Nou ik heb de antwoorden weer!
Dus ik kan weer volop hints geven.
nou dan maak ik maar meteen gebruik van jouw kennis: wat moet ik met “fossilman”(naar links dan, rechts heb ik al)?
ok ik ga weer verder kniezen! :think: :think: wordt hier GEKKKKKKK!!!
PFFFFFFFFFFFFFFFF mevrouwtje ongeduld ben ik!
graag nog wat meer tips??? IEMAND???
knabbel
@eisblume wrote:
nou dan maak ik maar meteen gebruik van jouw kennis: wat moet ik met “fossilman”(naar links dan, rechts heb ik al)?
Hoe noem je de studie die iemand volgt die graag iets met fossielen wil gaan doen?
@Knabbel wrote:
ok ik ga weer verder kniezen! :think: :think: wordt hier GEKKKKKKK!!!
PFFFFFFFFFFFFFFFF mevrouwtje ongeduld ben ik!
graag nog wat meer tips??? IEMAND???
knabbel
Waar wil je nog wat tips voor hebben?
zit hier nog steeds met de cow!
heb er gisteren weer 1 gevonden HOERAAAA
maar dus nog niet alle 3 dus daar wil ik wel nog een tipje over!
en bij die rodeo clown daar kom ik ook maar niet uit, heb gisteren uren op dat wikepedia of zoiets zitten lezen!
bij mij is het gewoon zo dat als ik op den duur niet verder kom vind ik er niks meer aan!
ga zo weer even verder kniezen maar als je daar wat tips over hebt, graagggg
bedankt
liefs knabbel
Hier een hintje voor de cows
@Cindy wrote:
@eisblume wrote:nou dan maak ik maar meteen gebruik van jouw kennis: wat moet ik met “fossilman”(naar links dan, rechts heb ik al)?
Hoe noem je de studie die iemand volgt die graag iets met fossielen wil gaan doen?
dat is toch
pal
?
die pakt ie niet
@eisblume wrote:
@Cindy wrote:@eisblume wrote:nou dan maak ik maar meteen gebruik van jouw kennis: wat moet ik met “fossilman”(naar links dan, rechts heb ik al)?
dat is toch
pal
?
die pakt ie niet
Als je dit gestudeert hebt dan kun je ook dino's opgraven :wink:
:shifty: eigenlijk is de studie waar ze het over meer hebben meer voor het opgraven van potten en oude huizen enzo Fossielen en dino’s worden inderdaad door pal… opgegraven, maar die bedoelen ze hier idd niet. M.a.w. de puzzel is niet perfect :roll:
@Szus wrote:
:shifty: eigenlijk is de studie waar ze het over meer hebben meer voor het opgraven van potten en oude huizen enzo Fossielen en dino’s worden inderdaad door pal… opgegraven, maar die bedoelen ze hier idd niet. M.a.w. de puzzel is niet perfect :roll:
Is dat zo? Heb ik weer wat geleerd vandaag :mrgreen: :lol:
Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd :lol: Of was het een dag niet gelachen is een dag niet geleefd :think: :shifty:
Heilig
ok :oops:
tja blond he
nog meer tips??
na rodeoclowns?
liefs knabbel
recht onder "on the farm"ontbreken er bij mij ook nog 2 dingen heeft iemand daar nog tips over?
en bij pig?
zit weer al uren te staren en proberen maar kom geen steek verder dus zou fijn zijn om nog wat tips te krijgen, en mischien ook een tip over hoe jullie denken??? en waar je evt. antwoorden kan vinden?
Snappie???
knabbel
@Knabbel wrote:
ok :oops:
tja blond he
nog meer tips??
na rodeoclowns?
liefs knabbel
Rodeo clowns - rodeo = …
@Knabbel wrote:
recht onder "on the farm"ontbreken er bij mij ook nog 2 dingen heeft iemand daar nog tips over?
en bij pig?
zit weer al uren te staren en proberen maar kom geen steek verder dus zou fijn zijn om nog wat tips te krijgen, en mischien ook een tip over hoe jullie denken??? en waar je evt. antwoorden kan vinden?
Snappie???
knabbel
Niet al te moeilijk denken.
Wie loopt er rond op een boerderij?
Na Pig kom je in het vak met het thema religie. Probeer dan dus een link te leggen met een varken en religie.
het woord onder farmer??
en dan de relatie pig.religie??
en bij magicians???
nog hints aub??
liefs knabbel
Ik zit vast in het thema on the farm en op religie. Ik had al een aantal dingen op de laptop, maar ik zit nu op de gewone pc. Weet echt niet meer wat ik allemaal al had.
Ik mis nog 1 koe. De onderste. En onder de boer mis ik nog een woord. En zo kan ik nog wel even door gaan :mrgreen: