beetje radeloos! En nu ben ik helaas zo als ik ergens aan begin wil ik het afmaken (desnoods met de nodige hulp)
DUSSSSSSS PLEASE!!
Wie helpt mij!
Knabbel
Knabbel Ik had je graag willen helpen maar helaas heb ik de oplossingen voor de puzzel niet meer. Mijn oude pc is gecrasht en daar stond alles op.
Hoop dat iemand anders ze nog wel heeft.
Ik heb’m nog niet af (ook al lang niet meer naar gekeken) maar heb net ff getest en alles wat ik tnt heb gevonden staat er nog op. Heb je een specifieke vraag Knabbel? Waar zit je vast? (misschien ff in spoilers zetten voor nieuwe beginners die nog geen aanwijzingen willen ;))
ik heb bijvoorbeeld bij:
cow nog 3 dingen niet,
al vanalles geprobeerd, dus als je die hebt??
en ik heb
rodeoclown
gevonden maar daarna…
en bij cowboy!
dus kom maar op met wat antwoorden hihihihihihih
voel me wel een beetje een slappeling hoor vragen naar antwoorden :think: :think:
knabbel
Knabbel: Bij cow horen drie dingen die allemaal op cow eindigen. Er staan geen streepjes van die 3 dingen naar ‘on the farm’ dus het zijn in principe geen dingen die je op een boerderij vindt. Ik zal er 1tje verklappen mad cow :think: Daar zal er af en toe best wel 1tje van op een boerderij rondlopen, maar dat vergeten we voor het gemak maar ff
Wat betreft rodeo clowns: soms is het volgende woord de helft van het woord, of zoals bij cow een extra woordje ervoor of erna. Rodeo is al het woord ervoor en in dit geval is het woord erna dus… die mag je zelf verzinnen
Poeh, ik was hier al mee bezig… als ik geen zin had in Quizzle.
Maar ik zit hier helemaal vast.
Ik geloof dat ik nog 1 blokje moet openen, en nog een paar woorden.
Ben er dus wel bijna.
Volgens mij kan je niet echt hints geven hier.
Google en Wiki zijn wel goed te gebruiken.
Oooow ja wel 1 belangrijke hint.
Sla je spel op. Met de link.
Als je je cookies leegt en dit niet heb gedaan, moet je overnieuw beginnen.
Mij dus gebeurd :wall: :wall: :wall:
Hints geven kan idd niet echt. Maar je moet de logica van het spel ff leren kennen en met een paar aanwijzingen gaat dat makkelijker. Ik zit nu niet op mn eigen computer, dus kan het niet checken, maar ik geloof dat ik nog 4 of 5 blokken open moet en heeeel veel woorden nog :? Weet niet of ik hier genoeg uithoudingsvermogen voor heb. Tis wel goed voor mn algemene kennis: steeds van het woord het hele wiki-artikel lezen Met google kan ik niet zoveel meestal bij dit spel :think: